Ostin ekan bemuni R 1100 RT.Onko normaalia kun tyhjäkäynnillä vaihteen ollessa vapaalla antaa kierroksia pyörä pyrkii kallistumaan oikealle,mutta tasaantuu sitten tasaisilla kierroksilla???
Tyhmä kysymyskö?
9
1771
Vastaukset
- sitä,
kun on väkisin pitänyt suunnitella kone väärään asentoon. Kas kun eivät pystyakselista mallia ole tehneet!
- mukija
nero on herännyt !!!!!!
- käytöstä
vääntöilmiö syntyy/tuntuu just moottorin rakenteesta johtuen. Täysin vaaraton ja normaali boxermoottorin käytös.
Tälläisiä edellisen kirjoittajan kaltaisia älyttömiä, omasta mielestään "kaikentietäviä" ja OMASTA mielestään ainoilla "oikeilla" laitteilla ajelevia ja niiden mielipiteitä kannattaa välttää ja antaa heille pikku hymy!- hakeva3
Ko pyörä on vain niin "iloinen" kun saa vähän kaasua ;)
Guzzitkin tekee samaa,ihan normaalia se on ! - Teuski
On tosi hienoo,kun saa asiallista tietoa,kyselen taas kun tulee asiantynkää...
- guzzisti
hakeva3 kirjoitti:
Ko pyörä on vain niin "iloinen" kun saa vähän kaasua ;)
Guzzitkin tekee samaa,ihan normaalia se on !mutta luulen että ne on pieniä nuo bemarin hyrrävoimat kun guzziin vertaa. :-)
- bemuilija
Täysin normaalia.johtuu kampiakselin pyörivistä massoista.Siihen tottuu nopeasti.
- luukuttaja
Entäs nämä nelipyttyiset bemarit, en ole niissä huomannut niin suurta heilahdusta, tarkemmin ajattelee, eihän ne heilu lainkaan?
- Vetää vähän
luukuttaja kirjoitti:
Entäs nämä nelipyttyiset bemarit, en ole niissä huomannut niin suurta heilahdusta, tarkemmin ajattelee, eihän ne heilu lainkaan?
Ajappas ilman käsiä niin huomaat pienen vääntämisilmiön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512