Andy McCoy?

Poromies

Onko Antti romani vai suoli?

70

24421

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

      poron kuseman taakse

      • Antin sukulainen

        Andy McCoy eli oikealta nimeltään Antti Hulkko
        EI OLE ROMANI.

        Eikö se nyt yhden tehden mene jo kaaliin kaikille??

        EI ole EI.

        Ihan tavallinen kantasuomalainen joka on syntynyt kantasuomalaiseen perheeseen

        Myöskään Hlkon suvussa ei ole PISARAAKAAN mustalaisverta.

        P - I - S - T - E !!!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Andy_McCoy


      • Anonyymi

        Kammottavin ihminen mitä maa päällään kantaa. Huumeet ja muut mämmöt on sekoittanut pään totaallisesti. Miten joku nainen voi olla andyn kanssa. Ihan kammottava ihminen. Miten kauan kroppa kestää tai sanotaan piru säästää omiaan.


      • Anonyymi

        Minkä näköinen olis kun julkaisees alastonkuvan hih heh


      • Anonyymi
        Antin sukulainen kirjoitti:

        Andy McCoy eli oikealta nimeltään Antti Hulkko
        EI OLE ROMANI.

        Eikö se nyt yhden tehden mene jo kaaliin kaikille??

        EI ole EI.

        Ihan tavallinen kantasuomalainen joka on syntynyt kantasuomalaiseen perheeseen

        Myöskään Hlkon suvussa ei ole PISARAAKAAN mustalaisverta.

        P - I - S - T - E !!!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Andy_McCoy

        Minun tytär puoli on puoliksi mustalainen mutta on kyllä vittumainen ja röyhkeä. Ehkä emme ole kavereita.


    • Gadjo dilo

      On sanonut polveutuvansa venäläisestä romani iso-isästä. Eli kokonaan eri tribeä kuin suurin osa suomen romaneista. Siksi myös eri näköinen.. Mene ja tiedä, kovasti häntä ainakin tuntuu romanikulttuuri kiinnostavan..Olisi ihan kiva kyllä tiettää onko totuus mikä...Miehen puheet kun monesti ovat melkoisia...

      • veerappan

        Antti Hulkon isä sanoi jossain lehtijutussa,että ei mitään romanitaustaa, pojan omituisia höpinöitä kaikki.


      • mannelainen
        veerappan kirjoitti:

        Antti Hulkon isä sanoi jossain lehtijutussa,että ei mitään romanitaustaa, pojan omituisia höpinöitä kaikki.

        kyllä se on mustalainen kun isä ja äitiki on.muu sakki ei oo nuin omituisia


      • kiinan mustalainen
        mannelainen kirjoitti:

        kyllä se on mustalainen kun isä ja äitiki on.muu sakki ei oo nuin omituisia

        mistä tiijät?


      • ..............................

        se o kiva se ku kailottaa olevansa romani, eipähän tarvii valkolaisen hävetä sen puolesta.


      • romano raklo

        Miksi sitten käytti joskus nimeä Hulkko-Flink,eikä Hulkko-Ahlgren?


      • isoisä nimi..........
        romano raklo kirjoitti:

        Miksi sitten käytti joskus nimeä Hulkko-Flink,eikä Hulkko-Ahlgren?

        Kun isoisän poika ei välttämäti ole saman niminen,niikun tiijät


      • Antin sukulainen

        Andy McCoy eli oikealta nimeltään Antti Hulkko
        EI OLE ROMANI.

        Eikö se nyt yhden tehden mene jo kaaliin kaikille??

        EI ole EI.

        Ihan tavallinen kantasuomalainen joka on syntynyt kantasuomalaiseen perheeseen

        Myöskään Hlkon suvussa ei ole PISARAAKAAN mustalaisverta.

        P - I - S - T - E !!!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Andy_McCoy


      • zipdi

        Joo - ei tosiaankaan oo Andyssä pätkääkään mustalaisverta. Tiedän asian satavarmana koska meillä kaikki samat sukulaisetkin - lopettakaa jo tuo veivaaminen hittovie!


    • kuka tietää

      Andyn vanhalla musiikkivideolla tanssi nuori romaninainen romanihameessa ja röijyssä, kuka se nainen on? Ja elkää tarjotko sitä nykyistä naistaan, sillä tää on kyllä ihan joku romaninainen.Sillon ei edes vielä sitä Angelaa ollu kuvioissa.

      • Gadjo dilo

      • Hienoa,WAU
        Gadjo dilo kirjoitti:

        muistan myös tämän videon. taisi olla Suicide twins projektin "Sweet pretending".

        http://www.youtube.com/watch?v=OBc8uboltX4

        Vaikka mikä olis niin Andy on ihan huippu kitaristi ja laulajakin,omalla tyylillään ja tuo nainen oli niin hieno tuossa videossa!


      • Gadjo dilo
        Hienoa,WAU kirjoitti:

        Vaikka mikä olis niin Andy on ihan huippu kitaristi ja laulajakin,omalla tyylillään ja tuo nainen oli niin hieno tuossa videossa!

        Itse olen diggaillut andya ihan alusta asti. Jo 80-luvun puolella näin Hanoi rocksin keikallakin. Omaksuin myös osan koruista ja pukeutumisesta silloin ja yhä on mulla korvarenkaat jne. Muistan kun pienenä romaninaiset kerran nauroi mulle kadulla kun näkivät..En silloin edes tajunnut että mistä Andy oli noi jutut ottanut. Andy on myös maailmalla hyvin tunnettu muusikkopiireissä..kaikki tuntemus ei tosin ole pelkkää positiivista..

        Erikoinen hahmo mutta mielestäni ehdottoman piristävä tässä harmaassa suomalaisessa kulttuurissa. Auttoi mua nuorena ihan oikeasti jotenkin selviämään itse kun oli vaikeaa..Antoi voimaa.


      • andy on
        Gadjo dilo kirjoitti:

        Itse olen diggaillut andya ihan alusta asti. Jo 80-luvun puolella näin Hanoi rocksin keikallakin. Omaksuin myös osan koruista ja pukeutumisesta silloin ja yhä on mulla korvarenkaat jne. Muistan kun pienenä romaninaiset kerran nauroi mulle kadulla kun näkivät..En silloin edes tajunnut että mistä Andy oli noi jutut ottanut. Andy on myös maailmalla hyvin tunnettu muusikkopiireissä..kaikki tuntemus ei tosin ole pelkkää positiivista..

        Erikoinen hahmo mutta mielestäni ehdottoman piristävä tässä harmaassa suomalaisessa kulttuurissa. Auttoi mua nuorena ihan oikeasti jotenkin selviämään itse kun oli vaikeaa..Antoi voimaa.

        Alkoholisti ja narkomaani hää on myös, olen usein törmännyt helsingissä siihen, asui samassa talossa kuin kaverini ennekuin saivat häädön sieltä. Välillä makasi rapussa sammuneena ja välillä sitä kannettiin taksista kuin löysää spagettia. Asuivat kalustetussa asunnossa ja yksi yö kauppasivat asunnon televisiota ovelta ovelle...ei ihme että häätö tuli.


      • Gadjo dilo
        andy on kirjoitti:

        Alkoholisti ja narkomaani hää on myös, olen usein törmännyt helsingissä siihen, asui samassa talossa kuin kaverini ennekuin saivat häädön sieltä. Välillä makasi rapussa sammuneena ja välillä sitä kannettiin taksista kuin löysää spagettia. Asuivat kalustetussa asunnossa ja yksi yö kauppasivat asunnon televisiota ovelta ovelle...ei ihme että häätö tuli.

        Se on surullinen tosiasia kyllä. Päihdeongelmat on aina ikävä juttu. Silloin kun tuli se McCoy show telkasta niin esim. mun äiti oli ihan järkyttynyt että onko se nyt kiva kun alkoholistista tehdään ohjelmaa. Se oli sille liiankin tuttua omasta lapsuuden perheestä ja sai surulliseksi ja pahoinvoivaksi.


      • palle
        andy on kirjoitti:

        Alkoholisti ja narkomaani hää on myös, olen usein törmännyt helsingissä siihen, asui samassa talossa kuin kaverini ennekuin saivat häädön sieltä. Välillä makasi rapussa sammuneena ja välillä sitä kannettiin taksista kuin löysää spagettia. Asuivat kalustetussa asunnossa ja yksi yö kauppasivat asunnon televisiota ovelta ovelle...ei ihme että häätö tuli.

        onko ihan pakko visertää tää ku pikkulintu?ei olisi varmaan kiva ku muut puhuis sun tekemisistä täälä.kaikkilahan on jotain paljastettavaa.elä moiti,pistää vain vähä vihaksi andyn puolesta.hyvä mies se on pohjimmiltaan.


      • aijaioivoi
        palle kirjoitti:

        onko ihan pakko visertää tää ku pikkulintu?ei olisi varmaan kiva ku muut puhuis sun tekemisistä täälä.kaikkilahan on jotain paljastettavaa.elä moiti,pistää vain vähä vihaksi andyn puolesta.hyvä mies se on pohjimmiltaan.

        Semmosta se on julkkiksen elämä, kolikolla on se toinenkin puoli. Onhan Andy "kolkytdonaa" mukava mies kun on puhekunnossa.. Tuokii juttu oli ajat sitte jossakin juorilehessä ettei mikkään uus asia oo.


      • Ihme mies
        andy on kirjoitti:

        Alkoholisti ja narkomaani hää on myös, olen usein törmännyt helsingissä siihen, asui samassa talossa kuin kaverini ennekuin saivat häädön sieltä. Välillä makasi rapussa sammuneena ja välillä sitä kannettiin taksista kuin löysää spagettia. Asuivat kalustetussa asunnossa ja yksi yö kauppasivat asunnon televisiota ovelta ovelle...ei ihme että häätö tuli.

        mutta kova suoritus, äijä on kohta 49...

        Yleensä hepoa (heroiini) vetäneet suuren maailman rokkisankarit ovat delanneet alle kolmikymppisinä. Andy se ei kun porskuttaa perskeles.

        Ei se nyt varmaan enää sitä hepoa kisko, mutta brenkkua menee. Ja sätkä palaa suussa jatkuvasti.

        Ei voi kuin ihmetellä, mitenkä fysiikka on kestänyt näinkin pitkään tota???


      • Anonyymi

        Mistä sen näkee


    • palle

      oon ollut "antin"kanssa puhelimessa.mun yks kaveri(kaajeita)tuntee andyn,se kerto että se tietää paljon ja tuntee kaaleita.andy on myös käyny mun veljen luona kylässä ja mun veli kerto että se kyllä käyttäyty ja jutteli niinko kaaleet.veli sano et kyllä siinä oli vähä kaalon leimaa että jos sei ei oo kaaleita,se ainaki on pyöriny paljo kaaleitten kanssa.osas myös kaaleitten kieltä

    • hevosmiestentietotsto

      Ei se tee kenestäkään mustalaista, että käyttäytyy huonosti ja puhelee sekavia. Ehkä se voi seurausta sitten siitä olla, muttei mikään itsestään selvä juttu kyllä ole.

      Ja ei kai kukaan meistä nyt voi olla pelkkä mustalainen, valkoturpa, hintti taikka impotentti?? Eikö myös paljon muuta hyvää siinä sivussa??

      HTT/Kalevi

      • palle

        siis anttihan vetää mediassa ja yms tiettyä roolia.siviilissä kaveri on ihan jees ja eikä varmasti puhu sekavia ja käyttäydy huonosti yms...ja nythän oli nimen omaan kysymys siitä onko vai ei kaveri romani(vartti,patteri)ei muusta.


      • hki asemalla
        palle kirjoitti:

        siis anttihan vetää mediassa ja yms tiettyä roolia.siviilissä kaveri on ihan jees ja eikä varmasti puhu sekavia ja käyttäydy huonosti yms...ja nythän oli nimen omaan kysymys siitä onko vai ei kaveri romani(vartti,patteri)ei muusta.

        Eipähän kato vierestä kun lasta roikotetaan ja riepotetaan raivon vallassa, meni väliin kun yks raivo ukko riepotti lasta.Moniko pitää vieraan lapsen puolia?


      • Gadjo dilo
        hki asemalla kirjoitti:

        Eipähän kato vierestä kun lasta roikotetaan ja riepotetaan raivon vallassa, meni väliin kun yks raivo ukko riepotti lasta.Moniko pitää vieraan lapsen puolia?

        Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet tekemisissä Antin kanssa läheisesti. On kuulemma ihan sydän paikallaan ja hauskakin kaveri..Sehän on itse kokenut väkivaltaa lapsena ja varmaan väkivallan näkeminen herättää tunteita. (tääkin on ihan hänen itse kirjassaan kertomaa julkista tietoa)


      • ei isänsä kanssa
        Gadjo dilo kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet tekemisissä Antin kanssa läheisesti. On kuulemma ihan sydän paikallaan ja hauskakin kaveri..Sehän on itse kokenut väkivaltaa lapsena ja varmaan väkivallan näkeminen herättää tunteita. (tääkin on ihan hänen itse kirjassaan kertomaa julkista tietoa)

        Hulkon oma poika on jo vuosikausia asunut sen nykyisen vaimon Angelan vanhempien luona jenkeissä, en tiedä missä lapsen äiti on, Angela se ei ole mutta kun täällä maalataan Hulkosta ruusuista kuvaa lapsiin liittyen, miksei kasvata itse omaa lastaan? Johtusko siitä ettei ole kykeneväinen ollut lastaan kasvattamaan? Kuka tahansa menee väliin jos lasta näkee riepoteltavan.


      • Gadjo dilo
        ei isänsä kanssa kirjoitti:

        Hulkon oma poika on jo vuosikausia asunut sen nykyisen vaimon Angelan vanhempien luona jenkeissä, en tiedä missä lapsen äiti on, Angela se ei ole mutta kun täällä maalataan Hulkosta ruusuista kuvaa lapsiin liittyen, miksei kasvata itse omaa lastaan? Johtusko siitä ettei ole kykeneväinen ollut lastaan kasvattamaan? Kuka tahansa menee väliin jos lasta näkee riepoteltavan.

        jo aiemminkin mainitut päihdeongelmat syynä kuten surullisen usein huostaanotoissa.


      • andyn
        ei isänsä kanssa kirjoitti:

        Hulkon oma poika on jo vuosikausia asunut sen nykyisen vaimon Angelan vanhempien luona jenkeissä, en tiedä missä lapsen äiti on, Angela se ei ole mutta kun täällä maalataan Hulkosta ruusuista kuvaa lapsiin liittyen, miksei kasvata itse omaa lastaan? Johtusko siitä ettei ole kykeneväinen ollut lastaan kasvattamaan? Kuka tahansa menee väliin jos lasta näkee riepoteltavan.

        pojan äiti on kuollut aikapäiviä sitten


      • Eikä asunut Angelean vanhem...
        ei isänsä kanssa kirjoitti:

        Hulkon oma poika on jo vuosikausia asunut sen nykyisen vaimon Angelan vanhempien luona jenkeissä, en tiedä missä lapsen äiti on, Angela se ei ole mutta kun täällä maalataan Hulkosta ruusuista kuvaa lapsiin liittyen, miksei kasvata itse omaa lastaan? Johtusko siitä ettei ole kykeneväinen ollut lastaan kasvattamaan? Kuka tahansa menee väliin jos lasta näkee riepoteltavan.

        Se poika on jo aikuinen,asuu omillaan.Eikä asunut Angelan vanhemmilla,vaan omien isovanhempien luona.Lapsen äiti Anastasia ”Stacy” Maisoneuve.


      • hetkellä
        Eikä asunut Angelean vanhem... kirjoitti:

        Se poika on jo aikuinen,asuu omillaan.Eikä asunut Angelan vanhemmilla,vaan omien isovanhempien luona.Lapsen äiti Anastasia ”Stacy” Maisoneuve.

        asuu muistaakseni californiassa ja ainakin opiskeli meribiologiaa,ehkä jo valmistunut


      • mustalaishevonen
        Gadjo dilo kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet tekemisissä Antin kanssa läheisesti. On kuulemma ihan sydän paikallaan ja hauskakin kaveri..Sehän on itse kokenut väkivaltaa lapsena ja varmaan väkivallan näkeminen herättää tunteita. (tääkin on ihan hänen itse kirjassaan kertomaa julkista tietoa)

        Eräässä Iltalehden haastattelussa Andy väitti isäänsä mustalaiseksi ja äitiä suomenruotsalaiseksi. Kumpikin väite on mielikuvitusta. Kuten sekin, että hän lähti kotoa jo 13-vuotiaana ovet paukkuen. Täyttä legendaa ovat myös Venäjällä asuva Aleksander Hulkov kuin Göteborgissa asuva romaniheimon päämieskin, jonka saappaisiin Andy on valmis hyppäämään, kun hänestä aika jättää. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isä, Risto Hulkko, 61, hyppäsi pankkimaailman oravanpyörästä runsaat kymmenen vuotta sitten eläkkeelle ja muutti eronneena miehenä takaisin synnyinseudulleen Pelkosenniemelle hoitamaan vanhaa äitiään ja oma burn outia. Äiti kuoli pari vuotta sitten. Sen jälkeen hän on majaillut omistamallaan metsäkämpällä… (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isän, Risto Hulkon, jolla ei ole suonissaan pisaraakaan mustalaisverta – niin poikansa näköinen kuin onkin, mukaan suvun kasvonpiirteet; ruskeat silmät, hallitseva nenä ja suun piirteet ovat peräisin Rovaniemelle asettuneen vauraan Pöykön suvun tyttäreltä ja Andyn isoisän äidiltä Hilja Hulkolta, jonka Upsalassa yliopistonsa käynyt esi-isä Pöykkö tuli jo 1600-luvulla Mynämäeltä Kemin seurakunnan kappalaiseksi. Risto Hulkon isän isöisä, puutavarayhtiössä työskennellyt Pekka Hulkko taas rakensi tilan Rovaniemen Pöyliövaaraan ja hänen poikansa Arvid Hulkko muutti vuosisadan alussa Kemiyhtiön konttoripäälliköksi Kemijärvelle, jossa kaunis rovaniemeläistyttö Hilja Pöykkö oli setänsä kaupassa myyjättärenä. Heille syntyi tyttö ja kaksitoista poikaa, yksi heistä Andyn isoisä, työnjohtaja Oiva Hulkko. Hän muutti 30-luvulla Pelkosenniemelle. Andyn äidin puoleisen isoisän sukulaiset, Alatalot, ovat kotoisin Pelkosenniemeltä, Pyhätunturin liepeiltä ja äidin puoleisen isoäidin sukulaiset, Rytilahdet, ovat kotoisin Kemijärveltä. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Risto Hulkko: "Kyllä Antti tietää totuuden, mutta eihän se sovi hänen imagoonsa." (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)


      • lapin poika
        mustalaishevonen kirjoitti:

        Eräässä Iltalehden haastattelussa Andy väitti isäänsä mustalaiseksi ja äitiä suomenruotsalaiseksi. Kumpikin väite on mielikuvitusta. Kuten sekin, että hän lähti kotoa jo 13-vuotiaana ovet paukkuen. Täyttä legendaa ovat myös Venäjällä asuva Aleksander Hulkov kuin Göteborgissa asuva romaniheimon päämieskin, jonka saappaisiin Andy on valmis hyppäämään, kun hänestä aika jättää. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isä, Risto Hulkko, 61, hyppäsi pankkimaailman oravanpyörästä runsaat kymmenen vuotta sitten eläkkeelle ja muutti eronneena miehenä takaisin synnyinseudulleen Pelkosenniemelle hoitamaan vanhaa äitiään ja oma burn outia. Äiti kuoli pari vuotta sitten. Sen jälkeen hän on majaillut omistamallaan metsäkämpällä… (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isän, Risto Hulkon, jolla ei ole suonissaan pisaraakaan mustalaisverta – niin poikansa näköinen kuin onkin, mukaan suvun kasvonpiirteet; ruskeat silmät, hallitseva nenä ja suun piirteet ovat peräisin Rovaniemelle asettuneen vauraan Pöykön suvun tyttäreltä ja Andyn isoisän äidiltä Hilja Hulkolta, jonka Upsalassa yliopistonsa käynyt esi-isä Pöykkö tuli jo 1600-luvulla Mynämäeltä Kemin seurakunnan kappalaiseksi. Risto Hulkon isän isöisä, puutavarayhtiössä työskennellyt Pekka Hulkko taas rakensi tilan Rovaniemen Pöyliövaaraan ja hänen poikansa Arvid Hulkko muutti vuosisadan alussa Kemiyhtiön konttoripäälliköksi Kemijärvelle, jossa kaunis rovaniemeläistyttö Hilja Pöykkö oli setänsä kaupassa myyjättärenä. Heille syntyi tyttö ja kaksitoista poikaa, yksi heistä Andyn isoisä, työnjohtaja Oiva Hulkko. Hän muutti 30-luvulla Pelkosenniemelle. Andyn äidin puoleisen isoisän sukulaiset, Alatalot, ovat kotoisin Pelkosenniemeltä, Pyhätunturin liepeiltä ja äidin puoleisen isoäidin sukulaiset, Rytilahdet, ovat kotoisin Kemijärveltä. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Risto Hulkko: "Kyllä Antti tietää totuuden, mutta eihän se sovi hänen imagoonsa." (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Jep pitää paikkansa.

        Äitini on syntyisin Pelkosenniemeltä ja samaa vuosikertaa Andy "McCoy" Hulkon kanssa. (Andyn hyväksyn vielä nimeksi koska se on kuulemma käyttönimi tukholman teinivuosilta - McCoy taas on sitä kuuluisaa HanoiRocks tuubaa)

        Äitini mukaan Hulkon suvussa ei ole pätkän vertaa mustalaisverta.

        Jonkin verran kuitenkin saamelaisverta ilmeisesti - mikä on yleistä tuon perukan suvuissa. Omassanikin sitä on, sen näkee äitistäni selvästi (pikimustat hiukset)


      • lapin poika
        lapin poika kirjoitti:

        Jep pitää paikkansa.

        Äitini on syntyisin Pelkosenniemeltä ja samaa vuosikertaa Andy "McCoy" Hulkon kanssa. (Andyn hyväksyn vielä nimeksi koska se on kuulemma käyttönimi tukholman teinivuosilta - McCoy taas on sitä kuuluisaa HanoiRocks tuubaa)

        Äitini mukaan Hulkon suvussa ei ole pätkän vertaa mustalaisverta.

        Jonkin verran kuitenkin saamelaisverta ilmeisesti - mikä on yleistä tuon perukan suvuissa. Omassanikin sitä on, sen näkee äitistäni selvästi (pikimustat hiukset)

        Siis meni vähän väärin, piti sanoa: samaa vuosi kertaa Risto Hulkon eli Andy Hulkon isän kanssa.

        Äitini mukaan isän ja pojan välit eivät aina ole olleet niin kaksiset. Vaikka Wikipedia jotain muuta satuileekin.

        Ei pidä luottaa siten Wikipedian juttuihin, ne eivät ole välttämättä pitävällä pohjalla.


      • Anonyymi
        mustalaishevonen kirjoitti:

        Eräässä Iltalehden haastattelussa Andy väitti isäänsä mustalaiseksi ja äitiä suomenruotsalaiseksi. Kumpikin väite on mielikuvitusta. Kuten sekin, että hän lähti kotoa jo 13-vuotiaana ovet paukkuen. Täyttä legendaa ovat myös Venäjällä asuva Aleksander Hulkov kuin Göteborgissa asuva romaniheimon päämieskin, jonka saappaisiin Andy on valmis hyppäämään, kun hänestä aika jättää. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isä, Risto Hulkko, 61, hyppäsi pankkimaailman oravanpyörästä runsaat kymmenen vuotta sitten eläkkeelle ja muutti eronneena miehenä takaisin synnyinseudulleen Pelkosenniemelle hoitamaan vanhaa äitiään ja oma burn outia. Äiti kuoli pari vuotta sitten. Sen jälkeen hän on majaillut omistamallaan metsäkämpällä… (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Andyn isän, Risto Hulkon, jolla ei ole suonissaan pisaraakaan mustalaisverta – niin poikansa näköinen kuin onkin, mukaan suvun kasvonpiirteet; ruskeat silmät, hallitseva nenä ja suun piirteet ovat peräisin Rovaniemelle asettuneen vauraan Pöykön suvun tyttäreltä ja Andyn isoisän äidiltä Hilja Hulkolta, jonka Upsalassa yliopistonsa käynyt esi-isä Pöykkö tuli jo 1600-luvulla Mynämäeltä Kemin seurakunnan kappalaiseksi. Risto Hulkon isän isöisä, puutavarayhtiössä työskennellyt Pekka Hulkko taas rakensi tilan Rovaniemen Pöyliövaaraan ja hänen poikansa Arvid Hulkko muutti vuosisadan alussa Kemiyhtiön konttoripäälliköksi Kemijärvelle, jossa kaunis rovaniemeläistyttö Hilja Pöykkö oli setänsä kaupassa myyjättärenä. Heille syntyi tyttö ja kaksitoista poikaa, yksi heistä Andyn isoisä, työnjohtaja Oiva Hulkko. Hän muutti 30-luvulla Pelkosenniemelle. Andyn äidin puoleisen isoisän sukulaiset, Alatalot, ovat kotoisin Pelkosenniemeltä, Pyhätunturin liepeiltä ja äidin puoleisen isoäidin sukulaiset, Rytilahdet, ovat kotoisin Kemijärveltä. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Risto Hulkko: "Kyllä Antti tietää totuuden, mutta eihän se sovi hänen imagoonsa." (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

        Entäs Harri Hulkko ?


    • Mankkaan Mirkku

      Leatgo don dat, gii munje fasttes sáhkaid sáddet muhtimin áigge dasto? Hyi heahpat dutnje! Såhtatgo don oppa borrat boazomonned ja dápmat spailliha? Juos eat, don eat leat boazoolmmos.
      Dearvvaiguin
      Mánka Mirkku

      • se.

        saamen kielikin jo sujuu


      • palle

        voisitko suomentaa ton värssyn,tai heitää sen kaaleen kielellä.näpäytys kaikille sinun arvostelijille.oon lukenut sun tekstejä täällä,hyvä että on tommosia naisia joilla on jotain sanottavaa.äläkä oo millään jos tulee lunta tupaan...."utsjokkikevo"


      • Mankkaan Mirkku
        palle kirjoitti:

        voisitko suomentaa ton värssyn,tai heitää sen kaaleen kielellä.näpäytys kaikille sinun arvostelijille.oon lukenut sun tekstejä täällä,hyvä että on tommosia naisia joilla on jotain sanottavaa.äläkä oo millään jos tulee lunta tupaan...."utsjokkikevo"

        jos olet, tiedät mitä merkitsee väljä elämäntyyli. Ihan toista kuin täällä etelässä... pohjoisessa ihminen on yhtä luonnon kanssa, omillaan ja kuitenkin toisten hoivassa. Pohjoisessa ei ihmistä jätetä yksin, jos on pulassa tai ahdistuksessa, niin aina löytyy ystävä, joka auttaa. Ja mikä on vapauttavampaa kuin vaeltaa tunturiin ja antaa tuulen puhaltaa ympärillä? Itsenikin on ihan pakko päästä Lappiin ainakin muutaman kerran vuodessa, ruska-aika on ihan pakollinen, että näkee luonnon väriloiston, toinen aika on kaamos: revontulet, pimeys, rauha. Voi sytyttää tulen takkaan ja katsella, kun liekit rätisevät, omistautua omille ajatuksilleen...ja missään ei ole sellaista huumorintajua kuin on Lapin ihmisillä, olivatpa saamelaisia tai "junantuomia". Varmaan vielä muutan lopullisesti Lappiin, kun saan tutkinnon ulos, tulen opettamaan saamen kieltä Inariin tai Utsjoelle tai ihan mihin hyvänsä, ja venäjän kieltä, sitähän tarvitaan, kun Murmanskista ja Kuolasta tulee koko ajan kaubamiehiä ja -naisia (joita kyllä en halua tulkata, määrätyistä syistä). Ja missä siika ja muikku ja rautu on makeampaa kuin Lapissa? En ole missäään syönyt niin hyvin, ja riittää kala ja peruna ja sienet, yksinkertainen on parasta. Jos oikein hyvää haluaa laittaa pöytään, sitten hauduttaa poronkäryn.
        t. Mirkku


      • lapissa
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        jos olet, tiedät mitä merkitsee väljä elämäntyyli. Ihan toista kuin täällä etelässä... pohjoisessa ihminen on yhtä luonnon kanssa, omillaan ja kuitenkin toisten hoivassa. Pohjoisessa ei ihmistä jätetä yksin, jos on pulassa tai ahdistuksessa, niin aina löytyy ystävä, joka auttaa. Ja mikä on vapauttavampaa kuin vaeltaa tunturiin ja antaa tuulen puhaltaa ympärillä? Itsenikin on ihan pakko päästä Lappiin ainakin muutaman kerran vuodessa, ruska-aika on ihan pakollinen, että näkee luonnon väriloiston, toinen aika on kaamos: revontulet, pimeys, rauha. Voi sytyttää tulen takkaan ja katsella, kun liekit rätisevät, omistautua omille ajatuksilleen...ja missään ei ole sellaista huumorintajua kuin on Lapin ihmisillä, olivatpa saamelaisia tai "junantuomia". Varmaan vielä muutan lopullisesti Lappiin, kun saan tutkinnon ulos, tulen opettamaan saamen kieltä Inariin tai Utsjoelle tai ihan mihin hyvänsä, ja venäjän kieltä, sitähän tarvitaan, kun Murmanskista ja Kuolasta tulee koko ajan kaubamiehiä ja -naisia (joita kyllä en halua tulkata, määrätyistä syistä). Ja missä siika ja muikku ja rautu on makeampaa kuin Lapissa? En ole missäään syönyt niin hyvin, ja riittää kala ja peruna ja sienet, yksinkertainen on parasta. Jos oikein hyvää haluaa laittaa pöytään, sitten hauduttaa poronkäryn.
        t. Mirkku

        kun siellä lapissa kuljeksit niin tiedätkö asuuko siellä paljon romaneita, ite joskus lapissa matkailleena en ole nähnyt=))


      • Mankkaan Mirkku
        lapissa kirjoitti:

        kun siellä lapissa kuljeksit niin tiedätkö asuuko siellä paljon romaneita, ite joskus lapissa matkailleena en ole nähnyt=))

        ainakin Rovaniemellä ja Kemijärvellä asuu paljonkin kaaleita. Pohjoisempana en tiedä, mutta kerran kun asioin Inarin K-Kaupassa, ajoi pihaan kaaleita...en antanut itseäni ilmi, kun oli sopimattomat vaatteet päällä. Että kyllä pohjoisessakin kaaleita asuu.
        t. Mirkku


      • mutta kun
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        ainakin Rovaniemellä ja Kemijärvellä asuu paljonkin kaaleita. Pohjoisempana en tiedä, mutta kerran kun asioin Inarin K-Kaupassa, ajoi pihaan kaaleita...en antanut itseäni ilmi, kun oli sopimattomat vaatteet päällä. Että kyllä pohjoisessakin kaaleita asuu.
        t. Mirkku

        eihän Rovaniemi eikä Kemijärvi ole vielä Lappia, mut eipä haittaa, kiits sulle=)


      • se..
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        ainakin Rovaniemellä ja Kemijärvellä asuu paljonkin kaaleita. Pohjoisempana en tiedä, mutta kerran kun asioin Inarin K-Kaupassa, ajoi pihaan kaaleita...en antanut itseäni ilmi, kun oli sopimattomat vaatteet päällä. Että kyllä pohjoisessakin kaaleita asuu.
        t. Mirkku

        nuorgamin jouni pitää sitä matkamuistokauppaa


      • Mankkaan Mirkku
        se.. kirjoitti:

        nuorgamin jouni pitää sitä matkamuistokauppaa

        Junnu Vainiokin teki siitä laulun, kyllä Jouni vielä pitää, itsekin ostin häneltä pari taulukuvaa jokin aika sitten.
        t. Mirkku


      • Anonyymi
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        jos olet, tiedät mitä merkitsee väljä elämäntyyli. Ihan toista kuin täällä etelässä... pohjoisessa ihminen on yhtä luonnon kanssa, omillaan ja kuitenkin toisten hoivassa. Pohjoisessa ei ihmistä jätetä yksin, jos on pulassa tai ahdistuksessa, niin aina löytyy ystävä, joka auttaa. Ja mikä on vapauttavampaa kuin vaeltaa tunturiin ja antaa tuulen puhaltaa ympärillä? Itsenikin on ihan pakko päästä Lappiin ainakin muutaman kerran vuodessa, ruska-aika on ihan pakollinen, että näkee luonnon väriloiston, toinen aika on kaamos: revontulet, pimeys, rauha. Voi sytyttää tulen takkaan ja katsella, kun liekit rätisevät, omistautua omille ajatuksilleen...ja missään ei ole sellaista huumorintajua kuin on Lapin ihmisillä, olivatpa saamelaisia tai "junantuomia". Varmaan vielä muutan lopullisesti Lappiin, kun saan tutkinnon ulos, tulen opettamaan saamen kieltä Inariin tai Utsjoelle tai ihan mihin hyvänsä, ja venäjän kieltä, sitähän tarvitaan, kun Murmanskista ja Kuolasta tulee koko ajan kaubamiehiä ja -naisia (joita kyllä en halua tulkata, määrätyistä syistä). Ja missä siika ja muikku ja rautu on makeampaa kuin Lapissa? En ole missäään syönyt niin hyvin, ja riittää kala ja peruna ja sienet, yksinkertainen on parasta. Jos oikein hyvää haluaa laittaa pöytään, sitten hauduttaa poronkäryn.
        t. Mirkku

        Väite että pohjoisessa aina autetaan ihmisiä ei pidä paikkaansa. On omaa kokemusta asiasta ja olen normaali kiltti ihminen.


    • buux

      Eräässä Iltalehden haastattelussa Andy väitti isäänsä mustalaiseksi ja äitiä suomenruotsalaiseksi. Kumpikin väite on mielikuvitusta. Kuten sekin, että hän lähti kotoa jo 13-vuotiaana ovet paukkuen. Täyttä legendaa ovat myös Venäjällä asuva Aleksander Hulkov kuin Göteborgissa asuva romaniheimon päämieskin, jonka saappaisiin Andy on valmis hyppäämään, kun hänestä aika jättää. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

      Andyn isä, Risto Hulkko, 61, hyppäsi pankkimaailman oravanpyörästä runsaat kymmenen vuotta sitten eläkkeelle ja muutti eronneena miehenä takaisin synnyinseudulleen Pelkosenniemelle hoitamaan vanhaa äitiään ja oma burn outia. Äiti kuoli pari vuotta sitten. Sen jälkeen hän on majaillut omistamallaan metsäkämpällä… (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

      Andyn isän, Risto Hulkon, jolla ei ole suonissaan pisaraakaan mustalaisverta – niin poikansa näköinen kuin onkin, mukaan suvun kasvonpiirteet; ruskeat silmät, hallitseva nenä ja suun piirteet ovat peräisin Rovaniemelle asettuneen vauraan Pöykön suvun tyttäreltä ja Andyn isoisän äidiltä Hilja Hulkolta, jonka Upsalassa yliopistonsa käynyt esi-isä Pöykkö tuli jo 1600-luvulla Mynämäeltä Kemin seurakunnan kappalaiseksi. Risto Hulkon isän isöisä, puutavarayhtiössä työskennellyt Pekka Hulkko taas rakensi tilan Rovaniemen Pöyliövaaraan ja hänen poikansa Arvid Hulkko muutti vuosisadan alussa Kemiyhtiön konttoripäälliköksi Kemijärvelle, jossa kaunis rovaniemeläistyttö Hilja Pöykkö oli setänsä kaupassa myyjättärenä. Heille syntyi tyttö ja kaksitoista poikaa, yksi heistä Andyn isoisä, työnjohtaja Oiva Hulkko. Hän muutti 30-luvulla Pelkosenniemelle. Andyn äidin puoleisen isoisän sukulaiset, Alatalot, ovat kotoisin Pelkosenniemeltä, Pyhätunturin liepeiltä ja äidin puoleisen isoäidin sukulaiset, Rytilahdet, ovat kotoisin Kemijärveltä. (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

      Risto Hulkko: "Kyllä Antti tietää totuuden, mutta eihän se sovi hänen imagoonsa." (Iltalehden Viikkolehti – lauantai 25.9.1999 Ei pisaraakaan mustalaisverta - Raija Parikka)

    • pakkovastata

      pakko kommentoida tähän. eli juu ei andy mikään mustalainen ole. oma äiti on itse herra hulkon pikkuserkku eli en itse mitään läheistä sukua kyllä olen, mutta sen tiedän ettei meidän suvussa (ainakaan andyn isänpuolelta) löydy kyllä mustalaisverta.. Antin isoisän Oivan veljen kaarlen jälkeläisenä voin sen kyllä todeta!

    • Motherke

      Mutta ei se kyllä suomalaisen näköinen ole. Vain äiti tietää...

    • Pah5

      Minäkin vastaan tähän! Joo ei ainakaan isänsä puolella ole pisaraakaan mustalaisverta!

    • Antin sukulainen

      Andy McCoy eli oikealta nimeltään Antti Hulkko
      EI OLE ROMANI.

      Eikö se nyt yhden tehden mene jo kaaliin kaikille??

      EI ole EI.

      Ihan tavallinen kantasuomalainen joka on syntynyt kantasuomalaiseen perheeseen

      Myöskään Hlkon suvussa ei ole PISARAAKAAN mustalaisverta.

      P - I - S - T - E !!!

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Andy_McCoy

    • yxkaalo

      Vanhat sielut käyttäytyy näin, siis useampia romenielämiä aimmin eläneet

    • Issodee

      Englanninkielinen lähde kertoo että Andy on neljännes smuge.

    • rmn

      Hulkko taitaa olla alkujaan saamelaisnimi. Ainakin on saamea.

      • Anonyymi

        Mun isoisoäiti oli samaa Hulkon sukua ja tiedän, että ko. suku on lähtöisin Nurmeksesta. Mistään saamelaiskytkennöistä ei ole mitään tietoa tullut vastaan.


    • Pelekosenniemi

      Mie olen Pelekosenniehmelä ikäni asunu ja tiiän sata varhmaksi että ne Hulkot on SAAMELAISIA!!!!! Onneksi se Riston puhevikanen pörrö poika josthain syystä valehtelee olehvansa mustilainen, voisivat muuten ihmiset luulla meitä muitakin saamelaisia yhtä pösilöiksi.

    • Anonyymi

      Ja se Andy McCoy, kun se joi niin se joi
      Ja se pulverilippuja myös imuroi
      Heti huomenna Cumulus kun remontoi
      Silloin Andy McCoy tremoloi vaan soitto soi

    • Anonyymi

      Andy McCoy eli Antti Hulkko on kyllä valkolainen vaikka elää kuin romani.

    • Anonyymi

      Omintakeinen huumorintaju.

    • Anonyymi

      Tänään oli jokin juttu lehdessä, ja siinä Andyn pojan muutosta Suomeen. Samalla Andy mainitsi tyttäret. Mitkä tyttäret? Kenen kanssa hänellä on tyttöjä, jos oikeasti puhui totta.

    • Anonyymi

      Suoli on.

    • Anonyymi

      Elämäntapa mustalainen.

    • Anonyymi

      Ihan tavalliset suomalaiset vanhemmat hällä on Pelkosenniemellä. En tiedä ovatko hengissä enää vanhemmat.

    • Anonyymi

      Antti on eskimo ja siten sukua romaneille. Romanit ovat alun perin nimittäin Grönlannista. Tämän olen itse varmistanut geenitutkimuksilla.

    • Anonyymi

      Antti on intialainen! Vanhemmat adoptoivat Antin Intiasta kuukauden vanhana. Samoilta seuduiltahan romanitkin ovat alun perin lähtöisin, joten kaukaista sukua on romaneille.

    • Anonyymi

      Ihminen voi todellakin kokea olevansa " mustalainen," eli mikä ongelma se teille joillekin kantti kertaa kantti kavereille on? Andy todennäköisesti on sielultaan jotenkin ainakin osittain mustalainen, ei siinä ole mitään sen ihmeempää, miksi ihminen ei saisi olla sellainen kuin on, noh me taiteilijat olemme, ja sitä tollaset peru juntti urpot tule koskaan ymmärtämään, ei millään pahalla, mutta mitään merkitystä tiedän juntti mielipiteillänne ei ole. Piste.

      • Anonyymi

        On eri asia kokea olevansa jotakin, tai samaistua vahvasti, kuin satuilla jotain paskaa vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan ja keksiä näille mielikuvitusolennoille nimiäkin.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe