on pesty? Taidan lähteä muovimattoja pesemään, ei haittaa, vaikka sataisi. Pienessä kunnassamme on mainio matonpesupaikka mankeleineen. Vesi tulee järvestä, joten ei ole kauhean kylmää.
Matot, joko
6
566
Vastaukset
- KristaTee
Kunhan vain kuivuisivat. Aurinkoa tarvittaisiin, mutta huonolta näyttää.
vasta on - ilmojen pitäisi tulla ensin suosiollisemmaksi ja eikö vesikin ole vielä kylmää...
Ihan kivaa hommaa se mattojen pesu on, mutta aurinkoa tosiaan kaivattaisiin ensin.- kuinka perusteellinen
Tellastiina kirjoitti:
vasta on - ilmojen pitäisi tulla ensin suosiollisemmaksi ja eikö vesikin ole vielä kylmää...
Ihan kivaa hommaa se mattojen pesu on, mutta aurinkoa tosiaan kaivattaisiin ensin.suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.
Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.
Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja! - oli kyllä kivaa
kuinka perusteellinen kirjoitti:
suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.
Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.
Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja!silloin ennen kun vielä jaksoi jynssätä.
Isot matot käy pesulassa ja pienet muovimaton pätkät pesen pesukoneessa.
Pesulahinnat alkaa oleen sitä luokkaa, että saisi uuden maton kaupasta samalla rahalla. - Pelle1Peloton
kuinka perusteellinen kirjoitti:
suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.
Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.
Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja!...hyvät, vanhat pesemättömät matot panit! Olis niille parempikin käyttö.
Vanhat rättimatot ovat vallan mahtavaa katetta marjapuskien juurille. Vesi menee läpi, mutta paskaruohot, kuten vuohenputki ei. Sinne sitten maatuvat aikojen saatossa. Muovi- tai keinokuitumatot eivät tietenkään katteeksi käy.
Äläkä sinä nimim. "marjapensas ole milläskään, jos tämän luet. Ei koske nimimerkkejä. - sitroen.
Pelle1Peloton kirjoitti:
...hyvät, vanhat pesemättömät matot panit! Olis niille parempikin käyttö.
Vanhat rättimatot ovat vallan mahtavaa katetta marjapuskien juurille. Vesi menee läpi, mutta paskaruohot, kuten vuohenputki ei. Sinne sitten maatuvat aikojen saatossa. Muovi- tai keinokuitumatot eivät tietenkään katteeksi käy.
Äläkä sinä nimim. "marjapensas ole milläskään, jos tämän luet. Ei koske nimimerkkejä.ehtisi edes ikkunat pertä. Tänään ajoin 8 tuntia autoa (tuli turha reissu) ja sitten vaihdoin startin hiiliä melkein 3 tuntia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532