loiset

apuva!!

Hiirelläni on ilmeisesti ulkoloisia. Se rapsuttelee koko ajan ja hyppelehtiikin välillä. Niskassa on jo alue, missä ei ole enää karvaa ja iho on vereslihalla.
Apteekissa ei osattu kertoa Frontline-suihkeen annostusta (tai miten sitä laitetaan) ja Ectosid (?)-nimistä ainetta ei tiedetty kahdessa apteekissa ollenkaan.
Yritin kammata turkista jotain "näytteitä", mutta en saanut mitään...
Vienkö siis hiirulaiseni eläinlääkäriin ?

3

1891

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaven

Joo, ulkoloisia taitaa hiirelläsi olla. Luultavimmin väiveitä. Käy ostamassa Frontline vet'iä (150ml pullo).
      Yksi hyvin kevyt suihkaus tai sitten kasta pumpulipuikkoa lääkkeeseen ja levitä sitä hiiren niskaan. Sitä voi laimentaa myös hieman veteen.
      Hiirtä ei missään nimessä saa kastella kokonaan laimentamattomalla valmisteella! Tarvittaessa voi käsittelyn uusia kuukauden päästä. (valmisteen vaikutusaika on n. kuukausi).

• apuva!!

Käytin hiiren perjantaina eläinlääkärissä, mutta sielläkään ei loisia löytynyt. Sai silti lääkekuurin (Ivomec). Sitä sitten yritän itse pipetillä laittaa vielä muutaman kerran 10 päivän välein. Viikonloppu on kulunut ja edelleen hiiri rapsuttelee, mutta muuten reipas, syö ja juo. Toivottavasti se tästä.
        Kiitos molemmille vastanneille!!

• Ujoliino

siinähän se vinkki tulikin 8>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3646
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      402
      1345
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1024
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      883
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      204
      846
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      286
      793
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      750
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      23
      659
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      651
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      36
      614
    Aihe