Hei, onko kenelläkään kokemusta Bulgarian Tsarevon Blue Village Serenety Bay-hotellista ja Tsarevosta? Entä kokemusta ainoana aikuisena 3-vuotiaan kanssa matkustamisesta? Olemme tod.näk. lähdössä elokuussa Finnmatkojen matkassa, mutta vielä vähän mietin uskallanko lähteä. Matka on houkuttelevan oloinen ja halpa! Onko turvallinen kohde? Mitkä ovat potentiaaliset riskit ko. kohteessa? ko.hotelli on 4 tähden ja lapsiperheille tehty, mutta onko jotakin neg. kerrottavaa siitä? Siellä rakennetaan paljon. Häiritseekö rakentamisen ääni esim. päiväunia tai uima-altaalla oleskelua? Onko palstalla muita yksin lapsen kanssa sinne meneviä/siellä käyneitä? Olisi kiva kuulla teistä!
Yksin 3v-lapsen kanssa
4
581
Vastaukset
- pilvissä
Etkä todellakaan keksinyt parempaa lomapaikkaa, varsinkin kun on pieni lapsi mukana. Rhodoskin olisi ollut rauhallisempi ja hygieenisempi paikka kuin Bulgaria. Bulgariassa sattuu ja tapahtuu, mene vaan, jos huvittaa. Voi lapsiraukkaa.
- merikukka
Tulimme just Bulgarian Albenasta. Matka onnistui mainiosti kahden villin pojan(3- ja 2-vuotiaat) kanssa. Lentomatka on mukavan lyhyt. Lapset nauttivat lämmöstä ja uimisesta.
Albena on viihtyisä ja siisti pieni kylä. Mainio paikka lapsiperheille. Ihmiset ystävällisiä. Olimme tyytyväisiä valitessamme ylä Albenan hotellin, sillä siellä luonto on vehreää ja hotelli alueet viihtyisiä.
Taksikuskit olivat huippu ystävällisiä ja avuliata. Matkan hinta sovittiin etukäteen ja maksettiin vasta takaisin tullessa. Kävimme esim. Varnan delfinaariossa taksilla. Suosittelen lapsi perheille. Alueella on myös pieni eläintarha, jossa pikkuväki oli ihan innoissaan. Mies väelle motopark, moottoripyörineen.
Suosittelen lämpimästi Bulgariaa !
Mukavaa lomaa kaikille, jotka ovat matkalle lähdössä. - Nimetön
Albena sopii hyvin lapsiperheille ja rauhallisesta lomasta pitäville auringonpavojille!!!!!!!!!!!
- rebekka
hei olen lähdössä yksin kolmen lapseni kanssa elokuussa albenaan ja odotetaan innolla matkaa! albena tehty lapsiperheille ja miksei yksinkin pärjäisi! asennetta ja huumorintajua ja ripaus rohkeutta niin sillä mennään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904