miten kannattaa kehittää 62 str levusta str 99 kertokaa missä,millä varusteilla,kuinka kauan se kestää? jos joku olisi niin mukava niin voiskio kertoa ps. mul on jo rune fullit 2h
Vastaukset 4
- -.-
Oletetaan, että olet free-pelaaja. Näin ollen sinun kannattaisi kehittää tasoasi mieluiten lesser demoneilla parhaimmat suojat päällä ja nopea rune scimitar kädessä. Aikaa ei pitäisi mennä kuin suunnilleen 3 kuukautta yhteen pötköön.
ihan ekana kannattaa olla joku nopee ase (ei 2h, scim on ihan hyvä) ja hakata semmosia ököjä joilla on korkee hp mutta alhanen def.. ja mielellään semmosia jotka iskee suhun mahdollisimman harvoin/vähän.. ja se kuinka paljo menee aikaa riippuu ihan siitä kuinka paljo pelaat ja miten paljo peliajasta käyttä siihen ite reenaamiseen. mutta joku ~400 tuntia vois olla aika lähellä..
- rune häiskä
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
rune häiskä kirjoitti:
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
tottakai jos haluut mahd nopee xp niin kannattaa käyttää pottuja.. ja ruokana kannattaa käyttää jtn semmosta mikä healaa 10 ei muuten niin hirveetä väliä oo sen ruuan suhteen mitä se on.. kuhun sitä vaan on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483