Hiirelläni on ilmeisesti ulkoloisia. Se rapsuttelee koko ajan ja hyppelehtiikin välillä. Niskassa on jo alue, missä ei ole enää karvaa ja iho on vereslihalla.
Apteekissa ei osattu kertoa Frontline-suihkeen annostusta (tai miten sitä laitetaan) ja Ectosid (?)-nimistä ainetta ei tiedetty kahdessa apteekissa ollenkaan.
Yritin kammata turkista jotain "näytteitä", mutta en saanut mitään...
Vienkö siis hiirulaiseni eläinlääkäriin ?
loiset
3
1596
Vastaukset
- AlbinoRaven
Joo, ulkoloisia taitaa hiirelläsi olla. Luultavimmin väiveitä. Käy ostamassa Frontline vet'iä (150ml pullo).
Yksi hyvin kevyt suihkaus tai sitten kasta pumpulipuikkoa lääkkeeseen ja levitä sitä hiiren niskaan. Sitä voi laimentaa myös hieman veteen.
Hiirtä ei missään nimessä saa kastella kokonaan laimentamattomalla valmisteella! Tarvittaessa voi käsittelyn uusia kuukauden päästä. (valmisteen vaikutusaika on n. kuukausi).- apuva!!
Käytin hiiren perjantaina eläinlääkärissä, mutta sielläkään ei loisia löytynyt. Sai silti lääkekuurin (Ivomec). Sitä sitten yritän itse pipetillä laittaa vielä muutaman kerran 10 päivän välein. Viikonloppu on kulunut ja edelleen hiiri rapsuttelee, mutta muuten reipas, syö ja juo. Toivottavasti se tästä.
Kiitos molemmille vastanneille!!
- Ujoliino
siinähän se vinkki tulikin 8>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881