Minä olen miettinyt että onkohan semmosta saittia yms. paikkaa missä olis nähtävissä valmiiden kasvojen asetukset(ja tietysti minkälainen naama se on).. itse oon tosi surkee tekeen hahmon naamaa ja randomillakaan ei oiken löydy mitään hyvää.Nyt haluisin tehä sen tosisankari-oblariukon ja sen pitäs olla täydellinen niin mulla ei riitä kykyä tehä sille sopivia kasvoja.Jos tiedätte jonkun paikan josta löytyy tai oman hahmonne naaman asetukset voitte näyttää niin tänne viestii.Pelaan kolmekuuskybällä joten en voi käyttää modeja tai kasvonteko-ohjelmia. :/
Naamaraja...
1
740
Vastaukset
- -.-
ei sitä naamaa näe 1st person tilassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185848Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845462- 1253474
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933442- 1211221
- 571167
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301092- 38889
- 45883
- 25849