Hei! Olen nyt hieman ulkona. Olen kuullut aineesta: Biorin. Ja se kuulemma vahvistaa ja nopeentaa hiustenkasvua, totta?
Aine on ilmeisesti eläimille tarkoitetta, tai sellaisen käsityksen sain. Huomenna olisin menossa tuota ostamaan sitten, mutta kuinka paljon teidän hiuksenne on kasvaneet kuukaudessa kun olette käyttäneet tuota? ja onko haittavaikutuksia?
BIORIN?
5
3143
Vastaukset
- Apuatarvitseva
Lisään tuohon hieman...
Montako olette vuorokaudessa ottaneet?- KISSUS...
Moi! osta mielummin Biotiini VET sitä saa myös eläin kaupasta sisältää pelkkää biotiinia siksi parempi maksaa 12e puolikas tabl/päivä riitää.mulla ainakin hiukset kasvaa paremmin tuolla tuotteella:)
- pelkosenniemi
3kpl vrk toimii
- blondarina
Syön itse Biorionia ja vaikutusta olen huomannut hiuksissani ja popsin jopa 2 päivässä, sillä biotiinin yliannostusvaaraa ei ole!Hiukset ovat tuuheammat ja kasvaa nopeammin..olen paljon värkännyt näiden hiusten kanssa ja hyväksi havaittu keino on biotiini, välillä söin myös biotin fortea ja siinähän on vaan sinkki lisänä, muuten minusta samanlaisia kaikki nämä eläin biotiinit..
- marjassa
mahtava tuote otan 3 kpl vrk ja toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345