Voisikohan joku kertoa saako noihin vaunuihin enää Suomesta varaosia? Ja jos saa niin mistä?
Ostin nääs sellaiset ja joitakin kohtia on rempallaan ja niihin pitäisi löytää vastaavat osat.
Olen todella kiitollinen avusta ja toivon että joku osaa suoriltaan sanoa vastauksen.
Jos niitä varaosia ei saa ja jollakin on tiedossa niin ostan tuollaiset samanlaiset vaunut halvalla varaosiksi :)
Teutonia Prestige 2000- yhdistelmävaunut
4
942
Vastaukset
- esim
Moi!
Kysyppä teutonia-vaunuja myyvistä liikkeistä, heillä varmasti varaosia löytyy.- Marielle82
Oulussa oleva liike ei myynyt enää noin vanhoihin vaunuihin.
Siksi kyselen täällä että jos joku esim etelässä olisi viime aikoina ostellut osia kyseisiin vaunuihin tai jos heillä olisi vaikka rikkinäiset sellaiset jotka minä voisin ostaa pois ja korjata omat vaununi. - kokemusta löytyy
Marielle82 kirjoitti:
Oulussa oleva liike ei myynyt enää noin vanhoihin vaunuihin.
Siksi kyselen täällä että jos joku esim etelässä olisi viime aikoina ostellut osia kyseisiin vaunuihin tai jos heillä olisi vaikka rikkinäiset sellaiset jotka minä voisin ostaa pois ja korjata omat vaununi.itselläni oli teutonia delta vm03 yritin niihin uusia kankaita.. jotain jämiä oli liikkeessä mutta samaan hintaan olisi saanut uudet rattaat.. sitten meinasin ostaa niihin uuden ratas/istuinosan niin nykyiset teutoniat ovat kapeempia kuin vanhemmat joten säkään ei onnistunut =( myin sitten ne kokonaan pois..
- Marielle82
kokemusta löytyy kirjoitti:
itselläni oli teutonia delta vm03 yritin niihin uusia kankaita.. jotain jämiä oli liikkeessä mutta samaan hintaan olisi saanut uudet rattaat.. sitten meinasin ostaa niihin uuden ratas/istuinosan niin nykyiset teutoniat ovat kapeempia kuin vanhemmat joten säkään ei onnistunut =( myin sitten ne kokonaan pois..
Sain selville ettei varaosia saa ainakaan Suomen Teutoniaa myyvistä liikkeistä eli alanpa sitten katselemaan tuolta nettikaupoista käytettyjä halpoja :) Harmin paikka mutta ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835