Matot, joko

miinalii

on pesty? Taidan lähteä muovimattoja pesemään, ei haittaa, vaikka sataisi. Pienessä kunnassamme on mainio matonpesupaikka mankeleineen. Vesi tulee järvestä, joten ei ole kauhean kylmää.

6

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristaTee

      Kunhan vain kuivuisivat. Aurinkoa tarvittaisiin, mutta huonolta näyttää.

      • vasta on - ilmojen pitäisi tulla ensin suosiollisemmaksi ja eikö vesikin ole vielä kylmää...

        Ihan kivaa hommaa se mattojen pesu on, mutta aurinkoa tosiaan kaivattaisiin ensin.


      • kuinka perusteellinen
        Tellastiina kirjoitti:

        vasta on - ilmojen pitäisi tulla ensin suosiollisemmaksi ja eikö vesikin ole vielä kylmää...

        Ihan kivaa hommaa se mattojen pesu on, mutta aurinkoa tosiaan kaivattaisiin ensin.

        suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.

        Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.

        Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja!


      • oli kyllä kivaa
        kuinka perusteellinen kirjoitti:

        suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.

        Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.

        Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja!

        silloin ennen kun vielä jaksoi jynssätä.
        Isot matot käy pesulassa ja pienet muovimaton pätkät pesen pesukoneessa.
        Pesulahinnat alkaa oleen sitä luokkaa, että saisi uuden maton kaupasta samalla rahalla.


      • Pelle1Peloton
        kuinka perusteellinen kirjoitti:

        suunnittelu meneillään? Vanhana ukkona viimeisen pesun jälkeen aloitin harkinnan. Kolme vuotta on funtsattu, pesiskö vai ei. Päätyi siihen, että vanhat roskiin ja uudet kaupasta.

        Kivat nuo pesupaikat ja täällä auki huomisesta jonnekin syyskuun lopulle. Kerran vuodessa siellä on tapana ollut asioida, nyt taidan tuijotella iloisia pyykkäreitä ja ottaa aurinkoa, jos tuo mollukka sattuisi paistamaan.

        Työn iloa ja raikkaita mäntysuovan tuoksuja!

        ...hyvät, vanhat pesemättömät matot panit! Olis niille parempikin käyttö.
        Vanhat rättimatot ovat vallan mahtavaa katetta marjapuskien juurille. Vesi menee läpi, mutta paskaruohot, kuten vuohenputki ei. Sinne sitten maatuvat aikojen saatossa. Muovi- tai keinokuitumatot eivät tietenkään katteeksi käy.

        Äläkä sinä nimim. "marjapensas ole milläskään, jos tämän luet. Ei koske nimimerkkejä.


      • sitroen.
        Pelle1Peloton kirjoitti:

        ...hyvät, vanhat pesemättömät matot panit! Olis niille parempikin käyttö.
        Vanhat rättimatot ovat vallan mahtavaa katetta marjapuskien juurille. Vesi menee läpi, mutta paskaruohot, kuten vuohenputki ei. Sinne sitten maatuvat aikojen saatossa. Muovi- tai keinokuitumatot eivät tietenkään katteeksi käy.

        Äläkä sinä nimim. "marjapensas ole milläskään, jos tämän luet. Ei koske nimimerkkejä.

        ehtisi edes ikkunat pertä. Tänään ajoin 8 tuntia autoa (tuli turha reissu) ja sitten vaihdoin startin hiiliä melkein 3 tuntia....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe