MITEN VAIKEA SAADA!!!!

peeeeeeeeeeeeeeena

ELI onko glock 17 vaike saada luvat kun minulla on jo ennestään yksi lupa haulikkooon vaikken kuulu mininkään seuraan

11

2833

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile

koitappa nyt ekaks saada edes 22seen lupa

• Viänäse Tumi

Kyllä sinu pittää hillaatuva ihtees parempaa seuraa. Se onni kuule ihan samalla hollilla vaekka yritättii ensteka 22 el ärröö.

• viäntös
        Viänäse Tumi kirjoitti:

Kyllä sinu pittää hillaatuva ihtees parempaa seuraa. Se onni kuule ihan samalla hollilla vaekka yritättii ensteka 22 el ärröö.

kuule ei ole hauskaa kenestäkään.

• rotupuhas savolaenen
        viäntös kirjoitti:

kuule ei ole hauskaa kenestäkään.

Eepä tiällä haaskoja yritetä ollakkaan. Myö tiällä puhumme asseista ja metästyksestä ylleensäkkiin ja aevan vakava ilime nuamalla.

• Gosse från Mariehamn
        rotupuhas savolaenen kirjoitti:

Eepä tiällä haaskoja yritetä ollakkaan. Myö tiällä puhumme asseista ja metästyksestä ylleensäkkiin ja aevan vakava ilime nuamalla.

Ee sitä pitäs alakoo moettimmaa toese kotkieltä. Tällälaella sitä oon minnäe puhununna ja kirjottanunna aena. Näehä se onnii Viänäse Tuminnii laeta. Savonkielellä pärjee ympär maulimoo. Jos vaekka rojahat tiski iäree Newer Jorkissa ja sanot "huiskis", niin het kohta onnii wiskilöetä nenäs alla. Savo sipsilöellä suat ranskikset ja pottaatiloella tulloo perunoeta. Mieti enskerrallan tarkemmi uivelo.

• voi sanoa

Lue nyt aselaki ja aseasetus ensiksi. Laki antaa sinulle oikeuden tuollaisen aseen hallussapitoon jos sinä pystyt osoittamaan että sinulla on harrastusperustainen tarve tuollaiseen aseeseen ja mahdollisuus toteuttaa harrastustasi nimeämässäsi paikassa.
      Nämä ovat faktat. Poliisi kysyy ensimmäisenä, että mihin ampumaseuraan kuulut. Jos kanttisi kestää sanoa, että Suomen perustuslain mukaan Suomessa on yhdistymisvapaus, niin sitten yritän neuvoa sinua eteenpäin pyydettäessä.

• 65434568634563

jeah ihan sammmmaaa mieltä turha osta glock 17 kun ostat 22 eli glock 22. Turha mitääa ysiä on ottaa ku nkailla on saline .40 S&W on palon paheenpi kalibri.
      Vitu jjeeea!11!1!!!!111!!1!
      l0l

• vaekeeta

jos klokkie oot vaella?Minoon sellasta aena halunnut,rahhaa vaen ei oo sillon kun tarvitsee.

Jos luppaa ei irtoo niin kahto ettei kukaan oo reitillä kun juokset sen kanssa ulos.

Voet huuttaa hämmäykseksi vaekkapa:Minoon poro.

• Penttill

Helppoa, lupa poliisilta ja pyssy kauppiaalta. Siinä se

• UrbanLegend

Voipa olla vaikeetakin ja hyvä niin. Itse oon ammattisotilas ja eipä kovin helposti tullu seriffiltä 9mm mutkan luvat. Pari kolleegaa töissä eivät saaneet ollenkaan ostolupia (asuvat tosin eri paikkakunnalla). Pitkiin aseisiin olen saanu kun haen vaan.

Kehottaisinkin hankkimaan ensin .22:n.

• Gosse från Borgå

Ostoo rummaata sovinnolla ensiks Margoliini 22LR. Esität sitte mukamas harrastavas pistoolammuntoo enemmännii. Vuojen kuluttua onnistuu tae sitte ee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      76
      1981
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1239
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1033
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      729
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      116
      701
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      655
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      598
    Aihe