Hiirelläni on ilmeisesti ulkoloisia. Se rapsuttelee koko ajan ja hyppelehtiikin välillä. Niskassa on jo alue, missä ei ole enää karvaa ja iho on vereslihalla.
Apteekissa ei osattu kertoa Frontline-suihkeen annostusta (tai miten sitä laitetaan) ja Ectosid (?)-nimistä ainetta ei tiedetty kahdessa apteekissa ollenkaan.
Yritin kammata turkista jotain "näytteitä", mutta en saanut mitään...
Vienkö siis hiirulaiseni eläinlääkäriin ?
loiset
3
1891
Vastaukset 3
- AlbinoRaven
Joo, ulkoloisia taitaa hiirelläsi olla. Luultavimmin väiveitä. Käy ostamassa Frontline vet'iä (150ml pullo).
Yksi hyvin kevyt suihkaus tai sitten kasta pumpulipuikkoa lääkkeeseen ja levitä sitä hiiren niskaan. Sitä voi laimentaa myös hieman veteen.
Hiirtä ei missään nimessä saa kastella kokonaan laimentamattomalla valmisteella! Tarvittaessa voi käsittelyn uusia kuukauden päästä. (valmisteen vaikutusaika on n. kuukausi).- apuva!!
Käytin hiiren perjantaina eläinlääkärissä, mutta sielläkään ei loisia löytynyt. Sai silti lääkekuurin (Ivomec). Sitä sitten yritän itse pipetillä laittaa vielä muutaman kerran 10 päivän välein. Viikonloppu on kulunut ja edelleen hiiri rapsuttelee, mutta muuten reipas, syö ja juo. Toivottavasti se tästä.
Kiitos molemmille vastanneille!!
- Ujoliino
siinähän se vinkki tulikin 8>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5082307Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35918SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464865Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844- 71828
- 55751
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40650Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40636- 63573