Tänään aloin huvikseni toistaa saksan sanaa ihan vain hetken mielijohteesta. En edes puhunnut veljelleni, mutta veli suuttui koska toistin kyseistä sanaa ja hän hermostui! Nyt oon hieronnu sovintoa (ja päästännyä 100 kyyneliä) mutta ei vastakaikua. Sanoo vain että: Pussaa sukkaani, niin ollaan sovinnossa!
En varmana pussaa! Mitä kannattaisi tehdä? :/
Ongelmia veljen kanssa,
-.-,.-.,-
1
2728
Vastaukset
- tuota noin
tuo on iha normaalia että sisarukset riitelee tollee mutta vaikka veljesi on sinulle joskus suorastaan vittuimainen nii uskon että hän pitää sinusta, vaikka sitä ei myönnäkkää.
ei tuohon oikee osaa mitn sanoa, ei kai ne lopeta vaikka käskettäs(ainakaan jotku), semmosia ne joskus on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574