Terve !
Itse olen ettinyt tätä monesta paikasta ja vastauksia ei ole oikeen löytynt :S
Toimiiko nämä ohjelmistot yhdessä ? :o
kokemuksia kenelläkään ?
Cs source ja Windows Vista
4
751
Vastaukset
- css_pelaaja
Itse pelailen Counter-Strike: Sourcea Vistalla. Asiahan on niin, että peli toimii hyvin, FPS tosin laski vähän Windows XP-ajoista.
- Cs:s
Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Kiitos jo etukäteen! Cs:s kirjoitti:
Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Kiitos jo etukäteen!mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmi- mj2
Agzu kirjoitti:
mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmiNäytönohjainta EI VOI ladata,vaan se ostetaan kaupasta,se mitä latasit on varmasti ajurit ks. 3d-korttiin.
Eli todennäköisesti sulla on niin huono näyttis ettei peli pyöri.
Voit toki koittaa jnt FPS konffeja (www.niskalaukaus.net) jotta saisit pelin pyörimään.
Katso ohjauspaneelista -> järjestelmä -> näytönohjaimet ja kerro mikä näyttiksesi on niin voin suoraan sanoa toimiiko vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592