tuli 30.5 tyttö lapsi ja laskettu aika oli 7.9 vasta. nyt siel keskoskaapis on ja muuten hyvin voi paitsi et verepaine on välil liian alhaalla harmittaa ihan sikana. onko muilla samantyypistä ja onko selvinnyt miten?
hei
4
1702
Vastaukset
- täälläkin
hei!
meilläkin syntyi vauva 2 kk etukäteen. vieläkin on tehohoidossa, on ollut jo kk mutta kyllä asiat on nyt jo mennyt tosi paljon eteenpäin. aika vaan tuntui välillä menevän tosi hitaasti ja kaikki oli alussa muutenkin vaikeempaa nyt jo vähän helpottaa kun vauva voi hyvin. - 33 viikolla
vauva pääsi juuri kotiin 2 sairaala vkon jälkeen ja kaikki on mennyt hyvin. Siitä huolimatta päivittäiset sairaala käynnit olivat raskaita.. Ja pienemmän kanssa on tietysti vielä raskaampaa. Voimia ja jaksamista sinne, hyvää tukea löytyy täältä http://www.kevyt.net/
- meillä
poika syntyi noin 3kk etuajassa painoa oli syntyessään 1200g ja pituutta 39cm... nyt pojalla on ikää jo kohta 9kk ja kaikki on mennyt hyvin kotiin pääsyn jälkeen. sairaalassa oltiin tosin 8 viikkoa mikä oli raskasta aikaa mutta siitä kyllä selviää... me pidämme peukkua pystyssä teille... toivottavasti kaikki menee hyvin. jaksamisia....
- Santtu
Keskosvanhempien yhdistyksen keskustelupalstalla osoitteessa www.kevyt.net/keskustelu löydät paljon vanhmpia jotka ovat tällä hetkellä samassa tilanteessa tai ovat itse kokeneet saman, joten kannattaa käydä siellä esittäytymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182