oon ajatellu ostaa hiuslisäkkeitä. en oo koskaan ennen käyttäny sellasia mut katoin netissä niitten kiinnitysohjeita mut näytti aika hankalalta. kysyin yhdeltä tutulta että onko se vaikeaa niin sanoi että on niitä helpompiakin tapoja. tarkoitan kuminauhalla laitettavia lisäkkeitä. onko niitä muitakin tapoja kiinnittää hiuksiin kuin se letittäminen?
paljonko ne suurinpiirtein maksaa? mistä niitä lisäkkeitä saa, niitä mitkä on helppo laittaa hiuksiin? (:
Hiuslisäkkeistä
2
568
Vastaukset
- Danay
Menehän kuule kampaajalle niin lopputulos on varma. Itse kävin noin viikko sitten ottamassa hiustenpidennyksen kampaajalla ja on todella aidon näköinen ja olen tykännyt. Kiinnitysmenetelmänä mun pidennykseen käytettiin liimaa ja päässä nämä kestää hoidosta riippuen noin 4 kk.
Hintaa tällä mun pidennyksellä oli 260€, eli olihan se suht hintava, mutta mielummin maksaa enemmän laadusta kuin sitten ostaa jotain sellaista mikä ei kestä/näyttää huonolta, tai niin ainakin minun mielestäni. Siis hintahan riippuu siitä minkälaisia lisäkkeitä haluat..Itsellä makso 30e kun laitoin kuiturastat,kestivät 6kk hiuksissa,itse laitoin ompelemalla ja kuminauhoilla osan. Hyviä kiinnitys ohjeita ja kuituja ym muuta hauskaa löytää netistä ja mm.cypershopin sivuilta,josta itse kyseiset tarvikkeet tilasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3763Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3700Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 41540
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20539Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521