total 800 on nyt saavutettu ja sen kunniaksi pidän pienet pirskeet jossa droppaan pankista löytyvää tavaraa kuten rune axeja,scimejä,kitejä ja muuta sellaista juhlat pidetään f2p ja paikka on lumbridge swamp lähtö lumbystä perjantaina klo 17.00
ja ne tulee jotka tulee ja jos ei kiinnosta jätä tulematta toivottavasti tulee porukkaa.
total 800 juhlat!
14
1106
Vastaukset
- kymppipokeri
otsikko
- range ukko
JOO TUUN SINNE KLO 17.00 TAVATAAN SIT SIELLÄ MULLA ON MUUTEN RUNE FULLI MIKÄ ON SUN UKON NIMI MÄ SIT TUUN
- MUTUPURE
TUUUUN HETI JOS KUKAA EI OO KONEELLA XD c(=
- the scotty1
vois sitä tulla ja oon saavuttanu samasen total levelin juuri itsekkin
voin kai tulla sinne
- hihhii
tuun myös sinne
- memberi
ite kyl säästäisin kamat ja pitäisin iiiisooot pirskeet ku total 1000... ajattelin kyl itekkin pitää kun sain jouluna total 800 mut toisaalt kaikki vaan haluu ne kamat :P
- rune hemmo
---
- kysymyksenesittäjä
öööö tavataaks me siel tyhjäs talos vai siellä missä se äijä on?
- kymppipokeri
siinä paikassa mihin joutuu kun kuolee
- Metsuri18
TUUN .. .. hyvät dropit
- judemundo
onko vähä noloo ku vain 800total!itelläni on melkee 1500total.löytyy judemundo listalt
- rune hemmo
ennää ketään lumbissa... missä tääl
- nuuskija97
surkia valepukki ei omistaa mitää nobo =#¤&/()())//&%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011175
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37874- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s58589- 34586
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60583- 52526