Kummallista käytöstä

Honda Riders of Finland

Omistan itse yamaha merkkisen moottoripyörän, en viitsi tarkemmin sanoa etteivät asianosaiset tunnista minua. Joka tapauksessa jätin pyöräni parkkiin Helsingissä Mannerheimintien viereen motoparkkiin, kun viereeni ajoi kolme yllä olevan jengin jäsentä, prospekti liivit yllään. alkoivat tivaamaan miksi ajan yamahalla, olivat aika karskin näköisiä sällejä. No en osannut oikein vastata mitään, yritin vain päästä lähtemään, mutta kaksi kavereista tuli ja tönäisi pyöräni kumoon, samalla kun kolmas ajoi minut pakosalle. Siihen jäi pyörä, hyvä että itse selvisin, onneksi lähes naarmuitta. Toivoisin teiltä vähän ymmärtämystä myös muiden merkkien kuskeille! Ette kai kuitenkaan edistä rikollista toimintaa!!!???

7

3641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondisti

Menehän vajaaälyinen HD-poju muualle provoamaan. Oman palstanne olette saaneet jo paskottua totaalisesti, muilla palstoilla ei teitä kaivata. Antakaa motoristien keskustella, te kun ette meihin kuulu.

• cbr1000

Joten helvetin huono juttu keksi parempi !!

Jos vain ottaisitte selvää niin tietäisitte jotakin ja ehkä oppisitte.

Esim:
      TOUKOAJO
      Järjestäjä:
      Honda Riders of Finland
      Intruder Club Finland
      Savage Club Finland
      Valkyrie Riders Finland
      Vmax Club Finland
      Yamaha Custom Club Finland

Ja hauskaa oli kaikkien kanssa!

• kyseiset

jengit ns. 1% jengejä? Olen kuullut huhuja näistä "tapaamisista"... Ei ole kuulemma siviileillä niihin paljon asiaa.

• ...ole
        kyseiset kirjoitti:

jengit ns. 1% jengejä? Olen kuullut huhuja näistä "tapaamisista"... Ei ole kuulemma siviileillä niihin paljon asiaa.

Nämä ovat nk. 108% jengejä, eli näitä tyyppejä ja pyöriä mahtuu kolmetoista tusinaan.

• ei TODELLAKAAN

edistä mitään rikollista toimintaa! Yrittäkää nyt penskat saaada se mahtumaan sinne kalloonne! Päinvastoin, edistämme hyvää liikenne kulttuuria, joka tuntuu nykyään olevan hukassa!!!

• siinä tapauksessa

miksi jengiin pääsemiseksi täytyy olla tuomio vähintään krean (kreatiini-monohydraatti-pyruvaatti) välittämisestä? Pelkkä katukauppa ei edes riitä, vaan kyseessä täytyy olla isomman luokan välitysbisnes. Näillä aineilla on jo vuosia turmeltu suomen nuorisoa, eikä kukaan uskalla ottaa asiaan mitään kantaa! Erikoista, hyvin erikoista toimintaa "lailliselta" moottoripyöräkerholta...

• HRoF

Jos jatkat samaan malliin tulemme ottamaan yhteyttä viranomaisiin ja olemme valmiit katsomaan loppuun saakka tämän tarinan !

HONDA Riders of Finland Ry

Keskustelun säännöt ja kirjoittajan vastuu

Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että olet vastuussa omasta kirjoituksestasi ja sen sisällöstä. Kirjoittajaa sitoo Suomen laki ja lakia rikkovien viestien kirjoittaja voi joutua teksteistään oikeudelliseen vastuuseen ja saada sakkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82