loiset

apuva!!

Hiirelläni on ilmeisesti ulkoloisia. Se rapsuttelee koko ajan ja hyppelehtiikin välillä. Niskassa on jo alue, missä ei ole enää karvaa ja iho on vereslihalla.
Apteekissa ei osattu kertoa Frontline-suihkeen annostusta (tai miten sitä laitetaan) ja Ectosid (?)-nimistä ainetta ei tiedetty kahdessa apteekissa ollenkaan.
Yritin kammata turkista jotain "näytteitä", mutta en saanut mitään...
Vienkö siis hiirulaiseni eläinlääkäriin ?

3

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaven

Joo, ulkoloisia taitaa hiirelläsi olla. Luultavimmin väiveitä. Käy ostamassa Frontline vet'iä (150ml pullo).
      Yksi hyvin kevyt suihkaus tai sitten kasta pumpulipuikkoa lääkkeeseen ja levitä sitä hiiren niskaan. Sitä voi laimentaa myös hieman veteen.
      Hiirtä ei missään nimessä saa kastella kokonaan laimentamattomalla valmisteella! Tarvittaessa voi käsittelyn uusia kuukauden päästä. (valmisteen vaikutusaika on n. kuukausi).

• apuva!!

Käytin hiiren perjantaina eläinlääkärissä, mutta sielläkään ei loisia löytynyt. Sai silti lääkekuurin (Ivomec). Sitä sitten yritän itse pipetillä laittaa vielä muutaman kerran 10 päivän välein. Viikonloppu on kulunut ja edelleen hiiri rapsuttelee, mutta muuten reipas, syö ja juo. Toivottavasti se tästä.
        Kiitos molemmille vastanneille!!

• Ujoliino

siinähän se vinkki tulikin 8>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1349
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      179
      1257
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      142
      1143
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 133
      925
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      913
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      827
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      822
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      784
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe