Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

62

  1. Lastenhoito apua sastamala/tai muuta

    Tässä olen hoitovapaalla, ja ehtisin omien (2) lapsen lisäksi hoiteleen vielä yhtä-kahta lasta. Jos kaipaat lapsellesi h
    Töitä haetaan
    0
    71
  2. Kotiäiti töitä vailla

    Hei Olen 20-vuotias pienen lapsen äiti, etsin kotona tehtävää työtä. Asun pirkanmaalla. Esim. Kirjoittaminen on lähell
    Töitä haetaan
    0
    279
  3. Lapsenvahtia vailla?

    Olen 19-vuotias luotettava,tunnollinen ja lapsien kanssa hyviin toimeentuleva nuori nainen, joka odottaa esikoistaan. S
    Töitä haetaan
    0
    138
  4. Abortti

    Lueskeltuani tätä palstaa, en voi kuin nauraa.. Abortin tekeminen on jokaisen oma asia, se ei ole rikos. Tunnen monia na
    Abortti
    45
    1260
  5. Koulussa koneella

    Onko mitään lakia missä kerrotaan kuinka paljon saa päivässä olla koneella koulussa ilman taukoja? Tätä ollaan mietitty
    Laki
    1
    286
  6. Kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi ehkäisyn lopetettuanne?

    Hei Tahtoisin kysyä teiltä ketkä olette lopettaneet ehkäisyn, kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Itse lopetin kk si
    Yleistä raskaudesta
    14
    3293
  7. Tien päässä.

    Olen 17-vuotias nuori nainen, olen sairastanut vakavaa masennusta jo 3,5 vuotta joka pahenee päivä päivältä. Toki on väl
    Masennus
    8
    892
  8. nuorena kuollut

    kaverin pikkuveli(12v) hirtti ittensä. siitä on tosin hetki aikaa.. mutta sain tänään kuulla. :( laitto miettimään mikä
    Kuolema ja suru
    22
    6657
  9. helvetti perheessä

    mä en tiedä kuuluuko tää nyt tänne, mutta ajattelin nyt kuitenkin tän tänne kirjoittaa.. eli mun perhe, siihen kuuluu mi
    Riidat ja sopiminen
    2
    1238
  10. kieli lävistyksestä:)

    perjantaina oisin menossa hakemaan kieleen lävistystä tre:n putkasta. haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä ketkä ovat s
    Lävistykset
    1
    462