Cs source ja Windows Vista

Nimetön

Terve !

Itse olen ettinyt tätä monesta paikasta ja vastauksia ei ole oikeen löytynt :S

Toimiiko nämä ohjelmistot yhdessä ? :o

kokemuksia kenelläkään ?

4

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • css_pelaaja

      Itse pelailen Counter-Strike: Sourcea Vistalla. Asiahan on niin, että peli toimii hyvin, FPS tosin laski vähän Windows XP-ajoista.

      • Cs:s

        Juu...

        Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
        -Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
        -Sitten pääsin servu valikkoon.
        -Napsautin yhtä serveriä
        -Ladataan Serveriä...
        -Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
        -en pysty siis pelaamaan kunnolla
        Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!

        (olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)



        Kiitos jo etukäteen!


      • Cs:s kirjoitti:

        Juu...

        Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
        -Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
        -Sitten pääsin servu valikkoon.
        -Napsautin yhtä serveriä
        -Ladataan Serveriä...
        -Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
        -en pysty siis pelaamaan kunnolla
        Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!

        (olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)



        Kiitos jo etukäteen!

        mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
        vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmi


      • mj2
        Agzu kirjoitti:

        mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
        vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmi

        Näytönohjainta EI VOI ladata,vaan se ostetaan kaupasta,se mitä latasit on varmasti ajurit ks. 3d-korttiin.
        Eli todennäköisesti sulla on niin huono näyttis ettei peli pyöri.
        Voit toki koittaa jnt FPS konffeja (www.niskalaukaus.net) jotta saisit pelin pyörimään.
        Katso ohjauspaneelista -> järjestelmä -> näytönohjaimet ja kerro mikä näyttiksesi on niin voin suoraan sanoa toimiiko vai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe