regal raptor 250

Nimetön

KUINKA ON MAHDOLLISTA NYKYVÄIVÄN SUOMESSA ETTÄ UUSIA KIINAN MOPOJA MYYDÄÄN MUTTA MANUSKAA EI SITTEN SAA MILLÄÄN VAIKKA POLVILLAAN RUKOILISI.TEE SIINÄ SITTEN HUOLTOJA KUN ET SAA TIEOTOA MIKÄ ON MISSÄ JA KUN KYLLLÄSTYT PELKÄÄMÄÄN KILOMETRIEN KARTTUESSA KONEEN POIKIMISTA ETENKIN SIS.AJOSSA JA OTAT YHTETEYTTÄ KO.MAAHANTUOJAAN JOKA ON SAMALLA MYYJÄ SAAT KÄRSIVÄLLISYYTEESI PALAUTETTA HUUTAMALLA JAUHKAILULLA ..?TOIVOTTAVASTI LIIKE TAJUAA SUOMEN LAKIIN KIRJATUT VASTUU KYSYMYKSET SAA NÄHDÄ LÖYTYYKÖ PYÖRÄÄ ENÄÄ HUOLLOSTA OLLENKAAN JA MISSÄHÄN KUNNOSSA..SEN VERRAN VAKAVAN UHKAILUN KOHTEEKSI JOUDUIN ETTÄ AION TÄNÄÄN INFORMOIDA VIRANOMAISIA . ONKO MUILLA KO.KOKEMUKSIA TAI TOIMINTA OHJEITA..TAKUUKIN ON PYÖRII VIELÄKIN NIIDEN MAINOKSISSA JA 5 PIENTÄ POHJ...

6

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuts

      Eihän tosta ota mitään selvää.

      • mä itse

        tarkoititko motorpowerin palvelua käy ite tsekkaaan ne raptori niin näät!!vittu


      • kuts
        mä itse kirjoitti:

        tarkoititko motorpowerin palvelua käy ite tsekkaaan ne raptori niin näät!!vittu

        Itse olen saanut Motorpowerista hyvää palvelua ja takuut on hoidettu hienosti.


      • antero ja erkki
        kuts kirjoitti:

        Itse olen saanut Motorpowerista hyvää palvelua ja takuut on hoidettu hienosti.

        täytyykin vayn toivoa että asiakkaat saisivat tasa puolista kohtelua rahoilleen oli sittenpohjanmaalta tai porista


    • wäsäilijä

      Raptor on käytännössä vesijäähdytteinen Honda Rebel 250.Ei siihenkään ole korjauskäsikirjaa muualla kuin ebayssa ja Hondan maahantuojalla.Uusia ei enää saa.Varaosakuvista on kyllä apua, ja Honda Rebelille on ulkomaisia foorumeita joista on apua.Tekniikka on niin perusmoottoripyöräkamaa, että jos ei sitä hallitse,niin kannattaa jättää kädet taskuun.
      Räyhäämällä ei muuten saa yleensä kavereita ,vaikeudet ovat siinä tapauksessa sen tyypin syytä joka katsoo peilistä takaisinpäin.Tutun näköinen tyyppi,vai mitä...
      Näppäimistöstä löytyy muuten myös pieniä kirjaimia.

      • minä jamuut

        eipä täsä räyhätä tarkoitus ollutkaan vaan jos ko. vehje ostettu uutena luulisisi motorperia koskevan myös suomen ja EU:n lainsäädäntö jossa selvästi kerrotaan että ei muuten saisi myydä ilman ko.maan kielistä manuskaa jos lakia ei ymmärrä parempi ottaa kädet pois taskusta ja hakeutua hoitoon ja tai kuluttajasuoja asim. puheille tai lopettaa liiketoiminta vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe