Paljon tossa on lähtönopeus ja mikä hinta ?
Mistä ton saa tilattua ?
Onko "inkeroisissa" mitään kauppaa "Urheluliikettä" tmv. josta voi hankkia ilomakiväärin ?
Mistä näkis kaikki "Baikal" ilma aseiden kuvat hintoineen, tietoineen ?
BAIKAL IJ-60
8
855
Vastaukset
- ulukomaelle
Sieltä niitä suap. Hintoo on 1395 jottaen. No, paekan piällä tuokiin selevijää.
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=752 - IJ-61
Eikös toi Baikalin IJ-60 ole ei lipaksinen versio. Itselläni on Baikal IJ-61 ja siinä on viiden panoksen lipas. Olisikohan lähtönopeus jossain siinä 150m/s luokkaa eli ei mikään kova, mutta esim ensimmäiseksi ilma-aseeksi ihan ok. Niin ja asetta kannattaa vaan alkaa kyselemään aseliikkeistä, nimittäin jos on hyvä asiakaspalvelu, niin he hakevat tukusta sinulle sellaisen. Itsellä kävi niin, eli rohkeasti vaan kyselemään.
- Vihavaene
ulokomaelle Leppävirralle. Mittee ee löövy, sitee ee kellää sua pittee.
- Tälleee
ittekin oon meinanut hommata tota suomesta löytyy tuota IJ 61 versiota mis on just 5 paukun lipas 3 liikettä myy tuota kyseistä hinta 135-160 €
ite asun täs rajan tuntumas eli kyselin ihan venäjält aseliikkeest sielläkään ei ole varastossa mutta tilaavat sinne semmonen IJ 60 parempi ? en tiedä
mut rajan toiselta puolelt noi hintaa 60-80 € et melkein tankki reissulla hakee ton - 10+16
Tälleee kirjoitti:
ittekin oon meinanut hommata tota suomesta löytyy tuota IJ 61 versiota mis on just 5 paukun lipas 3 liikettä myy tuota kyseistä hinta 135-160 €
ite asun täs rajan tuntumas eli kyselin ihan venäjält aseliikkeest sielläkään ei ole varastossa mutta tilaavat sinne semmonen IJ 60 parempi ? en tiedä
mut rajan toiselta puolelt noi hintaa 60-80 € et melkein tankki reissulla hakee tonHatsanit on oikeastaan kaikinpuolin parempia (tarkkuudessa, tehoissa yms.) ja about saman hintaisia, jos on pakko ostaa Baikal niin IJ-513M on oikeasti hintaisekseen hyvä. Myöskin unohda 4,5mm ja osta .22, koska tarkkuus ja teho on ihan eri luokkaa, mutta hinnat on melkein samoja.
- kannattaaa
itte ostin venäjält tuon kyseisen mallin ij 60 makso 4550 ruplaa
tais tulla maanantain malli lohkes muutaman laukaksen jälkeen mannästä palanen ! ! !- ikivanha
Hei haloo...onko siellä ketään kotona? Kysymys on vuodelta 2007 ja tuskin enää ajankohtainen.
Miksi kaivatte näitä ikivanhoja keskusteluita?
- vartooja
Joo mutta silti voi olla ajankohtainen koska itse tilasin erään tuotteen 2007 eikä ole vielä tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783