Hiirelläni on ilmeisesti ulkoloisia. Se rapsuttelee koko ajan ja hyppelehtiikin välillä. Niskassa on jo alue, missä ei ole enää karvaa ja iho on vereslihalla.
Apteekissa ei osattu kertoa Frontline-suihkeen annostusta (tai miten sitä laitetaan) ja Ectosid (?)-nimistä ainetta ei tiedetty kahdessa apteekissa ollenkaan.
Yritin kammata turkista jotain "näytteitä", mutta en saanut mitään...
Vienkö siis hiirulaiseni eläinlääkäriin ?
loiset
3
1891
Vastaukset 3
- AlbinoRaven
Joo, ulkoloisia taitaa hiirelläsi olla. Luultavimmin väiveitä. Käy ostamassa Frontline vet'iä (150ml pullo).
Yksi hyvin kevyt suihkaus tai sitten kasta pumpulipuikkoa lääkkeeseen ja levitä sitä hiiren niskaan. Sitä voi laimentaa myös hieman veteen.
Hiirtä ei missään nimessä saa kastella kokonaan laimentamattomalla valmisteella! Tarvittaessa voi käsittelyn uusia kuukauden päästä. (valmisteen vaikutusaika on n. kuukausi).- apuva!!
Käytin hiiren perjantaina eläinlääkärissä, mutta sielläkään ei loisia löytynyt. Sai silti lääkekuurin (Ivomec). Sitä sitten yritän itse pipetillä laittaa vielä muutaman kerran 10 päivän välein. Viikonloppu on kulunut ja edelleen hiiri rapsuttelee, mutta muuten reipas, syö ja juo. Toivottavasti se tästä.
Kiitos molemmille vastanneille!!
- Ujoliino
siinähän se vinkki tulikin 8>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677- 34509
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll4499Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37470Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39447
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE143423- 22402