Age Of Empires 3 cd-key code

ylppö

Tarvitsisin age of empires 3 cd-key coden

49

21623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o8p9

      ... tulee pelin mukana jossain siellä välissä. katso tarkasti.

      • wyrtti

        ..tarvitsisin myös sen koodin mut mul ei oo pelin koteloo. kertokaa mulle se koodi.


      • xzo
        wyrtti kirjoitti:

        ..tarvitsisin myös sen koodin mut mul ei oo pelin koteloo. kertokaa mulle se koodi.

        Mitä teet koodilla jos ei ole peliä? Tiedoksi että koodi on sama kuin 50€. Kuka antaisi ilmaiseksi koodin josta on maksanu? Eikä pääsisi enää itse pelaamaan netissä aoe3:sta?


      • joku
        xzo kirjoitti:

        Mitä teet koodilla jos ei ole peliä? Tiedoksi että koodi on sama kuin 50€. Kuka antaisi ilmaiseksi koodin josta on maksanu? Eikä pääsisi enää itse pelaamaan netissä aoe3:sta?

        MDJV4 - XHPKD - DY22X - G29H4 - 8282G


      • minäpä joo.....
        xzo kirjoitti:

        Mitä teet koodilla jos ei ole peliä? Tiedoksi että koodi on sama kuin 50€. Kuka antaisi ilmaiseksi koodin josta on maksanu? Eikä pääsisi enää itse pelaamaan netissä aoe3:sta?

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!


      • jkl
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        Tässä on toimiva cd-key DXR32-X44M7-CYTCX-P6H6P-97CPG


      • on vaikeeta
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        VITTU ON VAIKEETA YMMÄRTÄÄ YKS KOODI TOIMII VITTU KAIKKIIN SAMOIHIN PELEIHIN! ON KOKEILLU JA HYVIN TOIMII!


      • juhuh
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        :D mut ne kaiki erilaiset kooodit käy samaan peliin


      • joku
        juhuh kirjoitti:

        :D mut ne kaiki erilaiset kooodit käy samaan peliin

        AoE3 koodit ei kävis samaan peliin jos se ois nettipeli eli turha väitellä.


      • |boss
        joku kirjoitti:

        MDJV4 - XHPKD - DY22X - G29H4 - 8282G

        kiitos koodista :)


      • mige4
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        tottakai ne on erilaisia mutta vaikka koodi olisi erilainen, toimii se silti omassa aoe cd:ssä, niinkuin sama koodi mikä toimii minulla, toimii myös kaverinkin aoe cd:ssä.


      • uyycu
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        kaikissa on samanlainen koodi idiootti!!!


      • Kova sälli
        uyycu kirjoitti:

        kaikissa on samanlainen koodi idiootti!!!

        ei kyllä hölmö


      • minä ismo täälä
        minäpä joo..... kirjoitti:

        Ne koodit on erinlaisia joka pelissä ja vaikka olisi sama peli!

        ei oo vittu prkl saatan jumalautaa


      • harbou
        jkl kirjoitti:

        Tässä on toimiva cd-key DXR32-X44M7-CYTCX-P6H6P-97CPG

        no mulla toi ei toimi


      • kasi88
        joku kirjoitti:

        MDJV4 - XHPKD - DY22X - G29H4 - 8282G

        kiitti vitusti sulle!! Koodi toimi ja hyvin rokkas myäs loppu! kiitos!


      • AoE-fani
        joku kirjoitti:

        MDJV4 - XHPKD - DY22X - G29H4 - 8282G

        Ilmeeni kun oon nyt 2 kertaa käyttänyt tätä koodia pelin asentamiseen, kun oma ohjekirja hukkui ajat sitten (ei ilmettä koska suoli24). Viimeksi vuonna 2008, ja nyt 5 vuoden päästä uudestaan. En voi kun kiittää, vaikka tämä ei tietenkään ainoa netissä oleva koodi olekkaan.


    • vyrtti

      niin minakin

    • joujou

      DXR32 X44M7 CYTCX P6H6P 97CPG tässä ois cd-key aoe3:seen

    • AoE3

      se koodi on henkilökohtainen. sitä ei noin vaan jaeta

      • Minä ihan ite

        Jokaiseen peliin, jossa ei ole nettipeliä, käy ihan mikä tähänsä seriali kunhan se on vain samaan peliin. Joillekin ohjelmille on mm. tehty huijausohjelmia, jotka heittävät yhdellä hiiren klikkauksella summassa jonkun koodin, mikä varmasti passaa kyseiseen ohjelmaan, ja niitä serialeja on varmaan rajattomasti.


    • sadasdsfdf

      vähän noita vituttaa ketkä ovat maksaneet tuosta pelistä :P

      tuossa on vielä yksi koodi jos tarttee ---> kt949-vdj8y-y9br8-v3x2v-27tcm


      ps. WARETTAKAA PELINNE!

      • -Sepe

        Samaa mieltä :D


      • Kittolasnaari
        -Sepe kirjoitti:

        Samaa mieltä :D

        Toinen ja helpoin keino löytää CD key on kattomalla pelin kansiosta, siel pitäis löytyä CD key tai serial key (riippuu vähän miten se nimetään), siel jos tietotaito riittää voi keksiä oman toimivan CD koodin.

        Tosin itse ostaisin mielummin pelin ku menisin warettamaan, sillä jos pelin verkkoylläpitäjä havaitsee useammalla pelitilillä saman CD koodin, ei kyseisellä koodilla ja nykyään myös samalla IP osoitteella ja MAC - Osoitteella pääse bannin takia pelaamaan verkossa.

        Toki noita IP ja MAC osoitteiden sekä CD avainten vaihto-ohjelmia on satoja (jotka kaikki laittomia), joissain piilee viruksia (joiden havaitsemiseen tarvii lukea todella tarkaan lähdekoodi), jotkin ovat maksullisia ja kiinni jäädessään joutuu maksamaan itse korvaukset sillä firmaa ei enää oikeus käsittelyssä ole olemassa ja yksinkertaisesti tekee pelin nettiominaisuuden ilmaiseksi saamisesta monta kertaa vaikeammaksi ja vaivlloisemmaksi.

        Kuinka moni olis valmis ensin kuluttaa vähintään 3 tuntia oikeiden ohjelmien löytämiseen, suunnilleen 1 päivä ohjelmien käytön opetteluun sen sijaan ku odottaa pari kuukautta ja etsii pelin Platinum version joka 50€ sijasta maksaa 5-10 €?


      • niin ei merkkaa
        Kittolasnaari kirjoitti:

        Toinen ja helpoin keino löytää CD key on kattomalla pelin kansiosta, siel pitäis löytyä CD key tai serial key (riippuu vähän miten se nimetään), siel jos tietotaito riittää voi keksiä oman toimivan CD koodin.

        Tosin itse ostaisin mielummin pelin ku menisin warettamaan, sillä jos pelin verkkoylläpitäjä havaitsee useammalla pelitilillä saman CD koodin, ei kyseisellä koodilla ja nykyään myös samalla IP osoitteella ja MAC - Osoitteella pääse bannin takia pelaamaan verkossa.

        Toki noita IP ja MAC osoitteiden sekä CD avainten vaihto-ohjelmia on satoja (jotka kaikki laittomia), joissain piilee viruksia (joiden havaitsemiseen tarvii lukea todella tarkaan lähdekoodi), jotkin ovat maksullisia ja kiinni jäädessään joutuu maksamaan itse korvaukset sillä firmaa ei enää oikeus käsittelyssä ole olemassa ja yksinkertaisesti tekee pelin nettiominaisuuden ilmaiseksi saamisesta monta kertaa vaikeammaksi ja vaivlloisemmaksi.

        Kuinka moni olis valmis ensin kuluttaa vähintään 3 tuntia oikeiden ohjelmien löytämiseen, suunnilleen 1 päivä ohjelmien käytön opetteluun sen sijaan ku odottaa pari kuukautta ja etsii pelin Platinum version joka 50€ sijasta maksaa 5-10 €?

        Yleensähän noissa on jokin suojaus ettei varetettuja pelejä pysty pelaamaan netissä...


        Age Of Empires 3 ilman nettipeliä on yhtä tyhjän kanssa...


      • jamb4
        niin ei merkkaa kirjoitti:

        Yleensähän noissa on jokin suojaus ettei varetettuja pelejä pysty pelaamaan netissä...


        Age Of Empires 3 ilman nettipeliä on yhtä tyhjän kanssa...

        hah, waretin pelin ja käytin crackia ja hyvin toimii


      • David Davidson
        jamb4 kirjoitti:

        hah, waretin pelin ja käytin crackia ja hyvin toimii

        lalalal


      • hheheh.

        Köyhät warettaa kun ei oo varaa.


    • AOE3 freak

      jos tuli monta levyä erisllisissä paperipakkauksissa kato 1:kkös levyn paperi.
      multa löyty se siitä

      • dsadasd

        Itse ostan kaikki pelit kun ne maksaa jotain 20e. Ei tarvitse niin paljoa rahaa, voi tukea pelintekijöitä ja eikä tarvitse warettaa. Helppoa?


      • eikaikkeatarttewaret
        dsadasd kirjoitti:

        Itse ostan kaikki pelit kun ne maksaa jotain 20e. Ei tarvitse niin paljoa rahaa, voi tukea pelintekijöitä ja eikä tarvitse warettaa. Helppoa?

        Täysin samaa mieltä kuin dsadasd. Itse aikoinani waretin Fallout kolmosen, totesin että on hyvä peli ja ostin sen kaupasta. Mielestäni pelin-tekijöitä pitää tukea hyvästä pelistä ostamalla se!


      • Smartass696969696969

        juu jos on monta levyy nii kantti kattoo varmaa CD paketti Sherklock ääliö!


    • Kysynpä vain

      Mulla on sellanen ongelma että ostin Age of Empires Gold Editionin, mikä sisältää aoe3 ja aoe3 war chiefsin ja nyt olen kadottanut ton aoe3 product keyn, mutta war chiefsin product key mulla on. Joudunko tosiaan ostamaan uuden aoe3 sen takia että hävis product key?

      • kokemusmies

        Kyllä joudut. Jossei jonkun toisen koodi kelpaa niin siitä vaan ostamaan.


      • ejadwwjjfjfie
        kokemusmies kirjoitti:

        Kyllä joudut. Jossei jonkun toisen koodi kelpaa niin siitä vaan ostamaan.

        Pystynkö warettamaan koodin tolle aoe3, kun en kuitenkaan sitä pelaa vaan warchiefssiä. Ilmeisesti myös microsoft voi antaa uuden koodin.


      • ?-.-?

        Voisiko joku kertoa Aoe3 laitteistovaatimukset. Sopiiko esim. vistalle?


      • Sopii =)
        ?-.-? kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa Aoe3 laitteistovaatimukset. Sopiiko esim. vistalle?

        ei sovi pelle


      • käy se vistallekin
        Sopii =) kirjoitti:

        ei sovi pelle

        Onhan se jännä juttu että mun Vistalle sopii kuitenkin...


    • apua!!

      Moi mulla on semmonen ongelma tuon age of empires 3:sen kanssa että kun käynnistän sen ja painan play nii sit tulee meijän tietoturvan avastin ikkuna et oon avaamassa tiedostoa joka saattaa vahingoittaa tietokonetta ja sit valitsen käynnistystavaks hiekkalaatikkotilasta ja normaalista käynnistyksestä normaalin käynnistyksen ja sit ei tapahdu mitään ja kohta kone jumittuu autakaa kiitos!
      (ps.olen kokeillut myös hiekkalaatikkotilaa ja olen myös poistanut ja asentanut pelin uudelleen)

    • jaa'a

      mikään noista kodeista ei toiminu : |

      • trollolo

        TOIMIIPAS jos osaa


    • nörähshzhshhshshdhsh

      Opetelkaa ylikellottamaan!

    • HELP

      kun ostin uuden koneen niin jouduin asentaan pelin uudelleen että voiko kyse olla siitä että koodi käy vaan kerran vai jotain apua pls.
      koodi: P8XJ9-29CJQ-C38CP-M3V99-RC46T

      • h

        toimii mun mielestä toisenkin kerran, ja kiitos koodista toimi mulla kun latasin uudelleen :D


    • ninnannunnanaahaa

      Mikä tuon AOE3 warchieffin cd-key ois?

    • jusso1

      eli toimii iha sama mikä koodi se on kuha se on aoe 3 koodi

    • aoe3

      kun ostin steamista ton aoe 3 complete editionin niin siinä ei tullu mitään koodia tohon eikä nuo muutkaan koodit toimi siihen että apua

    • Epätietoinen homo

      Ostin laivalta aoe3 ja avasin levyn. Näin koodin ja luulin että se on joku turha tuotenumero ja heitin sen helvettiin... apua? :D

    • WareWareWareLAWL

      Dem waretus on hauskaa ja minähän tässä tänää waretin kaikki lisäosat ja muut romppeet kylläpä sitten aijon ostaa steamista ku uuden koneen saan mutta siihen asti...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe