MITEN VAIKEA SAADA!!!!

peeeeeeeeeeeeeeena

ELI onko glock 17 vaike saada luvat kun minulla on jo ennestään yksi lupa haulikkooon vaikken kuulu mininkään seuraan

11

2687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile

      koitappa nyt ekaks saada edes 22seen lupa

      • Viänäse Tumi

        Kyllä sinu pittää hillaatuva ihtees parempaa seuraa. Se onni kuule ihan samalla hollilla vaekka yritättii ensteka 22 el ärröö.


      • viäntös
        Viänäse Tumi kirjoitti:

        Kyllä sinu pittää hillaatuva ihtees parempaa seuraa. Se onni kuule ihan samalla hollilla vaekka yritättii ensteka 22 el ärröö.

        kuule ei ole hauskaa kenestäkään.


      • rotupuhas savolaenen
        viäntös kirjoitti:

        kuule ei ole hauskaa kenestäkään.

        Eepä tiällä haaskoja yritetä ollakkaan. Myö tiällä puhumme asseista ja metästyksestä ylleensäkkiin ja aevan vakava ilime nuamalla.


      • Gosse från Mariehamn
        rotupuhas savolaenen kirjoitti:

        Eepä tiällä haaskoja yritetä ollakkaan. Myö tiällä puhumme asseista ja metästyksestä ylleensäkkiin ja aevan vakava ilime nuamalla.

        Ee sitä pitäs alakoo moettimmaa toese kotkieltä. Tällälaella sitä oon minnäe puhununna ja kirjottanunna aena. Näehä se onnii Viänäse Tuminnii laeta. Savonkielellä pärjee ympär maulimoo. Jos vaekka rojahat tiski iäree Newer Jorkissa ja sanot "huiskis", niin het kohta onnii wiskilöetä nenäs alla. Savo sipsilöellä suat ranskikset ja pottaatiloella tulloo perunoeta. Mieti enskerrallan tarkemmi uivelo.


    • voi sanoa

      Lue nyt aselaki ja aseasetus ensiksi. Laki antaa sinulle oikeuden tuollaisen aseen hallussapitoon jos sinä pystyt osoittamaan että sinulla on harrastusperustainen tarve tuollaiseen aseeseen ja mahdollisuus toteuttaa harrastustasi nimeämässäsi paikassa.
      Nämä ovat faktat. Poliisi kysyy ensimmäisenä, että mihin ampumaseuraan kuulut. Jos kanttisi kestää sanoa, että Suomen perustuslain mukaan Suomessa on yhdistymisvapaus, niin sitten yritän neuvoa sinua eteenpäin pyydettäessä.

    • 65434568634563

      jeah ihan sammmmaaa mieltä turha osta glock 17 kun ostat 22 eli glock 22. Turha mitääa ysiä on ottaa ku nkailla on saline .40 S&W on palon paheenpi kalibri.
      Vitu jjeeea!11!1!!!!111!!1!
      l0l

    • vaekeeta

      jos klokkie oot vaella?Minoon sellasta aena halunnut,rahhaa vaen ei oo sillon kun tarvitsee.

      Jos luppaa ei irtoo niin kahto ettei kukaan oo reitillä kun juokset sen kanssa ulos.

      Voet huuttaa hämmäykseksi vaekkapa:Minoon poro.

    • Penttill

      Helppoa, lupa poliisilta ja pyssy kauppiaalta. Siinä se

    • UrbanLegend

      Voipa olla vaikeetakin ja hyvä niin. Itse oon ammattisotilas ja eipä kovin helposti tullu seriffiltä 9mm mutkan luvat. Pari kolleegaa töissä eivät saaneet ollenkaan ostolupia (asuvat tosin eri paikkakunnalla). Pitkiin aseisiin olen saanu kun haen vaan.

      Kehottaisinkin hankkimaan ensin .22:n.

    • Gosse från Borgå

      Ostoo rummaata sovinnolla ensiks Margoliini 22LR. Esität sitte mukamas harrastavas pistoolammuntoo enemmännii. Vuojen kuluttua onnistuu tae sitte ee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe