miten kannattaa kehittää 62 str levusta str 99 kertokaa missä,millä varusteilla,kuinka kauan se kestää? jos joku olisi niin mukava niin voiskio kertoa ps. mul on jo rune fullit 2h
Vastaukset 4
- -.-
Oletetaan, että olet free-pelaaja. Näin ollen sinun kannattaisi kehittää tasoasi mieluiten lesser demoneilla parhaimmat suojat päällä ja nopea rune scimitar kädessä. Aikaa ei pitäisi mennä kuin suunnilleen 3 kuukautta yhteen pötköön.
ihan ekana kannattaa olla joku nopee ase (ei 2h, scim on ihan hyvä) ja hakata semmosia ököjä joilla on korkee hp mutta alhanen def.. ja mielellään semmosia jotka iskee suhun mahdollisimman harvoin/vähän.. ja se kuinka paljo menee aikaa riippuu ihan siitä kuinka paljo pelaat ja miten paljo peliajasta käyttä siihen ite reenaamiseen. mutta joku ~400 tuntia vois olla aika lähellä..
- rune häiskä
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
rune häiskä kirjoitti:
kiitos! mun lvl on 70 ja kannattaisko ottaa str pottui mukaa ps. myöskin tartten ruokaa kuten lobbyi
tottakai jos haluut mahd nopee xp niin kannattaa käyttää pottuja.. ja ruokana kannattaa käyttää jtn semmosta mikä healaa 10 ei muuten niin hirveetä väliä oo sen ruuan suhteen mitä se on.. kuhun sitä vaan on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791279
- 1051077
- 153996
- 64928
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä443880Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15754Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73709- 104690
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39649En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik56611