Pääseekö Kapkaupungin liepeiltä miten lyhyille safareille? Esim. yhden yön reissuille? paljonko maksaa, olisiko antaa linkkejä safarien järjestäjistä?
safari e-Afrikassa
2
1182
Vastaukset
- Afrikaans
Yritin vastata jo aiemmin tähän viestiin, mutta lähetin sen vissiin bittiavaruuteen kun ei näy..otetaan siis uusiksi
Lähin lienee Shamwarin yksityinen luonnonpuisto Eastern Capen alueella noin tunnin ajomatkan päässä Port Elizabethista. Ei siis ihan Kapkaupungin tuntumassa, mutta kuitenkin järkevän matkan päässä.
Shamwari on hinnoiltaan aika suolainen, mutta hintoihin sisältyy kaikki,kaksi safaria päivässä, oma riistanvartija, majoitukset, ruuat, juomat (myös alkoholijuomat)-siis kaikki. Hinnat vaihtelevat myös sesongin mukaan eli luonnollisesti high seasonin aikaan (noin marras-huhtikuu) on kaikista kalleinta. High seasonin aikaan Shamwarissa minimiaika on pääsääntöisesti kaksi yötä.
Kapkaupungin ja Port Elizabethin välille saa edullisia sisäisiä lentoja ja lento kestää noin tunnin. Toinen vaihtoehto on ajaa autolla Garden Routea pitkin, mutta matkaa tulee lähes 800 kilometriä. Itse suosittelen lentoa, tosin Garden Route on tosi hieno ja matkan varrella on monia kivoja pikkukaupunkeja.
Käy kurkkaamassa www.shamwari.com. Sieltä löytyy paljon tietoa ja muistaakseni myös jotain hintatietoja. Suomessa matkoja Shamwariin järjestävät ainakin Suomen matkatoimisto ja Aktiv-resor.
Suosittelen lämpimästi Shamwaria. Voit bongata big fiven ja majoitus ihanissa lodgeissa on todellakin jotain uskomatonta. - Hyvinkin
Katso www.lalibela.co.za
Oli vallan mainio paikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1044031Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv552266Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731591Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5954- 66824
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117768Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49738- 62738
- 39732