Ajatuksena olisi viedä hääparille lahjaksi jokin hauska "selviytymispakkaus" alkavaa yhteistä taivalta avioparina, ja häämatkaa ajatellen. Mitä eri tavaroita voisi tällaiseen pakkaukseen laittaa? Ehdotuksia? Ideoita? Jotain hauskaa :)
"Selviytymispakkaus" :)
6
11579
Vastaukset
- Anni
Pakkaukseen voisi laittaa esim. erilaisia kondomeja (tietty ;)), päänsärkylääkettä, pienen peilin (riidan sattuessa on joskus hyvä vilkaista peiliin, josko vaikka syyllinen löytyy sieltä), sukkahousut (niksipalstojen ykkönen:niillä voi tehdä ja korjata mitä vaan...), varapäreet (jos toiselta palaa),jos jompikumpi tupakoi niin hermosavukkeen, jos eivät ole absolutisteja niin pikku pullo kuoharia vois myös olla kiva, myös ehkä korvatulpat(?) ja mukaan tietysti kirjoitat jonkinlaisen ohjeistuksen yhteisen elämän aloitukselle tai mahd. paketin käyttöohjeet huumorilla maustettuna. Toivottavasti näillä pääset ainakin alkuun.
- yks hauska olis kans
kastelukannu... :))))
- polttarilahja
minun mielestäni nuo aisat kuuluu polttarilahjaan, eikä häihinn. Itse en haluaisi saada mitään turhanpäiväistä krääsää ja roskaa, vaikka huumoria ymmärränkinja tajuan lahjan vitsin.
- morsian27
polttarilahja kirjoitti:
minun mielestäni nuo aisat kuuluu polttarilahjaan, eikä häihinn. Itse en haluaisi saada mitään turhanpäiväistä krääsää ja roskaa, vaikka huumoria ymmärränkinja tajuan lahjan vitsin.
Siltä vaikuttaa, että huumoria ymmärrät...;)
Mielestäni juuri tuollainen on loistava häälahja! Nykyään parit ovat ja asuvat pitkään yhdessä ennen häitä, joten perinteiset sähkövatkaimet ja leivänpaahtimet on jo hankittu.
Meillä on häät parin viikon päästä, mitään lahjaa ei keneltäkään vieraalta ole toivottu. Emme yksinkertaisesti keksi mitään. Astioita on kaksi astiastoa, koriste-esineitä inhoamme, loma-rahastoa on turha kerätä, kun matkalle emme ehdi... Onneksi vieraita tulee vähän, niin ei tulee suurta lahjamäärää. En ymmärrä mihin edes tunkisin enempää tavaraa. En halua mitään ylimääräistä. Humoristinen lahja olisikin siksi paras mahdollinen. Sillä ei ole edes rahallista arvoa juurikaan, joten se voisi heittää pois kun siltä tuntuu.
- hehee
Kaulin ja golfmaila.
- kopioitu lahjaideoista
Selviytymispakkaus Elämään:
patteri, virtaa elämään
hammastahnaa, hammaspeikot kuriin
vaseliinia, ja taas luistaa
suklaata, suruun ja ikävään
laastaria, kun elämä satuttaa
purkkaa, hengitys raikkaaksi
tulitikut, että edes joskus sytyttää
tuikkukynttilä, lämpöä ja valoa synkkiin hetkiin
kondomin, lataa ja varmista
hakaneula, monikäyttöinen ja yksinkertainen pulmanratkaisija
särkylääke, kipuun ja kolotukseen
kosteuspyyhe , hygienia kuntoon
nenäliinapaketti , kyynelten kuivaamiseen
vessapaperia, silloin kun hätä on suurin
jotain juomista, esim. yllättävään janoon
tuikkivia tähtiä, näyttää tien, johdattaa elämässä
joku yhteinen kuva teistä, tästä muistat että olen aina lähelläsi jos tarvitset minua
sisuja, lisäsisua
kynä, paperi ja kondomi, kaikki tarvittavat panovälineet
suukkoja, pusupulan yllättäessä
kello, lisä aikaa
muistikortti/muistitikku, lisä muistia
pelikortit, pelihimon yllättäessä
lämpölaput, kun paleltaa
pieni hiuslakkapullo, huonoihin hiuspäiviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691