kasvattajia

halukas neitokakadun ostaja

voisin ostaa kesällä neitokakadu uroksen. kun hamsteri kuolee se on ny 1,5 vuotias elää pari vuotiaaks. ja otan hyvissä ajoin selvää että ketkä kasvattavat myyvät turussa tai loimaalla neitokakaduja (lutino). kiitos

7

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melopsittacus undulatus

      Neitokakadut tarvitsevat omanlajistaan seuraa, joten ole valmis hankkimaan kaksi lintua.

    • kannata!!

      Linnut ovat erittääin vaarallisia!!!! ET OSTA KUULE


      noeii onnea vain hankintaan :DD

      • halukas neitokakadun ostaja

        kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!


      • kasvattajarekisteri
        halukas neitokakadun ostaja kirjoitti:

        kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!

        Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.


      • ......
        kasvattajarekisteri kirjoitti:

        Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.

        ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?


      • -M-
        ...... kirjoitti:

        ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?

        Kasvattajien selailun pitäisi kyllä onnistua ilman käyttäjäksi rekisteröitymistäkin saatika yhdistyksen jäsenyyttä.

        Kokeiles suoraa osoitetta:
        http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=104

        Mitä selainta/versiota käytät jos tulee tuo virhe ja oletko kokeillut jollain toisella selaimella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe