Rauhallinen Leirintäalue

Miima

Hei!

kertokaas kokemuksia perheelle sopivasta leirintäalueesta juhannusaattona - onko sellaista? Känniääliöitten örvellystä en halua lasteni kanssa lähteä seuraamaan!

Mielellään akselilta keski Suomi / etelä Suomi

105

58276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistat
    • tällainen vaihtoehto

      Kiantajärven leirintäalue? Itse olen siellä pari kertaa käynyt perheen kanssa ja on aivan ihana paikka. =)

      • huolta!

        No, ei ole enää...


    • useissa käynyt

      Olen kiertänyt useita alueita ja todennut ettei täysin hiljaista leirintä-aluetta olekkaan. Sekin riippuu millä on likkeellä? Itse kuljin 13 vuotta teltalla ja moottoripyörällä ja ei ollut missään rauhallista (ennenkuin join itseni uneen). Olis kyllä pari suosikkia. Hollolan messilä, sillä se on oikeastaan veneranta ja suurin osa sen väestä pakenee veneillä alueelta. Palvelut on ok ja tilaa on (Tosin osa laskettelurinteessä, eli kallistusta on). Ehdottomasti paras oli UUKUNIEMESSÄ oleva leirintä-alue.Vaunuja vähän, alue pieni ja telttoja vain vähän. Lähes kaikki vaunut on siellä kokokesän, eli se on liikuteltava mökkikylä ja useiden vaunujen ympäri on tehty oleskelu aloja ja muuta. Väki aivan ihanaa ja se maisema!!!!! Paikka on niemenkärjessä ja leveyttä noin 300 metriä, eli vettä molemmin puolin. Upea paikka. Katso netistä haulla Uukuniemi? (Camping/leirintä, tai jotain en osaa sanoa, kun osaan itse jo paikalle, jos tarviin.)

    • suosittelen
      • Ujo hemmo

        Kaikkea sitä tarjotaankin, mutta itse koettu
        tosiasia on että RASTILAN leirintäalue Hgissä
        on Juhannuksena Suomen rauhallisin paikka!
        Puhukaa mitä haluatte, mutta tämä tarina on TOSI...


      • aurene

        Camping Messilässä on aina ollut todella mukava Juhannus! Aivan valtava juhannuskokko ja meininki hyvä! Kukaan ei riehu ja jos riehuu poliisit partioivat vähän väliä kierroksellaan alueella. Todella mukavia hetkiä olen viettänyt useana kesänä leirintäalueen eri riennoissa. Suosittelen tulevaisuudessa! Ehdottomasti paras leirintäalue ikinä!!! https://www.booking.com/hotel/fi/messila-camping.ru.html?aid=941723


    • olis

      vuohensaari itsellä ollu vaunu siellä jo 7 kesää eikä ollut mitään häiriöitä lapselleni vaaan paljon ystäviä

    • tuikkukuppi

      halsualla masala caravan .tosi rauhallinen paikka on lapsille trampoliinia ja mini golffia matala uimaranta.sosiaali tilat vimpan päälle on ruoka ravintola ja kioski

      • ei huoletonta päivää

        kokkola


    • Naapurikyläläinen

      Juhannuksena rauhallista leirintäaluetta tms. voi olla vaikea löytää mistään, mutta miten olis Sumiaisten Kuokanniemi. Kahden järven välissä sijaitseva leirintäalue (Sumiaisjärvi ja Keitele) kivenheiton päässä pikkutaajamasta.

      Löytyy varmaan Äänekosken nettisivujen kautta, koska Sumiainen kuuluu nykyään Äänekoskeen.

    • Vaasankatu

      Yyteri on aika rauhallinen !

      Olen itse ollut siellä monena vuotena !

      • ei taida olla rauhallinen

        aivan täys kersoja kasseineen ja toosat huutaa täysillä.ei ainakaa nukkua tartte ja kaikki mikä ei ole ketjuilla kiinni varastetaan jos selkäs käännät nin tuoli katoo ennenkuin ehdit sihen istua.


      • Rami731
        ei taida olla rauhallinen kirjoitti:

        aivan täys kersoja kasseineen ja toosat huutaa täysillä.ei ainakaa nukkua tartte ja kaikki mikä ei ole ketjuilla kiinni varastetaan jos selkäs käännät nin tuoli katoo ennenkuin ehdit sihen istua.

        Liedossa on rauhallinen leirintäalue, SF caravan Leporanta...Ja hienonkin!


    • jani69

      urjala camping, siellä ei tarvitse kuunnella rähinöitä :D jossa mm.kotieläin puisto, tramboliini sekä lapsille soveltuva uimaranta. Terveisin:14v poika

    • elmeri65

      Kouvolassa olla juhannus Tykkimäki camping-alueella,on mielestäni hyvin perhe-ystävällinen...Saa vielä leirintämökin jussiksi,jos haluaa,vieressä huvipuisto ja kaikki tarpeellinen lapsi-perheelle..Itsekin olemme menossa ko. alueelle jussiksi perheen kanssa...

    • nykyään

      ahvenlammella lapsiperheille sopivaa.

    • Ennakkoluuloton;;

      jossa on uimaranta, saunomismahdollisuus, sekä mahdollisuus ruokailla isossa ravintolateltassa.
      Ohjelmaakin riittää myös lapsille, hyvin saa myös nukuttua klo: 12.30 jälkeen myös aattona, vaikka porukkaa on ööboyt 30000.
      Nimittäin paikka on Keuruulla, helluntaiherätyksen juhannuskonrerenssi .
      Älä säikähdä siellä on myös uskomattomia jotka haluaa nauttia jussista ilman humalaisten örvellystä.

    • make

      heinävesi. karvionkanavalla aivan mahtava paikka siellä on lapsille ja aikuisille tekemistä

    • -_-

      Yleistä rauhallista leirintäaluetta juhannuksena suomessa olekaan :D Mene ruotsiin xD

      • Dick

        swedet nusasee suo hanuriin siellä jos sinne menet
        kannattaa pysyä ihan suomen puolella.. ja muuten
        hiljasta leiri aluetta saa hakea.. suomalaiset riehuu varmasti se on varmaa tasku lämmintä kossua pari pulloa..kuka menee johinkin fuckin leirillä ei siellä mitään ole omakoti bileet ne vasta jotain..


    • nappi-78

      Sellainen kuin - Santalahti. Yritettiin pari kesää sitten viettää siellä pokaporukassa juhannus ja meiltä kysyttiin että haluammeko hiljaiselle puolelle vai sille meluisammalle. Tottakai valitsimme meluisamman. Kaikeksi järkytykseksi huomasimme että se meluisampi tarkoitti lapsiperheitä... hiljaisempi puoli oli sitten vanhoille karavaanareille jotka hissukseen viettivät kesää. Aidattu ja vartioitu alue viiden tähden luokitus, uimarannalle 100m, ja golf kenttä vieressä.


      Mutta jos todella rauhallisessa paikassa haluaa viettää juhannuksen niin paras paikka on valita joku teollisuus alue jossa ei juhannuksena ole toimintaa, ei tarvitse kuunnella edes sitä linnunlaulua :)

      • pna

        Löytyy Juvalta ja on hyvä ja halpa.


      • ...
        pna kirjoitti:

        Löytyy Juvalta ja on hyvä ja halpa.

        Juva Camping


    • Maaaatti

      Muutama vuosi sitten oltiin Varkaudessa juhannus, siisti ja rauhallinen alue, tosin lähellä keskustaa ja sellutehtaita.

    • Hiljaaaaaaaa

      täällä meilläpäin ei muuta olekkaan kuin hiljaisia rantoja/telttailupaikkoja,taitaa vaan olla liian kaukana sieltä etelästä katsottuna tämä pohjoissavo?Susia karhuja on kyllä mutta ne ei metelöi:).No linnut nyt metelöivät mutta siihenkin tottuu..

      • missä

        missähän se meilläpäin on???


    • humalaisilta

      Tule keuruulle Isonkirjan leirintä alueelle.
      Siellä saat olla rauhassa ja levätä.
      Hieno juhannus konfrenssi on taas kohta.
      ihanaa!

    • asölkdöasä

      Juhannuksen ajaksi. Mikä pakko sinne leirintäalueelle on hakeutua juuri juhannukseksi? Siksi koska jossain tyhmässä kalenterissa lukee että sillon on juhannus? Ihan yhtä hyvin sinne voi mennä vaikka parin viikon päästä. Yleensä sillon kelitkin on parempia ja känniääliöt muualla kuin leirintäalueella.

    • keuruu

      keuruu iso Kirja alue,katso hakusanlla juuri tuo ja juhannuksen aikana, löydät varmasti,olen kynyt lukuisia kertoja.

      • ystävyydellä..

        Ehdottomasti henkoa.. hankon leirintä alue on juuri oikea paikka lapsia ajtellen tai toinen vaihtoehto on tammisaari...


      • tavaton?
        ystävyydellä.. kirjoitti:

        Ehdottomasti henkoa.. hankon leirintä alue on juuri oikea paikka lapsia ajtellen tai toinen vaihtoehto on tammisaari...

        Hankoa juhannukseksi?? Ihmiset oksentelevat omakotitalojen puutarhoihin ja hankolaiset pakenevat itse pois sen hulabaloon alta?

        Kysyn vaan, ajattelitko itseäsi vai lapsiperhettä?
        Ps. kaikki eivät tarvitse viinaa tunnelmantuojana!!!


    • jjjjk

      Omalta kotipihalta :).
      Mieluimmin vielä takapihalta.
      Hyvää Kesää!

      • mmkkk

        Kyllä hiljaisin leirintäalue löytyy nykyään Jyväskylästä sillä uusi paikka Laajavuoressa ei kyllä houkuttele ketään paikalle, vanha alue on nyt autiona ja sille kaavoitetaan rikkaille omaa asuntoaluetta hiekkarantoineen...

        Että näin....


      • cynkkis
        mmkkk kirjoitti:

        Kyllä hiljaisin leirintäalue löytyy nykyään Jyväskylästä sillä uusi paikka Laajavuoressa ei kyllä houkuttele ketään paikalle, vanha alue on nyt autiona ja sille kaavoitetaan rikkaille omaa asuntoaluetta hiekkarantoineen...

        Että näin....

        Näin on. Jyväskylä on Juhannuksena paras paikka. Kaupunki on taatusti tyhjä ja leirintäaluetta saat rauhassa haeskella. Laajavuoressa ei taida pelkkä telttailu edes onnistua. Tervetuloa Jyskälään.


    • orvokki76

      kaskisissa marjarannan leirintäalueella (tai ainaskin sinne päin kirjotaan) ja siellä oli porukkaakin, mutta fiksua....

    • Tuttu paikka.

      Bodomjärven ranta on hyvä....Se on selviytymisleiri..!!

    • Olin siellä vuosi sitten

      Katsoppa oheisen linkin takaa,

      http://www.jarvisuomi.net/ahvenlampicamping/

      olimme siellä perheeni kanssa vuosi sitten Jussina, ja rauhallista oli!! Rantasaunat ja muut mukavuudet löytyy myöskin. Lisäksi on ihania luontopolkuja ja sellainen Puuhapuisto Veijari kävelymatkan päässä ja myös sellainen lohilammikko josta voi onkia itselleen savukalaa.

      • Rauhallinen

        olin Ahvenlampi rockissa 92 silloin oli tosi meininkii...


    • örkki

      SEINÄJOELTA

    • on hieno paikka

      Kesälahdella on kaksikin hienoa ja rauhallista leirintäaluetta: Ruokkeen Lomakylä sekä Mäntyrannan leirintäalue.. molemmat lapsiperheille sopivia ja hienot hiekkarannat :)

    • m3m

      tommolansalmi mäntyharjulla on monen vuoden kokemus siellä on lapsi perheitä eikä ole ravntolaa vain kioski hyvää jussia

    • nops

      Keski-suomessa, Multialla on pieni rauhallinen leirintäalue. Juhannusaattona terassilla on yleensä laulajaiset jotka päättyvät kymmenen maissa. Jos majoittuu vähän kauemmaksi terassilta, lasten kanssa on varmasti ihan mukava olla. pieni ja kaunis paikka, lapsille on pieni muumitalo alueella. Aurinkoista keskikesän juhlaa!!

    • Minä vaan.....

      Koittakaa tätä,pikkaisen sivussa Teidän reitiltä....mutta kuitenkin: TASTULAN LEIRINTÄ, Kaustinen. On rauhallinen/ lapsiperheelle sopiva..... Ota yhteyttä ja kysy lisää itse!! Kannattaa !!

    • kokemusta on

      Merikarvian camping...siellä rauhallista,siisti paikka länsi-rannikolla! Katso tietoja Merikarvian sivuilta

    • tintti44v

      Moikka.
      Mäntyharjun Pöylinniemi on hyvä kohde. On rantaa luontoa ja turvallinen paikka.

    • ja varmasti siisti

      Paras leirintäalue palveluineen jossa olemme lasten ja perheen kanssa lomailleet on Erähossa.
      Siistit mökit, hieno valkoinen hiekkaranta, sauna, leirintäalue, ym palvelut huippuluokkaa.
      Ystävällinen isäntäpari Niilo ja Lahja jo omilla olemuksillaan tekevät leirintäalueesta kesäkodin.
      Netistä varmaan löytyy lisätietoa sijainnista yms.
      Suosittelen.

    • lämpimästi Keuruulta

      Isokirja-nimistä leirintäaluetta! Siellä tosin on juhannuksena hengelliset juhlat (väkeä 30 000), mutta vaunun tai teltan voi pystyttää suurella alueella niin kauas, ettei melu kuulu.

      Siellä on upea rantasauna, kaksi uimapaikkaa valvottuna ja muualla voi uida omin avuin. Lisäksi alueella on hyvä ruokapalvelu ja omia ruokia voi ostaa alueelta tai Keuruun keskustasta.
      Matkaa vain 9 km.

      Siellä on juhannuksena ensiaputeltta, lasten uimaranta, jossa vesi syvenee tosi hitaasti, veneitä käytössä ym. pomppupaikkoja lapsille.

      Itse en ole uskovainen, mutta suuntaan sinne taas juhannukseksi, koska se on mielestäni Suomen kaunein ja turvallisin LEIRINTÄALUE!
      Hyvää juhannusta!!

      • edelliseen.....

        Kun käyt siellä kerran ja näet sen UPEAN luonnon ja lapsiystävällisyyden, et voi muualta parempaa löytää!
        Näin kävi meille. Kahdeksas juhannus Keuruulla ja lapset nyt 10 v, 5 v ja 8 kk ikäinen vauva. Turvallisuus on meille tärkeintä ja siellä on yölläkin vartijointi!


    • RaijaS

      Tiedän kaksi paikkaa missä on lasten kanssa hyvä olla.Lopella vajaa 100km,on sellainen paikka kun Laakasalo siellä saa lapset uida puhtaassa järvessä ja sitten on Tammelassa Saaren Kansanpuisto,siellä on rauhallista ja hienot rannat,juhannuksena tanssit ja siellä on loistava ruoka.Molemmat löytyy puh.118:sta

    • minsku78

      Maasydämmen matkailu pohjoispohjanmaalla sievissä.

      Sielä on enimmäkseen vanhempaa porukkaa nyt kun nuorisolle ei enää järjestetä sen kummempaa ohjelmaa. Itse olen monena vuonna ollut ja nytkin olen menossa. www.urjanlinna.net sieltä löytyy lisätietoa.

      • Firestarter13

        Tämä äärimmäisen typerä talonpoikaiskansahan nyt ottaa eritoten alkoholia, sille niin rakkaan juhlan juhannuksen koittaessa.:) Sinun on siis sula mahdottomuus löytää rauhallista leirintäaluetta tämän maan rajojen sisäpuolelta tuona kyseisenä ajankohtana.:)Koko juhlan kansallinen merkityshän perustuu juuri ryypiskelyyn, tappelemiseen ja muihin extreme-aktiviteetteihin.:))


    • löytyy..

      leirintäalue mikä miellyttäisi perhettänne niin kannatta soittaa ja kysyä että onko jussina minkälainen meno.
      Itse työskentelen leirintäalueella ja tiedän että meillä on ainakin "hulinaa" jussina, joten kun lapsiperhe on soittanut ja kysynyt juhannuksesta niin olen sanonut suoraan että menoa on. Jokainen tekee itse päätöksensä sitä että mihin menee. Jos on jo aikaisemmin ilmoitettu että meno on yleensä kova, niin kannattaa se silloin jättää väliin ja etsiä toinen paikka jossa mahdollisesti on rauhallisempaa.

      Onhan se niin että Juhannus on Suomen suosituin kesäjuhla ja silloin on menoa joka paikassa joten sitä rauhallista aluetta voi olla vaikea etsiä!
      T:aluevastaava

    • Ent caravaanari

      Vuosia sitten kun omat lapset oli pienempiä olin saman kysymyksen edessä ja silloin otin selvää leirintäalueista. Silloin ainakin Nokialla oleva Camping Viinikanniemi ei edes ota nuorisoporukoita juhannukseksi alueelleen. Olimme siellä muutamanakin juhannuksena emmekä ikinä törmänneet kännäämiseen eli uskallan suositella! Lisäksi lähellä mukavat lasten paikat, esim Nokian Eden ja Särkänniemi.

    • msa03

      se on kohtalaisen rauhallinen..

    • Hemmo
    • saarijärvi =)

      vieressä (kävelymatka) lapsille sopiva puuhapuisto veijari. (kannattaa googlettaa) samalla lipulla 2 pv sisään. =) kauniit maisemat ja hyvät (?) ainakin ennen oli hyvät uimarannat leirintäalueella.

    • Kirkkonummella

      Ainakin mitä muutaman vuoden takaiseen kokemukseen tulee.

    • Lapset ovat aikaisia.

      En usko että löytyy.
      Jos minä olisin lapsien kanssa liikkeellä vuokraisin laadukkaan mökin , siellä ainakin saa olla rauhassa.

    • kymenlaakso

      Edullinen ,sopivan rauhallinen ja lapsille todella hyvä uimapaikka.

    • rauhaton sitten

      mites kaupunkisa vois vietää mitekää juhanusta

      • kustavista

        raittius seuran lomanviettopaikka lomakeskus tai jotain kato netistä


    • yhden,

      niin rauhallisen leirintäalueen, että se jopa lopetettiin sen vuoksi ja tämä keventämään tarkoitettu juttu on kaikenlisäksi vielä tosi.

    • Simo

      On näitä meilläpäin,täällä Savossa.Leppävirralla avattiin juuri uusittu leirintäalue Mansikkaharju. Lähellä palveluja,esim.Kylpylähotelli Vesileppis,maailman ainut kallion sisällä oleva hiihtoputki Kymppiareena,jäähalli,tenniskentät,pallokentät,luontopolut ym.Leirintäalueella myös täydet palvelut.Katso netistä www.mansikkaharju.fi

    • mie ja lapset.

      akaan viialassa on kiva paikka lapsien kanssa oleiluun. ei känni örvellystä, puuhaa löytyy ja ennenkaikkea mukavia ihmisiä.

    • Olkku

      Virroilta löytyy Lakarin leirintäalue! Mikäli olet karavaanari niin suuntaa juhannuksena nokka kohti Peräseinäjoen kalajärveä!!!

    • attitudents

      kalajoella on rauhallista

      • timpe8

        Asun Kalajoella ja tiedän että täällä ei leirintäalue todellakaan ole rauhallinen, kaikkea muuta! Kertoo sekin jotain et siellä on esiintymislava ja esim. hevi-ari on tulossa sinne, joten jengiä ainakin on tiedossa!!!


    • Rauhallista juhannuksena !

      ainoastaan lokit kirkuu.......

    • ei känniläisiä

      Laajavuoren leirintäalue !!
      mikäli omistat asuntovaunun.. mutta siellä on myös mökkejä saatavilla vuokralle.

    • Tanjuska

      Merikarvian leirintäalue on erittäin rauhallinen alue! Varsinkin kun se on pyritty rauhoittamaan viime vuosina etenkin lapsiperheille. Pieni ja suloinen alue meren rannalla, 60 km Porista pohjoiseen.
      T: entinen kyseisen leirintäalueen vastaava työntekijä

      • th

        joo merikarvialle vaan on tosi rauhallista ja pieni mutta viihtyisä paikka paikkaa on paljon uudistettu ja mökit ovat siistejä ja uimiseen, saunomiseen yms on hyvät mahdollisuudet


    • Info-piste

      Kouvolasta siis Käyrälammen leirintäalue löytyis ja tuskinpa on kamalasti porukkaa, että eikun tänne vain

    • kesä-örvelö

      vaikka johonkin uskovaisten pippaloihin, esim. keuruulle. siellä saatte veisata koko yön virrestä viis...

    • Junttila

      Ei ole liikaa porukkaa..........

    • WiimaWilma

      Menkää Kuusamoon ja siellä semmoseen leirintä alueseen kuin MATKAJOEN LEIRINTÄ!
      Takaan että on tosi rauhallinen paikka lapsiperheelle,ilman kännisten örvellystä.
      Ja paikan isäntä on mitä mukavin ja huumorintajuisin mies.Suosittelen!Ette tule pettymään.....

    • MisuKisu

      Yks hyvä ja rauhallinen paikka on Kokkolan leirintäalue. Se kyl on keskipohjanmaalla, mut kuiteski.

    • piiva

      Itse olen perheeni kanssa Kouvolassa, monena kesänä juhannuksen viettänyt, siellä ei ole pelkoa että "känniääliöt" valtaa alueen. Tykkimäki (huvipuisto) on aivan leirintäalueen vieressä, monine huvituksineen. Suosittelen!

    • pipi

      Ei ainakaan Hanko.Tällä vaan sikailaan ja roskataan,jätetään patjat grillit ja kaikki muut roinat tänne puistoihiin ja kaduille.En voi ymmärtää ,ihmettelen vaan missä vika.

      • jussitellut

        Parkanon leirintäalue on rauhallinen. Ei yksinkertaisesti mitään menoa juhannuksena. Sopii kyllä taatusti lapsiperheelle.


    • Hiljaistajamukavaa

      Siellä on... ei örveltämistä.

    • Maaseudulla paremmin

      Itse ainakin teen niin että jos pitää leiriytyä johonkin niin omalle pihalle. Täällä maaseudulla on hyvin rauhallista ei edes naapurit häiritse. Känniörveltämistä toki esiintyy jos itse örveltää. Hiljaisuus alkaa heti kun itse lakkaa metelöimästä. kaikenlaista aktiviteettia sitä keksii itselleen melonnasta metsästykseen ja vaikka nurmikon leikkuuseen. Kaikki tarvittava sitäpaitsi on lähellä. Ei tartte paljoa pakata kun keittiöstä voi hakea aina tarvittavat ruokailuvälineet, oma vessa, suihku ja sauna. Toki vielä luksuksena netti ja tv. Ruokaa toki voi tehdä pihalla grillissä kuten muutenkin välillä teen. Niin ja jos teltassa haluaa nukkua niin teltta pystyyn vain ja sinne.

      Toki eihän tätä tässä nyt haettu, mutta leirintäalue juhannus kuulostaa ainakin yhdeltä tappelulta, muutamalta kaatuneelta teltalta ja muulta miellyttävältä. Oli osallisena tapahtuneeseen tai ei mutta niin se vain menee. Maaseudulla omissa nurkissa näin jos tapahtuu niin pitää vain niellä tappionsa.

    • hexiko

      Äänekoski/sumiainen kuokanniemi,varmasti yksi rauhallisimmista leirintäalueista.Palveluitakin tarjolla lähialueella normaalien leirintäalueen palveluiden lisäksi.Lapsille matalia hienohiekkaisia uimarantoja alueella,sekä lähietäisyydellä.

    • pekesdf

      joo yyteri heh vittu ihan täynnä nuorisoo kännäämässä sinne vaa pakko mennä

    • pekesdf

      pälkäne se on järvenrannalla ja ihan vitu tylsäää porukkaa oli pakko vaihtaa aluetta kesken illan on niin huono ja rauhallinen

    • Akviliina

      Kerran menin seurakunnan järjestämään juhannukseen, vaikka en uskonnollinen en ole, siellä ei ollut pakko osallistua uskonnollisiin tapahtumiin, mutta lipun nostot ja muu oleminen oli rauhallista, sieltä tosin tultiin sitten yöllä pois. Ja olis sielläkin muutama jotka joi ja se oli kiusallista.

      Olis kiva yksinäisenä ihmisenä juhlia juhannusta ihmisten parissa leirintä alueella ilman ökykännisiä. Nyt kun lapset on omien siipojensa kanssa muualla. Ja kun sitä omaa mökkiä ei ole.

      Olisi kiva olla kaupungin leirintä alueella, kun siihen oma varallisuus riittäisi.

      Maksullisillakin on niitä mellastajia.

      Lapsistakin oli aikanaan kiva olla omalla teltalla, mutta sitten kaiken pilasi känninen pojan koltiainen tunkeutumalla alasti lasten telttaan Salmen kartanossa, onneksi kerkesin mennä repii koltiaisen pois ennen kuin lapset heräs, itselle se oli todella iso sokki.

      Nyt juhannusta vietän kotona ja kuuntelen kun alkoholistit viettää juhannusta möykäten kerrostallomme päädyssä olevassa ryteikössä Helsingin Vesalassa ja kokemuksesta tiedän ettei poliisit poista heitä. Oikein ahdistaa kun ajatteleekin.

      Hiono juhla tulossa mutta ei itse pääse viettämään sitä arvokkaasti, Seurasaaressakin ne örveltää ja tupakoi oikein tupla pahasti, ainakin kolme viimeisintä vuotta.

    • rauhaa perheelle

      Himangalta löytyy ihana leirintäalue lapsiperheille. Valitettavasti en muista leirintäalueen nimeä...
      tai odotappa hetki...olikohan se Vasankari...

    • pimi83

      Leirintäalue Rymättylän Salorannassa on aivan vallan mainio paikka,itse vietin lapsena kaikki kesät siellä eikä ainuttakaan huonoa muistoa paikasta jäänyt!! Hyvät Jussit!!!

    • osssssiiiiii

      Onko jollain tietoa onko Messilässä tätä nykyä millanen meno jussina?

      • Andi

        Camping Messilässä on aina ollut todella mukava Juhannus! Aivan valtava juhannuskokko ja meininki hyvä! Kukaan ei riehu ja jos riehuu poliisit partioivat vähän väliä kierroksellaan alueella. Todella mukavia hetkiä olen viettänyt useana kesänä leirintäalueen eri riennoissa. Suosittelen tulevaisuudessa! Ehdottomasti paras leirintäalue ikinä!!!


    • valkeakoskella on ihan rauhallinen meno...sinne vaan, jos mahtuu.

    • Jos etsit rauhallista ja siistiä paikkaa,
      miten olisi Caravanalue Kuninkaanlähde.
      Löytyy Kankaanpäästä.

    • syssy

      EI HANKOON:On ihan kamala olla Hangossa jussina,nuoret roskaa ryppää ja pitää meteli, tämä on jo jatkunut monta vuotta, milloin tämä sais loppumaan?

      • Ihmetteliä

        Jo pitää olla köyhää touhuu, taikka hullua.
        Ei kukaan täyspäinen menee juhannusta viettään leirintäalueelle, onhan noita mökkiä vuokrattavana, mökissä voi viettää rauhallisen jussin tai vetää pään täyteen, ihan miten vaan, mutta ei leiriskään mistään hinnasta.


    • telttailija

      Outokummussa sijaitseva Särkiselkä Camping on rauhallinen myös juhannuksena ja sopii ainakin sen puoleen lapsiperheille. Ainakaan toissa vuonna siellä ei humalaisia näkynyt ollenkaan. Pieni ja rauhallinen alue.

      • liiankin rauhallinen

        Tule sinne.


    • tsorro

      poroholma camping raumalla on todella rauhallinen juhannuksena. ja lääniä riittää.

    • LÖytyyyy

      Sun on vietävä perhees Multialle Sinervän rantaan ,siellä leirintä alue joka on hienolla paikkaa ja rauhallinen PS: Multia sijaitsee Keuruulta 20 km Jyväskylästä 60 km Saarijärveltä n.62 km

    • ....................

      Rauhallista leirintäaluetta ei Suomesta löydy aina löytyy joku örveltämästä kaljapullo kädessä.

      • 9iuj34erhj

        Hankala..nimi ei ole enne..


    • Hersonissos

      Olen Mellukylän verkkareissa, kuin "Viuska", leiriolypialaiset?

    • Änni Kääliö

      Odota vain, minä kerron juhannusaattona. Niin, kyllä sellainen on olemassa.

    • PekkaPelt

      Keuruulla on myös toinen kaunis ja rauhallinen alue. Nyyssänniemi. Noin3 km keskustasta järven rannalla. On kokkoa yms. Hieno paikka!

    • Minttulituli

      Kuopion Rauhalahti, paljon romaneja paikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe