miten kannattaa kehittää 62 str levusta str 99 kertokaa missä,millä varusteilla,kuinka kauan se kestää? jos joku olisi niin mukava niin voiskio kertoa ps. mul on jo rune fullit 2h
str
4
421
Vastaukset
- -.-
Oletetaan, että olet free-pelaaja. Näin ollen sinun kannattaisi kehittää tasoasi mieluiten lesser demoneilla parhaimmat suojat päällä ja nopea rune scimitar kädessä. Aikaa ei pitäisi mennä kuin suunnilleen 3 kuukautta yhteen pötköön.
ihan ekana kannattaa olla joku nopee ase (ei 2h, scim on ihan hyvä) ja hakata semmosia ököjä joilla on korkee hp mutta alhanen def.. ja mielellään semmosia jotka iskee suhun mahdollisimman harvoin/vähän.. ja se kuinka paljo menee aikaa riippuu ihan siitä kuinka paljo pelaat ja miten paljo peliajasta käyttä siihen ite reenaamiseen. mutta joku ~400 tuntia vois olla aika lähellä..
- rune häiskä
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
rune häiskä kirjoitti:
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
tottakai jos haluut mahd nopee xp niin kannattaa käyttää pottuja.. ja ruokana kannattaa käyttää jtn semmosta mikä healaa 10 ei muuten niin hirveetä väliä oo sen ruuan suhteen mitä se on.. kuhun sitä vaan on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2265261Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465090Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2062807Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171422399- 652022
- 671814
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841333Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3151162Talokauppoja
Mikä tuo huutokaupassa Ahventiellä olevan talon historia on kun ei näytä tarjouksia tulevan ? Jo toisen kerran tarjollaj8956