Mä en nyt tiedä mihin tää oikeesti kuuluis, mut pistetään nyt kuitenkin tänne.. Eli eilen yöllä, joskus puol yhen tienoilla, jos joku huomas, oli aikas punainen ja todella suuri täysikuu. Nyt kiinnostais tietää et mitä kaikkea tällanen on merkannut joskus, mitä siitä on voinut ennustaa ym. Tietäiskö kukaan?
Verenpunainen kuu?
6
1239
Vastaukset
- ennustaja
oot juonu liikaa?
- Pagan baltic's
Rannikkoruotsalainen raitistelija!Hänen unensa merkitsee m.m sinunkin perikatoa koska tää Suomikin on oleva verta täynnä kun se suuri rotujen välinen pyhä sota tulee!Musliimit ja juutalaiset ovat hyvinkin vaarallisia kun ryhtyvät asiaan!Joten me viisaat otamme pienet huikat votkaa ja sitten japanilaiseen malliin,KAMIKAZEE!Heikot hävitetään mutta vahvat tehdään jumaliksi ja saavat nauttia ikuisesta uudesta kulta ajastaan!
- *granberry
Mä en juo.. Näiks mä muka unta, en todellakaan.. Mitä ihmeen sokeita ihmisii tääl on?
- utu
*granberry kirjoitti:
Mä en juo.. Näiks mä muka unta, en todellakaan.. Mitä ihmeen sokeita ihmisii tääl on?
Lue Guy Garviel Kayn Kesäpuu. Siinä on punainen kuu, vaikkakaan sitä ei ehkä kannata ottaa ihan tosissaan... ;) Mutta hyvä kirja!
- Vaeltaja
Itse olen nähnyt oransin täydenkuun, mutta en verenpunaista.. (mikä onkin siltä osin mielenkiintosta..)
Ehkä kyseessä oli vain kuunpimennytksen jälkivaikutus.. :) (Eli, kun maa "peittää" kuun (ei kuuta taivaalla) auringon valolta, jonka jälkeen kuu saattaa olla oranssin ja punaisen(?) värinen..) Luin tämän Lori Reinin kirjasta jossa käsiteltiin kuuta ja siihen liittyviä asioita.. Ihan hyvä kirja, taisi olla nimeltään Kuun vaikutukset.. Tai en minä sitä muista, mutta kuitenkin jotakin sinne suuntaan..
Ennustamisesta en tiedä.. Kyllä varmaankin ihmisiä pelotti tälläinen näky, joka sitten pidettiin huonona merkkinä..(?) Mutta, mitäpä minä suutani soittamaan, kun en asiasta tiedä..
B*B - Typhon
Auringon valo taittaa maan ilmakehästä spektrejä, ilmakehän toimien kuin prisma ikään. Kuun nousiessa aurinko on jo ehkä painunut ihmis-silmän näkemättömiin, mutta on suorassa linjassa kuun kanssa, jolloin aurinko heijastaa maan kautta kuuhun asteissa luettavaa pigmenttiä. Tämä mahdollistaa sen, että kuu voi näkyä oranssina, mutta en ole tiennyt, että se pääsee täysin punaiseen väriskaalaan.
Taidan ahkerasti alkaa metsästämään tätä näkyä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766