Mattilan laulajasisaruksissa

romaniverta?

Olen kuullut huhuja, että Mattilan laulajasisaruksissa ( Anne ja Anneli ) olisi romaniverta. Mahtaako pitää paikkansa?

31

23495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukulaisen vaimo

      Sattuupi miehen kautta olemaan sukua, voin kertoa 100%, että ei ole romanisukua yhtään.

      T:sukuun vihitty

      • Mattila..sukalainen

        Isä on romani... mutta antakaa meidän olla rauhassa.


      • niin varmaan
        Mattila..sukalainen kirjoitti:

        Isä on romani... mutta antakaa meidän olla rauhassa.

        Nää on taas näitä juttuja joissa ei oo mitään perää,ihan niikun väititte loukkaavasti Katri Helenastakin samoja juttuja, jotka eivät ees oo totta.Kohta kait aletaan väittää että se ja se julkisuuteen tullu romani ei oo romani, koska on tehnyt sitä ja tätä....pelletouhua teillä.

        Noh, Saskastakin aloitte vinkua koska pitää vaaleaa pukua ja farkkuja, hän onkin viisas eikä mikään ohjailtava pahvipää.


      • asiasta tietävä
        Mattila..sukalainen kirjoitti:

        Isä on romani... mutta antakaa meidän olla rauhassa.

        ei todellakaan ole mattilan isäntä romani :)
        paljon romaneiden kanssa kyllä ollut yhteydessä mutta ei romani


      • Älkää viittikö valehdella
        asiasta tietävä kirjoitti:

        ei todellakaan ole mattilan isäntä romani :)
        paljon romaneiden kanssa kyllä ollut yhteydessä mutta ei romani

        Joo, ei tosiaan ole.


      • mä vaan
        niin varmaan kirjoitti:

        Nää on taas näitä juttuja joissa ei oo mitään perää,ihan niikun väititte loukkaavasti Katri Helenastakin samoja juttuja, jotka eivät ees oo totta.Kohta kait aletaan väittää että se ja se julkisuuteen tullu romani ei oo romani, koska on tehnyt sitä ja tätä....pelletouhua teillä.

        Noh, Saskastakin aloitte vinkua koska pitää vaaleaa pukua ja farkkuja, hän onkin viisas eikä mikään ohjailtava pahvipää.

        Ei ole itse romani, mutta romanin kasvattama. Sillä puoliveli joka on puoliromani.


      • parenpi tieto
        asiasta tietävä kirjoitti:

        ei todellakaan ole mattilan isäntä romani :)
        paljon romaneiden kanssa kyllä ollut yhteydessä mutta ei romani

        Kyllä se Matilan sisarusten isä on mustalaisia tai hänessä virta jonkin verran sitä ,sillä hänen isänsä oli puolimustalainen.


      • mä vaan
        parenpi tieto kirjoitti:

        Kyllä se Matilan sisarusten isä on mustalaisia tai hänessä virta jonkin verran sitä ,sillä hänen isänsä oli puolimustalainen.

        Harvoin koko mustalainen menestyy kuitenkaan missään. Muutoin kuin turvan heittämisessä.


      • apace
        mä vaan kirjoitti:

        Ei ole itse romani, mutta romanin kasvattama. Sillä puoliveli joka on puoliromani.

        Koistisen Aleksin, jota myös soittaja Aleksiksi kutsuttiin ja suomen ruotsalaisen äidin jälkeläisiä, muusikkoja lähes kaikki, Voi se nimestä huolimatta olla muutakin.


      • no nyt tuli palturia
        mä vaan kirjoitti:

        Ei ole itse romani, mutta romanin kasvattama. Sillä puoliveli joka on puoliromani.

        Ei kyllä ole totta,vastahan tuli dokumentti Katrin elämästä ja siinä oli vanhemoien kuviakin,eikä saletilla romaneita.


      • Titityy100
        niin varmaan kirjoitti:

        Nää on taas näitä juttuja joissa ei oo mitään perää,ihan niikun väititte loukkaavasti Katri Helenastakin samoja juttuja, jotka eivät ees oo totta.Kohta kait aletaan väittää että se ja se julkisuuteen tullu romani ei oo romani, koska on tehnyt sitä ja tätä....pelletouhua teillä.

        Noh, Saskastakin aloitte vinkua koska pitää vaaleaa pukua ja farkkuja, hän onkin viisas eikä mikään ohjailtava pahvipää.

        Katri Helena on kuulemma sukua puhelinlankojen laulajille keltasirkuille..


      • Anonyymi
        mä vaan kirjoitti:

        Harvoin koko mustalainen menestyy kuitenkaan missään. Muutoin kuin turvan heittämisessä.

        Mihinä sä oot menestynyt


      • Anonyymi
        no nyt tuli palturia kirjoitti:

        Ei kyllä ole totta,vastahan tuli dokumentti Katrin elämästä ja siinä oli vanhemoien kuviakin,eikä saletilla romaneita.

        Kyllä sillä oli joku sukulainen joka oli puoli muttei veli


      • Anonyymi
        parenpi tieto kirjoitti:

        Kyllä se Matilan sisarusten isä on mustalaisia tai hänessä virta jonkin verran sitä ,sillä hänen isänsä oli puolimustalainen.

        Totta Mattilan sisarusten faija on Romani. Ikävää mutta totta


      • Anonyymi
        asiasta tietävä kirjoitti:

        ei todellakaan ole mattilan isäntä romani :)
        paljon romaneiden kanssa kyllä ollut yhteydessä mutta ei romani

        Hevos kauppaa on tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta Mattilan sisarusten faija on Romani. Ikävää mutta totta

        EI OLE ROMAANI VARMA TIETO.


      • Anonyymi
        mä vaan kirjoitti:

        Harvoin koko mustalainen menestyy kuitenkaan missään. Muutoin kuin turvan heittämisessä.

        sä et ole pääsyt mihkään, kun kirjoittelet tänne


    • tiedoks vaan

      jos et tienny.

    • Palle

      sitkeesti eläny toi huhu myös pohjanmaalla.on puhuttu että annen ja muiden isän isä olis remulaisia.kai he itse kuitenkin tietävät totuuden.ja olisko sitä kirkossa kuulutettu siihen aikaan.avioliiton ulkopuolinen lapsi ja viä kaalon.mene ja tiedä.onnea ja menestystä mattilan porukoille ja hyvää kesää.

    • Aikamies

      Että heillä on toisen vanhemman puolelta espanjalais- sukujuuria.

      • minä vain

        äidinäiti on espanjalainen tai siis joku isovanhemmista en nyt niin tarkasti muista vai oliko nyt isoisoäiti mutta kuitenkin suvussa siis espanjalainen.


      • mä vaan
        minä vain kirjoitti:

        äidinäiti on espanjalainen tai siis joku isovanhemmista en nyt niin tarkasti muista vai oliko nyt isoisoäiti mutta kuitenkin suvussa siis espanjalainen.

        Vaikka espanjan romani.


    • nimi virhettä

      en mä nyt oikeen tota sanois, mielelläni spekuloidaan mutta sentäs joskus on

      ihan sellaisia kuin HYVIÄ IHMISIÄ; ne on tytyöt KUNNON
      kaSvATETTUJA

      • ETTÄ NIITTEN ISÄ ON

        PUOLIKAS MUTTA ON KASVANU VALKOLAISTEN KANSSA JA OLLU PALJON MUSTALAISTEN KANS TEKEMISIS.ISÄ ON KYLLÄ REMU VAINAAN POIKA POHJANMAALTA MUTTA MITÄ SITÄ TÄÄLTÄ PITÄÄ SUKUSELVITYKSIÄ KYSELLÄ.TUOSSA ON TIETOO JOTEN JÄTETÄÄN TÄÄ ASIA JO.HALUSIN VAAN KIRJOTTAA MIKÄ ON TOTTA ETTÄ LOPPUU ARVOITUKSET


      • juuuuuuuuuuuuu u
        ETTÄ NIITTEN ISÄ ON kirjoitti:

        PUOLIKAS MUTTA ON KASVANU VALKOLAISTEN KANSSA JA OLLU PALJON MUSTALAISTEN KANS TEKEMISIS.ISÄ ON KYLLÄ REMU VAINAAN POIKA POHJANMAALTA MUTTA MITÄ SITÄ TÄÄLTÄ PITÄÄ SUKUSELVITYKSIÄ KYSELLÄ.TUOSSA ON TIETOO JOTEN JÄTETÄÄN TÄÄ ASIA JO.HALUSIN VAAN KIRJOTTAA MIKÄ ON TOTTA ETTÄ LOPPUU ARVOITUKSET

        joo näin on että isän puolelta on,ja täyttä totta,joten rasistit ettte varmaa voi nyt kuunelaa sitte niiten lauluja nauraaaaaaa


      • Kaalon
        juuuuuuuuuuuuu u kirjoitti:

        joo näin on että isän puolelta on,ja täyttä totta,joten rasistit ettte varmaa voi nyt kuunelaa sitte niiten lauluja nauraaaaaaa

        Oot oikees


      • Anonyymi
        Kaalon kirjoitti:

        Oot oikees

        KYLLÄ IHMISET OSAA OLLA ILKEITÄ...JÄTTÄKÄÄ MATTILAN SISARUKSET
        RAUHAAN. ( suomalainen kateus, ihan hirveetä)


    • Anonyymi

      Ei ole, puuttuu kuuluisa etnovibra. Siitä tunnistaa romaniveren

    • Anonyymi

      No ei mahda pitää paikkaansa. Turha höpöttää.

    • Anonyymi

      Ei mahda!

    • Anonyymi

      Eikö sovita että kaikilla jotka vähänkään osaavat laulaa, on sitä romaniverta...silleen voidaan nämä ikuiset tyhmät kyselyt lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe