Paljon tossa on lähtönopeus ja mikä hinta ?
Mistä ton saa tilattua ?
Onko "inkeroisissa" mitään kauppaa "Urheluliikettä" tmv. josta voi hankkia ilomakiväärin ?
Mistä näkis kaikki "Baikal" ilma aseiden kuvat hintoineen, tietoineen ?
BAIKAL IJ-60
8
825
Vastaukset
- ulukomaelle
Sieltä niitä suap. Hintoo on 1395 jottaen. No, paekan piällä tuokiin selevijää.
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=752 - IJ-61
Eikös toi Baikalin IJ-60 ole ei lipaksinen versio. Itselläni on Baikal IJ-61 ja siinä on viiden panoksen lipas. Olisikohan lähtönopeus jossain siinä 150m/s luokkaa eli ei mikään kova, mutta esim ensimmäiseksi ilma-aseeksi ihan ok. Niin ja asetta kannattaa vaan alkaa kyselemään aseliikkeistä, nimittäin jos on hyvä asiakaspalvelu, niin he hakevat tukusta sinulle sellaisen. Itsellä kävi niin, eli rohkeasti vaan kyselemään.
- Vihavaene
ulokomaelle Leppävirralle. Mittee ee löövy, sitee ee kellää sua pittee.
- Tälleee
ittekin oon meinanut hommata tota suomesta löytyy tuota IJ 61 versiota mis on just 5 paukun lipas 3 liikettä myy tuota kyseistä hinta 135-160 €
ite asun täs rajan tuntumas eli kyselin ihan venäjält aseliikkeest sielläkään ei ole varastossa mutta tilaavat sinne semmonen IJ 60 parempi ? en tiedä
mut rajan toiselta puolelt noi hintaa 60-80 € et melkein tankki reissulla hakee ton - 10+16
Tälleee kirjoitti:
ittekin oon meinanut hommata tota suomesta löytyy tuota IJ 61 versiota mis on just 5 paukun lipas 3 liikettä myy tuota kyseistä hinta 135-160 €
ite asun täs rajan tuntumas eli kyselin ihan venäjält aseliikkeest sielläkään ei ole varastossa mutta tilaavat sinne semmonen IJ 60 parempi ? en tiedä
mut rajan toiselta puolelt noi hintaa 60-80 € et melkein tankki reissulla hakee tonHatsanit on oikeastaan kaikinpuolin parempia (tarkkuudessa, tehoissa yms.) ja about saman hintaisia, jos on pakko ostaa Baikal niin IJ-513M on oikeasti hintaisekseen hyvä. Myöskin unohda 4,5mm ja osta .22, koska tarkkuus ja teho on ihan eri luokkaa, mutta hinnat on melkein samoja.
- kannattaaa
itte ostin venäjält tuon kyseisen mallin ij 60 makso 4550 ruplaa
tais tulla maanantain malli lohkes muutaman laukaksen jälkeen mannästä palanen ! ! !- ikivanha
Hei haloo...onko siellä ketään kotona? Kysymys on vuodelta 2007 ja tuskin enää ajankohtainen.
Miksi kaivatte näitä ikivanhoja keskusteluita?
- vartooja
Joo mutta silti voi olla ajankohtainen koska itse tilasin erään tuotteen 2007 eikä ole vielä tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379