Omistan itse yamaha merkkisen moottoripyörän, en viitsi tarkemmin sanoa etteivät asianosaiset tunnista minua. Joka tapauksessa jätin pyöräni parkkiin Helsingissä Mannerheimintien viereen motoparkkiin, kun viereeni ajoi kolme yllä olevan jengin jäsentä, prospekti liivit yllään. alkoivat tivaamaan miksi ajan yamahalla, olivat aika karskin näköisiä sällejä. No en osannut oikein vastata mitään, yritin vain päästä lähtemään, mutta kaksi kavereista tuli ja tönäisi pyöräni kumoon, samalla kun kolmas ajoi minut pakosalle. Siihen jäi pyörä, hyvä että itse selvisin, onneksi lähes naarmuitta. Toivoisin teiltä vähän ymmärtämystä myös muiden merkkien kuskeille! Ette kai kuitenkaan edistä rikollista toimintaa!!!???
Kummallista käytöstä
7
3620
Vastaukset
- Hondisti
Menehän vajaaälyinen HD-poju muualle provoamaan. Oman palstanne olette saaneet jo paskottua totaalisesti, muilla palstoilla ei teitä kaivata. Antakaa motoristien keskustella, te kun ette meihin kuulu.
- cbr1000
Joten helvetin huono juttu keksi parempi !!
Jos vain ottaisitte selvää niin tietäisitte jotakin ja ehkä oppisitte.
Esim:
TOUKOAJO
Järjestäjä:
Honda Riders of Finland
Intruder Club Finland
Savage Club Finland
Valkyrie Riders Finland
Vmax Club Finland
Yamaha Custom Club Finland
Ja hauskaa oli kaikkien kanssa!- kyseiset
jengit ns. 1% jengejä? Olen kuullut huhuja näistä "tapaamisista"... Ei ole kuulemma siviileillä niihin paljon asiaa.
- ...ole
kyseiset kirjoitti:
jengit ns. 1% jengejä? Olen kuullut huhuja näistä "tapaamisista"... Ei ole kuulemma siviileillä niihin paljon asiaa.
Nämä ovat nk. 108% jengejä, eli näitä tyyppejä ja pyöriä mahtuu kolmetoista tusinaan.
- ei TODELLAKAAN
edistä mitään rikollista toimintaa! Yrittäkää nyt penskat saaada se mahtumaan sinne kalloonne! Päinvastoin, edistämme hyvää liikenne kulttuuria, joka tuntuu nykyään olevan hukassa!!!
- siinä tapauksessa
miksi jengiin pääsemiseksi täytyy olla tuomio vähintään krean (kreatiini-monohydraatti-pyruvaatti) välittämisestä? Pelkkä katukauppa ei edes riitä, vaan kyseessä täytyy olla isomman luokan välitysbisnes. Näillä aineilla on jo vuosia turmeltu suomen nuorisoa, eikä kukaan uskalla ottaa asiaan mitään kantaa! Erikoista, hyvin erikoista toimintaa "lailliselta" moottoripyöräkerholta...
- HRoF
Jos jatkat samaan malliin tulemme ottamaan yhteyttä viranomaisiin ja olemme valmiit katsomaan loppuun saakka tämän tarinan !
HONDA Riders of Finland Ry
Keskustelun säännöt ja kirjoittajan vastuu
Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että olet vastuussa omasta kirjoituksestasi ja sen sisällöstä. Kirjoittajaa sitoo Suomen laki ja lakia rikkovien viestien kirjoittaja voi joutua teksteistään oikeudelliseen vastuuseen ja saada sakkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222