Eli siis kokemuksia kyseisestä pyörästä. Tänään menossa yhtä tuollaista kattomaan ja ensipyöräksi olisi tulossa, kannattaako ostaa vai ei????
gpz 500S vm 99
7
1395
Vastaukset
- hukkapätkä
siis vm oli 98 ei 99, tiedä sit onko sillä nyt niin merkitystä....
- EX500 Ninja
Mulla oli uutena ostettu -92 mallinen vuoteen -99 saakka. Helppo ajaa, pienikokoinen jne. Oli sopiva peli opiskelijabudjetille ja 60 tkm taisi olla mittarissa kun pyörän myin.
Itse malli GPZ500S (tai jenkeissä EX500) on tullut markkinoille jo -87 ja esim. moottori on pysynyt alasta alkaen samana 60 hv versiona. Muutkin muutokset ovat melko kosmeettisia. Ekassa mallissa taisi olla yksi jarrulevy edessä, sitten joskus -95 tienoilla rengaskoko hieman muuttui leveämmäksi, etuteleskoopit heiman paksummiksi ja jotain kosmeettisia muutoksia siihen on myös tullut katteeseen ja mittaristoon.
Kawan tapaan venttiiliensäätö /-tarkistusväli on lyhyt, vain 10 tkm. Nokkaketjun kiristäjät olivat ainakin alkuvuosien peleissä kulutustavaraa.
Noita on myynnissä paljon eri ikäisiä eli osta sopivan hintainen. Hinta ja kunto ratkaisee ja koska pyörä on pysynyt tekniikaltaan käytännössä muuttumattomana kokoa ajan niin siinä mielessä ei ole juuri väliä onko vuosimalli -98 vai -94.
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/9219/links.html - EX500 Ninja
EX500 Ninja kirjoitti:
Mulla oli uutena ostettu -92 mallinen vuoteen -99 saakka. Helppo ajaa, pienikokoinen jne. Oli sopiva peli opiskelijabudjetille ja 60 tkm taisi olla mittarissa kun pyörän myin.
Itse malli GPZ500S (tai jenkeissä EX500) on tullut markkinoille jo -87 ja esim. moottori on pysynyt alasta alkaen samana 60 hv versiona. Muutkin muutokset ovat melko kosmeettisia. Ekassa mallissa taisi olla yksi jarrulevy edessä, sitten joskus -95 tienoilla rengaskoko hieman muuttui leveämmäksi, etuteleskoopit heiman paksummiksi ja jotain kosmeettisia muutoksia siihen on myös tullut katteeseen ja mittaristoon.
Kawan tapaan venttiiliensäätö /-tarkistusväli on lyhyt, vain 10 tkm. Nokkaketjun kiristäjät olivat ainakin alkuvuosien peleissä kulutustavaraa.
Noita on myynnissä paljon eri ikäisiä eli osta sopivan hintainen. Hinta ja kunto ratkaisee ja koska pyörä on pysynyt tekniikaltaan käytännössä muuttumattomana kokoa ajan niin siinä mielessä ei ole juuri väliä onko vuosimalli -98 vai -94.
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/9219/links.htmlTässä parempi linkki
http://gpz500s.foobuzz.com/ - hukkapätkä
EX500 Ninja kirjoitti:
Mulla oli uutena ostettu -92 mallinen vuoteen -99 saakka. Helppo ajaa, pienikokoinen jne. Oli sopiva peli opiskelijabudjetille ja 60 tkm taisi olla mittarissa kun pyörän myin.
Itse malli GPZ500S (tai jenkeissä EX500) on tullut markkinoille jo -87 ja esim. moottori on pysynyt alasta alkaen samana 60 hv versiona. Muutkin muutokset ovat melko kosmeettisia. Ekassa mallissa taisi olla yksi jarrulevy edessä, sitten joskus -95 tienoilla rengaskoko hieman muuttui leveämmäksi, etuteleskoopit heiman paksummiksi ja jotain kosmeettisia muutoksia siihen on myös tullut katteeseen ja mittaristoon.
Kawan tapaan venttiiliensäätö /-tarkistusväli on lyhyt, vain 10 tkm. Nokkaketjun kiristäjät olivat ainakin alkuvuosien peleissä kulutustavaraa.
Noita on myynnissä paljon eri ikäisiä eli osta sopivan hintainen. Hinta ja kunto ratkaisee ja koska pyörä on pysynyt tekniikaltaan käytännössä muuttumattomana kokoa ajan niin siinä mielessä ei ole juuri väliä onko vuosimalli -98 vai -94.
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/9219/links.htmlja pyynti on 3600.. Mitä nyt kuvia olen katsonut niin näyttää hyvältä mutta paikan päällähän sen sitten näkee minkälainen loppujen lopuksi on.
- koneen ääniä
hukkapätkä kirjoitti:
ja pyynti on 3600.. Mitä nyt kuvia olen katsonut niin näyttää hyvältä mutta paikan päällähän sen sitten näkee minkälainen loppujen lopuksi on.
Kuuntele kuinka kone käy niin kylmänä kuin kuumanakin. Ei saa kuulua kolkotusta, katso myös ettei tyhjäkäynti ole säädetty liian korkeaksi peittämään mahdollisia kolinoita alhaisilla kierroksilla.
Jos pyörää on oikein pidetty eikä älyttömästi ajettu niin pitäisi olla aika huoleton peli.
Venttiiliensäätö kannattaa tarkastaa, tai se milloin se on tehty. Säätö on ruuvisäätöinen eli suht halpa teettää likkeessäkin, säätö- tai oikeammin tarkistusväli lienee muutaman tonnin välein?
Valitse sellainen missä on huoltokirja, jos ei muuten ole mitään papereita huolloista tai tarvikkeista näyttää. Miksi ostaa huonolla historialla jos hyviä on paljon tarjolla. - käteisellä vai osamaksulla?
hukkapätkä kirjoitti:
ja pyynti on 3600.. Mitä nyt kuvia olen katsonut niin näyttää hyvältä mutta paikan päällähän sen sitten näkee minkälainen loppujen lopuksi on.
Jos yksityiseltä niin tuo on aika kallis. Tai no, mutta jos laitat 500 euroa lisää niin vaihtoehtoja löytyy vähän isommistakin, esim.
Suzukit
- GSF 600 Bandit
- GSX-F 600
- SV 650
- RF 600
- GSX-R 600
Yamahat
- XJ 600
- FZS 600
Kawasakit
- ZZR 600
- ZX6-R
Honda
- CBR 600
Ja kuten aiemmin mainittiin niin GPZ 500 S pyörä on käytännössä sama vuosimallista riippumatta eli 90-luvun alun pelejä saisi toisaalta jo 2000 euron pintaan. - hukkapätkä
käteisellä vai osamaksulla? kirjoitti:
Jos yksityiseltä niin tuo on aika kallis. Tai no, mutta jos laitat 500 euroa lisää niin vaihtoehtoja löytyy vähän isommistakin, esim.
Suzukit
- GSF 600 Bandit
- GSX-F 600
- SV 650
- RF 600
- GSX-R 600
Yamahat
- XJ 600
- FZS 600
Kawasakit
- ZZR 600
- ZX6-R
Honda
- CBR 600
Ja kuten aiemmin mainittiin niin GPZ 500 S pyörä on käytännössä sama vuosimallista riippumatta eli 90-luvun alun pelejä saisi toisaalta jo 2000 euron pintaan.ja kawa on nyt ostettu, ihan hyvä vehje. Kaikki pyörät mitä tossa listassa ei sovellu mulle kun jalat ei yllä maahan.;) Juuri tänään myin xj 600 divin pois sen takia ja yhtä suzuku sv:tä kävin jo katsomassa mutta malli on liian kyykky mulle. Eli nyt ajelen kawalla ja kun enemmän tulee kokemusta niin sit pyörä vaihtuu tehokkaampaan ja toivottavasti johonkin hondaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278