kasvattajia

halukas neitokakadun ostaja

voisin ostaa kesällä neitokakadu uroksen. kun hamsteri kuolee se on ny 1,5 vuotias elää pari vuotiaaks. ja otan hyvissä ajoin selvää että ketkä kasvattavat myyvät turussa tai loimaalla neitokakaduja (lutino). kiitos

7

1117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melopsittacus undulatus

Neitokakadut tarvitsevat omanlajistaan seuraa, joten ole valmis hankkimaan kaksi lintua.

• kannata!!

Linnut ovat erittääin vaarallisia!!!! ET OSTA KUULE

noeii onnea vain hankintaan :DD

• halukas neitokakadun ostaja

kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!

• kasvattajarekisteri
        halukas neitokakadun ostaja kirjoitti:

kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!

Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.

• ......
        kasvattajarekisteri kirjoitti:

Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.

ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?

• -M-
        ...... kirjoitti:

ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?

Kasvattajien selailun pitäisi kyllä onnistua ilman käyttäjäksi rekisteröitymistäkin saatika yhdistyksen jäsenyyttä.

Kokeiles suoraa osoitetta:
        http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=104

Mitä selainta/versiota käytät jos tulee tuo virhe ja oletko kokeillut jollain toisella selaimella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe