viisumi

joulukuu

Niin, olen ennen varannut lennot matkatoimiston kautta ja sitä kautta myös viisumin. Nyt on netistä lennot mutta ei viisumia. Mistähän sitä lähtisi hakemaan... onko hinnoista tietoa ja kauanko sen anomiseen kannattaa varata aikaa?

8

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

      Minulla on sama ongelma. Kuinka paljon matkatoimistot ja lentoyhtiöt veloittavat palvelusta? Netistä sen saa varattua (ETA) ja se maksaa AUD 20. Tässä linkki:

      http://www.eta.immi.gov.au/

      • joulukuu

        Kiitti vinkistä. Yritän huomenna muistaa soittaa matkatoimistoon ja kysyä heidän hintaansa. Laitan tännepäin tietoa jahka saan jotain selville.


      • Leksa2
        joulukuu kirjoitti:

        Kiitti vinkistä. Yritän huomenna muistaa soittaa matkatoimistoon ja kysyä heidän hintaansa. Laitan tännepäin tietoa jahka saan jotain selville.

        Varasin itse lennot Austaraliaan viime kuussa. Pyysin kuitenkin ennen sitä tarjousta matkatoimistolta (Kaleva Travel). He tarjosivat myös pakettiin viisumia hintaan 24 euroa/henkilö. Itse netistä haettuna maksoivat sen 20 AUD eli n. 12 euroa. Eihän tuo hinta ole siinä konkurssissa paljoa mutta kyllä silläkin hinnalla jopa syö hyvän lounaan.....


      • lentolipun ohessa
        Leksa2 kirjoitti:

        Varasin itse lennot Austaraliaan viime kuussa. Pyysin kuitenkin ennen sitä tarjousta matkatoimistolta (Kaleva Travel). He tarjosivat myös pakettiin viisumia hintaan 24 euroa/henkilö. Itse netistä haettuna maksoivat sen 20 AUD eli n. 12 euroa. Eihän tuo hinta ole siinä konkurssissa paljoa mutta kyllä silläkin hinnalla jopa syö hyvän lounaan.....

        Minä ostin lentoliput viime kuussa ja viisumi tuli ihan ilmaiseksi lentolipun oheen. Näköjään matkatoimisto kohtaista hinnoittelu.


      • usko pois
        lentolipun ohessa kirjoitti:

        Minä ostin lentoliput viime kuussa ja viisumi tuli ihan ilmaiseksi lentolipun oheen. Näköjään matkatoimisto kohtaista hinnoittelu.

        Kyllä se matkatoimisto veloitti siinä kokonaishinnassa viisuminnekin :)


    • Timppa 9698

      Ausralian lähetystö Helsinki Meidän makso 7e kesti n.viikon passista valokopio joko postiin tai faxilla
      oltiin siellä koko huhtikuu hieno maa

      • joulukuu

        Kyselin ebookersilta jonka "nettivaraamosta" lennot tilasin, ja sanoivat että koska lennot on heidän kauttaan tilattu niin se maksaa viisi euroa per henkilö. Ja passista kopio vaan sinne ja kun näkevät että on maksettu niin samantien on viisumi valmis, näin minua opastivat.


      • P.R
        joulukuu kirjoitti:

        Kyselin ebookersilta jonka "nettivaraamosta" lennot tilasin, ja sanoivat että koska lennot on heidän kauttaan tilattu niin se maksaa viisi euroa per henkilö. Ja passista kopio vaan sinne ja kun näkevät että on maksettu niin samantien on viisumi valmis, näin minua opastivat.

        En tiedä kuinka pitkäksi aikaa olet menossa, mutta ainakin Finskin toimistolla ne syötti tiedot koneelle jolloin voi viettää 3 kk siellä. Ei me ainakaan mitään maksettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe