Ihan hyvältä vaikuttaa, maksoi 49,-. Lähiaikoina matkustan sen kanssa lähettimen kantoalueen rajoille, katsotaan sitten näkyykö. Nyt näkyy pöytäantennilla hyvin ja matkaa mastoon 20km.
Digiboxi Philips DTR210
4
2384
Vastaukset
- philips ruattalainen
versio, joka kääntää suomenkieliset ohjelmatiedot ruotsiksi ja FST5: tiedot suomeksi? Oliko Jungner Philipsilläkin töissä?
- Peiter
Toimiva perus boksi. Jos useita lähettimiä nähtävissä niin voi vaihtaa lähetintä ja ei vaihda takaisin vahvaan lähettimeen -> kuva mosaiikkia. No tätä tekee muutkin boksit.
Hyvä antenni ja suuntaus auttaa. - mittarin avulla
siten, että laitat ensin Ylen 1:n ja katsot viritysmittarista palkkeja ja kääntelet antennia sen mukaan, jossa saat pisimmät palkit.
Sitten vaihdat MTV3:lle ja katsot taas viritysmittaria. Kääntele antennia taas siten, että kolmosella virityspalkit lähentelevät 100%.
Tarkista vielä senjälkeen Ylen 1:n.
Näiden kahden kanavan mukaan kun saat parhaat palkit, niin kaikki kanavt näkyvät hyvin.
Itselläni vanhempi malli DTR200 näkyy mökillä hyvin, jopa paremmin ja häiriöttömämmin kuin kaapeliboksi kotona.- Viritä vielä....
Jotka käyttää sisäantennia esim. mökillä, niin siinä on parasta käyttää mallia, jossa on säädettävä antennivahvistus. Esim. Lenco 20e.
Sisäantenni kannattaa nostaa mahdollisimman ylös mikäli mahdollista.
Philipsin menuista on valittava minkälaista antennia käyttää; aktiivi....passiivi.
Nämä antenninvalinnat ovat hieman hankalasti menuissa.
Kuitenkin antennin vahvistus säädetään aluksi minimiin ja katsotaan viritysmittarin palkkeja.
Sitten tarvittaessa lisätään vahvistusta vain sen verran mikä on tarpeellista, ei yhtään enempää.
Vahvistusta ei kannata vääntää täysille heti aluksi, sillä se voi huonontaa kuvaa ja kuvasta voi tulla häiriöaltis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675