Minä olen miettinyt että onkohan semmosta saittia yms. paikkaa missä olis nähtävissä valmiiden kasvojen asetukset(ja tietysti minkälainen naama se on).. itse oon tosi surkee tekeen hahmon naamaa ja randomillakaan ei oiken löydy mitään hyvää.Nyt haluisin tehä sen tosisankari-oblariukon ja sen pitäs olla täydellinen niin mulla ei riitä kykyä tehä sille sopivia kasvoja.Jos tiedätte jonkun paikan josta löytyy tai oman hahmonne naaman asetukset voitte näyttää niin tänne viestii.Pelaan kolmekuuskybällä joten en voi käyttää modeja tai kasvonteko-ohjelmia. :/
Naamaraja...
1
721
Vastaukset
- -.-
ei sitä naamaa näe 1st person tilassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202002
- 1551913
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231473- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To22842Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7787- 112781
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45730Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32725