Ksylitolipastilli

minkä ikäiselle

Minkä ikäiselle voi antaa imeskeltäväksi ksylitolipastilleja? Voiko jo 11/2-vuotiaalle? Eikös purkkaakin voi antaa kun oppii olemaan nielemättä. Meidän neiti saapi raivareita ku toiset ottaa purkan eikä hän vielä saa. Ajattelin, et tuollasen täysksylitolipastillin kenties vois antaa vai onko haittaa, tietääkös joku?

10

2708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksylitolipastilleja

vuoden vanhana. Aloita varovasti ettei mene maha sekaisin. Meillä 1.5vee saa pastillin 5krt päivässä eli joka ruuan jälkeen. Osta täysksylitolia, ärsyttää mahaa vähiten.

• pastilleja?

Ja minkä merkkisiä/nimisiä?

pastilleja? kirjoitti:

apteekista täysksylitolipastilleja. Katti Matikaisen vattupastilleja näkyvät olevan ja jotain viitisen euroa maksoi toi purkki.

• dkghlghglg
        *** kirjoitti:

apteekista täysksylitolipastilleja. Katti Matikaisen vattupastilleja näkyvät olevan ja jotain viitisen euroa maksoi toi purkki.

itse ainakin olen ostanut apteekista niitä tabletteja. Pastillit on taas karkkia, niitä en antaisi ainakaan kokonaisia. Läkerol Dentsistä olen joskus pikku palan lohkaissut. Purkkaa voi syödä jo tuossa iässä, siis joku neljäsosa purkkatyynystä.

• myynnissä myös!
        pastilleja? kirjoitti:

Katti matikaisen pastilleja on myös kaupassa ainakin s-marketeissa myynnissä. Ne on vain ei nimellä. En nyt muista nimeä, mutta sellainen pastilliaski, missä lukee, että vadelman makuisia täysksylitolipastilleja. Maistuvat ja näyttävät aivan katti matikaisen pastilleilta, mutta puuttuu hieno purkki. Aski maksaa reilun 1 euron verran.
        Itse olen lapselleni antanut niitä vuoden ikäisestä lähtien ja kokonaisina, eikä siitä ole tullut mitään vaivoja.
        Antavat kyseisiä pastilleja myös lapseni päiväkodissa myös pienemmille lapsille, koska ovat purkkaa kätevämpiä, kun ei tarvitse seurata osaako sylkäistä purkan pois.

• vadelma täysxsylitolipastillit
        myynnissä myös! kirjoitti:

Katti matikaisen pastilleja on myös kaupassa ainakin s-marketeissa myynnissä. Ne on vain ei nimellä. En nyt muista nimeä, mutta sellainen pastilliaski, missä lukee, että vadelman makuisia täysksylitolipastilleja. Maistuvat ja näyttävät aivan katti matikaisen pastilleilta, mutta puuttuu hieno purkki. Aski maksaa reilun 1 euron verran.
        Itse olen lapselleni antanut niitä vuoden ikäisestä lähtien ja kokonaisina, eikä siitä ole tullut mitään vaivoja.
        Antavat kyseisiä pastilleja myös lapseni päiväkodissa myös pienemmille lapsille, koska ovat purkkaa kätevämpiä, kun ei tarvitse seurata osaako sylkäistä purkan pois.

nimeltään xylibon ja k-kaupasta saa päärynän makuisia pikkukakkosen täysxylitolipastilleja

• pieniä
        vadelma täysxsylitolipastillit kirjoitti:

nimeltään xylibon ja k-kaupasta saa päärynän makuisia pikkukakkosen täysxylitolipastilleja

ja yhtä hyviä kuin apteekin pastillit. Tuoteselosteestahan sen näkee

• maistiaisia

Sanoi, että noin 1,5-vuotiaana pitäis aloittaa ja kumpi vain, pastilli tai purukumi käy. Siis jos ei niele sitä purkkaa.

• alkup.

Kiitos kaikille tiedoista. Lähdetään pikku neidin kanssa ostoksille, josko saatais sitten hyvä mieli ainakin tässä asiassa...

• SAnnakanna
        alkup. kirjoitti:

Kiitos kaikille tiedoista. Lähdetään pikku neidin kanssa ostoksille, josko saatais sitten hyvä mieli ainakin tässä asiassa...

Meidän lapset alkoivat opetella purkan syöntiä 1 ½ vuotaiaina ja nopeasti oppivat. Aloitettiin puolikkailla paloilla niin ei haitannut, kun aluksi ne meni aina mahaan. Ja siis ei tietenkään montaa päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe