Kertokaa kaikki hänen menneisyydestään ja lapsuudestaan (sama asia, valotin vähän vaan ! )
mitä tiedätte !
AMY WINEHOUSE
13
558
Vastaukset
- mahtavaa musiikkia
- Anonyymi
Oliko muuta lahjakkuutta kuin ääni?
Elokuvan perusteella addikti ja sekö sitten kaatoi- Anonyymi
Ilman huumeita ei olisi kokenut asioita mistä lauloi, eikä oliis pystynyt tekemään yhtä vaikuttavia kappaleita tai esittämään. Todennäköisesti olisi hyvää musiikkia pystynyt tekemään ilman huumeitakin, mutta olisiko kyennyt esiintymään. Sama ongelma monillakin muusikoilla.
- Anonyymi
lahjakkuus oli että sen mitä kuullu hänen biisei niin lahjakas.
- Anonyymi
Hassisen Kone – Reippaat ja lahjakkaat laulajaveikot :
Lahjakkuus on sitä, että juo paljon viinaa. Reippaus on sitä, että sekoilee.- Anonyymi
ihmettelen kommenttias tosi paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmettelen kommenttias tosi paljon
Sehän on Ismo Alangon sanoitus.
Mitä ihmettelemistä siinä on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä siinä on?ai sori mä sotkin ajatukseni. Mut joo en itse oo samaa mieltä herra Alangon kanssa mitä on joskus sanonu tossa biisissä. Tietenki huippuyhtye en kiistä sitä ja onpa mulla hassisen koneen kaikki studiolevyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä siinä on?en toki tuomitse viinanjuojia en suinkaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sori mä sotkin ajatukseni. Mut joo en itse oo samaa mieltä herra Alangon kanssa mitä on joskus sanonu tossa biisissä. Tietenki huippuyhtye en kiistä sitä ja onpa mulla hassisen koneen kaikki studiolevyt.
Ehkä Alanko ei tarkoittanu sitä totuutena vaan että joissain piireissä viinan juontia arvostetaan ja pidetään "reippautena".
- Anonyymi
amy Viinitalo
=Amy winehouse - Anonyymi
TV-dokumenteista saanut parhaiten tietoa, liekö vielä areenalla, ruudussa tai jossain muualla, youtubessa ainakin jotain löytyy.
Ei tule mieleen parempaa naislaulajaa omaan makuun ja kappaleet hyviä, surullista miten kävi. - Anonyymi
Amy on todiste taas siitä, että juutalaiset ovat lahjakkaimpia kaikilla elämän aloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571