Ajatuksena olisi viedä hääparille lahjaksi jokin hauska "selviytymispakkaus" alkavaa yhteistä taivalta avioparina, ja häämatkaa ajatellen. Mitä eri tavaroita voisi tällaiseen pakkaukseen laittaa? Ehdotuksia? Ideoita? Jotain hauskaa :)
"Selviytymispakkaus" :)
6
12226
Vastaukset
- Anni
Pakkaukseen voisi laittaa esim. erilaisia kondomeja (tietty ;)), päänsärkylääkettä, pienen peilin (riidan sattuessa on joskus hyvä vilkaista peiliin, josko vaikka syyllinen löytyy sieltä), sukkahousut (niksipalstojen ykkönen:niillä voi tehdä ja korjata mitä vaan...), varapäreet (jos toiselta palaa),jos jompikumpi tupakoi niin hermosavukkeen, jos eivät ole absolutisteja niin pikku pullo kuoharia vois myös olla kiva, myös ehkä korvatulpat(?) ja mukaan tietysti kirjoitat jonkinlaisen ohjeistuksen yhteisen elämän aloitukselle tai mahd. paketin käyttöohjeet huumorilla maustettuna. Toivottavasti näillä pääset ainakin alkuun.
- yks hauska olis kans
kastelukannu... :))))
- polttarilahja
minun mielestäni nuo aisat kuuluu polttarilahjaan, eikä häihinn. Itse en haluaisi saada mitään turhanpäiväistä krääsää ja roskaa, vaikka huumoria ymmärränkinja tajuan lahjan vitsin.
- morsian27
polttarilahja kirjoitti:
minun mielestäni nuo aisat kuuluu polttarilahjaan, eikä häihinn. Itse en haluaisi saada mitään turhanpäiväistä krääsää ja roskaa, vaikka huumoria ymmärränkinja tajuan lahjan vitsin.
Siltä vaikuttaa, että huumoria ymmärrät...;)
Mielestäni juuri tuollainen on loistava häälahja! Nykyään parit ovat ja asuvat pitkään yhdessä ennen häitä, joten perinteiset sähkövatkaimet ja leivänpaahtimet on jo hankittu.
Meillä on häät parin viikon päästä, mitään lahjaa ei keneltäkään vieraalta ole toivottu. Emme yksinkertaisesti keksi mitään. Astioita on kaksi astiastoa, koriste-esineitä inhoamme, loma-rahastoa on turha kerätä, kun matkalle emme ehdi... Onneksi vieraita tulee vähän, niin ei tulee suurta lahjamäärää. En ymmärrä mihin edes tunkisin enempää tavaraa. En halua mitään ylimääräistä. Humoristinen lahja olisikin siksi paras mahdollinen. Sillä ei ole edes rahallista arvoa juurikaan, joten se voisi heittää pois kun siltä tuntuu.
- hehee
Kaulin ja golfmaila.
- kopioitu lahjaideoista
Selviytymispakkaus Elämään:
patteri, virtaa elämään
hammastahnaa, hammaspeikot kuriin
vaseliinia, ja taas luistaa
suklaata, suruun ja ikävään
laastaria, kun elämä satuttaa
purkkaa, hengitys raikkaaksi
tulitikut, että edes joskus sytyttää
tuikkukynttilä, lämpöä ja valoa synkkiin hetkiin
kondomin, lataa ja varmista
hakaneula, monikäyttöinen ja yksinkertainen pulmanratkaisija
särkylääke, kipuun ja kolotukseen
kosteuspyyhe , hygienia kuntoon
nenäliinapaketti , kyynelten kuivaamiseen
vessapaperia, silloin kun hätä on suurin
jotain juomista, esim. yllättävään janoon
tuikkivia tähtiä, näyttää tien, johdattaa elämässä
joku yhteinen kuva teistä, tästä muistat että olen aina lähelläsi jos tarvitset minua
sisuja, lisäsisua
kynä, paperi ja kondomi, kaikki tarvittavat panovälineet
suukkoja, pusupulan yllättäessä
kello, lisä aikaa
muistikortti/muistitikku, lisä muistia
pelikortit, pelihimon yllättäessä
lämpölaput, kun paleltaa
pieni hiuslakkapullo, huonoihin hiuspäiviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää442249Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten682134Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211960HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363941714Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041675Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241494Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta01450Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821112Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53977- 75945