Gildetun

kesällä .....

Onko kenelläkään kokemuksia Kvaeningsfjelletissä sijaitsevasta Gildetun motellista / mökeistä ?
Tarkoitus olisi yöpyä yhden yön mainitussa paikassa jos tuntuu sopivalta paikalta matkalla Altaan.
Ajankohta olisi elokuun alkupäivinä.

6

2111

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellisivulle
    • Anni

Olen muutaman kerran yöpynyt ao paikassa. Viimeisimmästä kerrasta on nyt jo muutama vuosi. Toivottavasti ovat vähän kohennelleet paikkoja - yleisvaikutelma oli viime kerralla jo aika kulunut.

Maisemahan siellä on aika upea. Paikka on myös turistibussiryhmien suosiossa, josta johtuen sinne ei välttämättä mahdu etukäteen varaamatta.

Ja jos varaat, niin malli 'mökki' on sitten se oikea. Hotelliosa on turhan tavallinen.

Ruokapuoli ei ollut mikään ihmeellinen. Melkein sanoisin, että päivän pääateriaa ei kannata jättää sinne. Ja omat aamiaistarvikkeet voisi olla - aamiaisen hinta/laatu ei kestä tarkastelua.

• kesällä .....

Kiitos kommenteista,varsinkin Annille.Meille riittää
        vähän vaatimattomampikin ,tarkoitus on nauttia matkaseurasta eikä välttämättä niinkään majoituksesta...kunhan nyt ei mikään murju olisi.
        Ajoin viime kesänä paikan ohi mutta ei tullut poikettua ko.paikassa.Maisemat kyllä oikein hienot.
        Mutta olisi vain sopivassa paikassa ,Altassa meininki mennä Park Hotelliin joksikin aikaa.

• Tunturin poika

Suosittelen.Huoneista mahtavat maisemat ja majatalo muutenkin erinomainen. Mökit näytti olevan ok.

• Bussinkuljettaja

Olen yöpynyt. Ei huippumajoituus, mutta yksi yö menee mukavasti. Rauhallista on ollut. Ei ole minulle sattunut häiriöitä. Ruoka hyvää. Maisemat huhhuh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      89
      1478
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      1144
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      951
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      856
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      737
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      675
    Aihe