Olen äärimmäisen iloinen, että vihdoinkin löytyy 3G-paketti meille, jotka emme halua sitoutua maksamaan kuukausi maksuja vuosien ajaksi taikka emme vaan ole mahdollisia sellaista hankkimaan, esim. maksuhäiriön vuoksi.
Hankin itse tuossa viikolla kyseisen Vodafone-puhelimen ja olen todella tyytyväinen. Puhelin on yhtä näppärä käyttää kuin Nokialaiset, valikot selkeitä ja kaikin puolin luuri on helppokäyttöinen. Itselläni on takana huonompia kokemuksia muista merkeistä, koska ovat olleet huomattavasti hankalampia käyttää kuin Nokia.
Testailujeni mukaan tuon luurin 1,3Mp:n kamera näyttäis aika hyvälaatuiselta. Nyt saan heivata mp3-soittimenikin romukoppaan kun tuossa on sekin ja - hallelujah - tavan kuulokeliitäntä!
Ainut miinus on, ettei myyntipakkauksessa ollut ajureita puhelimelle, eikä niitä tunnu netistäkään löytyvät. Eli jos joku löytää, niin laittakaa linkki kehiin :).
R-kioskin prepaid VODAFONE 715
68
33683
Vastaukset
- oh2gma
Kirjoitin matkapuhelininfoon ohjeet ajuriongelmaan: http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=36262&page=5
- fabulouseddie
Latasin nuo ohjelmat, mutta en tiedä millä ohjelmalla ne pitäisi purkaa...
- oh2gma
fabulouseddie kirjoitti:
Latasin nuo ohjelmat, mutta en tiedä millä ohjelmalla ne pitäisi purkaa...
Tiedostonimestä puuttuu jostain syystä pääte. Lisää nimeen .rar pääte ja pura paketti WinRAR ohjelmalla (http://www.rarlab.com/rar/wrar370.exe)
- roskaluurista
oh2gma kirjoitti:
Tiedostonimestä puuttuu jostain syystä pääte. Lisää nimeen .rar pääte ja pura paketti WinRAR ohjelmalla (http://www.rarlab.com/rar/wrar370.exe)
Puhelimella ei ole mitään tekemistä vodkafonen kanssa vaan se on jonkun hiuhauhauhau:n halvalla tekemä anonyymi tuote
http://www.puhelinvertailu.com/wordpress/2007/05/23/halpaliittymien-comeback/ - kanssa-
roskaluurista kirjoitti:
Puhelimella ei ole mitään tekemistä vodkafonen kanssa vaan se on jonkun hiuhauhauhau:n halvalla tekemä anonyymi tuote
http://www.puhelinvertailu.com/wordpress/2007/05/23/halpaliittymien-comeback/Puhelin on vodafonen tuottama, brändäämä. Vai luulitko että joku operaattori itse valmistaisi puhelimensa :)Useat Vodafonen kumppanioperaattorit kauppaavat vodafonen luureja EU:ssa, nyt siis myös Elisa/kolumbus Suomessa.
- NokiaSiemens Vihaaja
Vodafone 715 on hyvä puhelin, paitsi että puuttuu toinen kamera eestä. Mutta se ei ole hirmu iso miinus. Ja kamera aivan paras 1,3 Mega Pixeliä ihan tarpeeksi puhelimeen. Ei sen tarvii olla 5 Mega pixeliä, kuin eräässä Nokian puhelimessa. Itse en enää käytä nokian puhelimia, kun Siemens on osa nokiaa. Jossain vaiheessa varmaan puhelimissa lukee NokiaSiemens.
Kannattaa ostaa jos haluaa hyvän 3G-puhelimen.- Wuzcana
joo varmaan lukee jossain vaiheessa NokiaSiemens!!! se nokia-siemens on pelkkä joku yhteyksien ja kaapeleden tekemiseen. kännykkä siemensit osti BenQ ja se on nyt BenQ-Siemens. Enkä usko että tulee BenQ-Siemens-Nokia.
- ????
Jos ostan r-kiskalta tämän paketin niiin voinko tehdä sillain että kulutan sen 10 e prepaidliittymän loppuun ja vaihdan sitten puhelimeen entisen korttini ?
- KYSYINKIN SEN JO TOSSA
???? kirjoitti:
Jos ostan r-kiskalta tämän paketin niiin voinko tehdä sillain että kulutan sen 10 e prepaidliittymän loppuun ja vaihdan sitten puhelimeen entisen korttini ?
Eli se riippuu mikä liittymä sinulla on?
Jos sinulla on Elisan,Kolumbuksen tai Saunalhden liittymä, niin sitten toimii.
Esim, mulla on Kolumbuksen vanha liittymä ei prepaid ja toimii mainiosti. Mutta toimii noillakin liittymillä. Mutta Soneran ja DNA liittymillä ei toimi. :)
Eli mikä liittymä sulla on??? KYSYINKIN SEN JO TOSSA kirjoitti:
Eli se riippuu mikä liittymä sinulla on?
Jos sinulla on Elisan,Kolumbuksen tai Saunalhden liittymä, niin sitten toimii.
Esim, mulla on Kolumbuksen vanha liittymä ei prepaid ja toimii mainiosti. Mutta toimii noillakin liittymillä. Mutta Soneran ja DNA liittymillä ei toimi. :)
Eli mikä liittymä sulla on???Sehän kandee nyt hakee R-Kioskilta sit toi Kolumbuksen pre-paid liittymä. Ei maksa ku vaivaset 5€.ja toimii Vodassa
- kukkuuluuri
Toimiko muilla automaattisesti Gprs-asetukset luurissa? Mulla näyttäs olevan kaikki asetukset kunnossa, mutta yhteys ei vaan synny :(.
- Elisa kohta oikeuteen
Mitkä ovat Vodafone 715 luurin oikeat asetukset halutessa GPRS-yhteys. Eihän se muuten mikään 3G-puhelin voi olla.
Ei osaa neuvoa Elisa mitään vaikka myyvät kännyä aitona. Siis rajoittaako jotenkin tuo prepaid koko homman?
Pitääkö käydä Tallinnassa poistamassa lukitus ja käyttää jonkin muun operaattorin korttia?
Pikaista vastausta kaipaan
- zxzx
Prepaid-liittymässä ei toimi wap eikä myös voi tilata esim. soittoääniä. On mielestäni melkoinen puute. Onkohan puhelimen mukana johto tietsikkaan liittämistä varten, saako tietsikasta ladattua soittoääniä puhelimeen, onko kuvien siirto tietsikkaan helppoa ja pitääkö puhelimeen hommata muistikortti? Oon ajatellu hommata ko. puhelimen, mut kannattaako? Onkohan mukana mitään levykettä et saa pelittämään esim. kuvien siirrot?
- hacker
Joo ei toimi wap prepaid liittymillä, mutta vuoden päästähän puhelimen voi jo avata. Olen tosin kuullut huha että toimisi elisan liittymät.
Ainakin datakaapelilla saa puhelimeen musiikkia yms.
Kenellkään tietoa missä myydään puhelimeen muisti kortteja/datakaapeleita. - kaikkinen
hacker kirjoitti:
Joo ei toimi wap prepaid liittymillä, mutta vuoden päästähän puhelimen voi jo avata. Olen tosin kuullut huha että toimisi elisan liittymät.
Kenellkään tietoa missä myydään puhelimeen muisti kortteja/datakaapeleita.Kyllä Elisan liittymillä toimii ja saunalahden. Mutta siinä ei voi käyttää soneran tai dna liittymiä. :(
Koska se on kytky. Mutta hyvä että toimii muilla liittymillä. :) - asdjop
kaikkinen kirjoitti:
Kyllä Elisan liittymillä toimii ja saunalahden. Mutta siinä ei voi käyttää soneran tai dna liittymiä. :(
Koska se on kytky. Mutta hyvä että toimii muilla liittymillä. :)muistikortti (1gb) verkkokaupasta 11.90€.
hyvä luuri mutta en saa bluetoothin välityksellä liitettyä koneeseen sitten mitenkään. hjelppiä siis tarvittaisiin jos joku osaisi antaa?? :( - rikkoja
asdjop kirjoitti:
muistikortti (1gb) verkkokaupasta 11.90€.
hyvä luuri mutta en saa bluetoothin välityksellä liitettyä koneeseen sitten mitenkään. hjelppiä siis tarvittaisiin jos joku osaisi antaa?? :(Kyllä sen saa toimimaan, jos sulla on bluetooth ajuri ja se pieni muistitikun näkoinen kone joka tungetaan koneeseen. Ja sitten tarviit ohjelman jolla toimii. Esim. mulla on MSI3x Btoes Bluetooth käytössä ja toimii mahtavasti saan puhelimeen kaikki kuvat ja musiikit.
Muuten kaikkille toi Vodafone V715 on PARAS 3G PUHELIN!JA SE ON LISÄKSI HALPA!!!!!!
REPIKÄÄ KAIKKI SIITÄ, JOTKA MAKSATTE PUHELIMESTA 500e, kun TÄN PUHELIMEN SAA HALVALLA ELI 90e!!!!!!!!! - fakee
hacker kirjoitti:
Kenellkään tietoa missä myydään puhelimeen muisti kortteja/datakaapeleita.öö ostin itse elisa shopist 512mb microsd läpyskän makso kyl suolasen 20€ oks kellää tietoo mist sais halvemmal
- tarkenna..
hacker kirjoitti:
Kenellkään tietoa missä myydään puhelimeen muisti kortteja/datakaapeleita.Itselläni on Kolumbus Prepaid (ei se puhelimen mukana tuleva prepaid vaan se toinen ilman puhelinta) ja siinä wap toimii mainiosti. Itseasiassa ostin sen juuri erittäin halvan datassirtomaksun takia 0,69 €/Mt kun mun toisessa liittymässä yksi megatavu maksaa 1,70€/Mt.
- kilroy ¤¤
kaikkinen kirjoitti:
Kyllä Elisan liittymillä toimii ja saunalahden. Mutta siinä ei voi käyttää soneran tai dna liittymiä. :(
Koska se on kytky. Mutta hyvä että toimii muilla liittymillä. :)sanokaas mitä tää vodis 715 tekee jos tyrkkää saunalahden sim kortin koneeseen eikä sitten toimikkaan ja sulkeutuu.onko annettava puk koodi vai avattava elisan huollossa
- fakee
tält sivult löytyy ajuri koneel
vodafone 715 luurimeenhttp://www.kolumbus.com/prepaid_paketti.html- iloisesti yllättynyt
Heips,
Onko joku saanut tuon kolumbuksen sivuilta ladattavan pc assistant sovelluksen kytkeytymään puhelimeen USB:n kautta?
Vaikka valkkaa com1 tai com2 niin ei tunnu yhteys syntyvän.
USB-levynä puhelin kyllä näkyy ja musan saa siirettyä sen kautta sinne.
Lähinnä haluaisin saada java-sovelluksia asennettua puhelimeen ja siihen kai tarvitaan tuota pc assistant ohjelmaa. - fakee
iloisesti yllättynyt kirjoitti:
Heips,
Onko joku saanut tuon kolumbuksen sivuilta ladattavan pc assistant sovelluksen kytkeytymään puhelimeen USB:n kautta?
Vaikka valkkaa com1 tai com2 niin ei tunnu yhteys syntyvän.
USB-levynä puhelin kyllä näkyy ja musan saa siirettyä sen kautta sinne.
Lähinnä haluaisin saada java-sovelluksia asennettua puhelimeen ja siihen kai tarvitaan tuota pc assistant ohjelmaa.mulla toimii usbi ja pc assistantti loistavasti
musiikki ja kuvat ja videot siirtyy mutt mist siihe sais pelei?? - jepujepujepu
fakee kirjoitti:
mulla toimii usbi ja pc assistantti loistavasti
musiikki ja kuvat ja videot siirtyy mutt mist siihe sais pelei??Heips,
siis mitä valkaat sieltä Options-valikosta?
Communications parameters:
Type: Cable tai Bluetooth
Port: COM1 tai COM2
Speed:
Tuo Com tai bluetooth tuntuu oudolta, ei lainkaan USB-vaihtoehtoa.
Test-nappulalla ei löydy mitään.
Puhelin kuitenkin näkyy USB-levyasemana käyttikselle?!?!
- Uuden luurin omistaja
Yritän nyt olla avuksi kanssaihmisille jotka ovat kiinnostuneet kyseisestä puhelimesta mutta eivät ole löytäneet siitä tarpeeksi infoa jotta uskaltaisivat ostaa omaksi.
Tässä arvioni puhelimesta:
1. Siinä ON bluetooth joka toimii hyvin. Olen kokeillut sitä SonyEricsson HBH-700 kuulokkeen kanssa ongelmitta.
2. Valikot useilla kielillä, mukaanluettuna suomi ja ruotsi.
3. Suomalainen T9
4. SD micro -korttipaikka
5. Automaattinen tai manuaalinen näppislukko
6. Erittäin fiksu taskulaskin (Samsung -tyyli)
7. Yleismallin HF-liitäntä jos joku haluaa langallisen
8. Asiallinen käyttöopas
9. mp3 soitinta voi käyttää samaan aikaan kun tekee jotain muuta (ei onnistu esim. monissa samsungeissa)
10. Se on yllättävän pieni!
11. Värinähälytin
12. Oikotiet muokattavissa
Valikoiden yleisilme on paljolti samanlainen kuin toisessa puhelimessani SonyEricsson K800i:ssä. Helppoa ja enimmäkseen loogista.
Ainoat tähän mennessä huomaamani huonot puolet ovat kameravalon/salaman puuttuminen ja että en ole vielä keksinyt miten kellon saisi näkymään kun näytönsäästäjä on päällä.
Nappien tuntuma erittäin hyvä. Puhelimessa ei onneksi ole "tattia" vaan samsungin tyyliin nappi keskellä ja neljäsuuntainen neliöpainike sen ympärillä. Valikoiden käyttäminen tällä yhdistelmällä on tarkkaa ja helppoa.
Kamera on kohtalainen mutta tietenkin surkea verrattuna SonyEricssoniini (3,2Mpix) mutta kuitenkin riittävä useimpiin tilanteisiin. Valon tai salaman puuttuminen kuitenkin rajoittaa käyttöä.
Jos tämän puhelimen kamera olisi ollut samaa tasoa kuin k800i niin erkkini olisi joutanut romukoppaan - erkki on näes mielestäni huippu kamera ja mp3 soitin mutta surkea puhelin...
Kiteyttäisin puhelimen arvion siihen että tässä saa TODELLA paljon vastinetta rahoilleen. Puhelin tuntuu laadukkaalta ja on kaikinpuolin fiksun tuntuinen tuttavuus. Hintalappu voisi olla parikin sataa korkeampi jos sen olisi valmistanut Huawein sijaan se kotimainen valmistaja, SE tai Samsung.- Joku
Kysynpähän nytten kun kiinnostuin kännykästä, onkohan sitä vielä myynnissä? Jos on niin onko siinä pikalaturia, mikä on akun kesto ja onko kamerassa tehosteita? Vastatkaa pian.
- Juhannusta Kaikille
Kyseinen puhelin on ihan paras puhelin mitä on.
Mutta voisko joku neuvoa miten tähän puhelimeen saa pelejä?Mulla on pelejä koneella, mutta en saa asennettua niitä puhelimeen, mikä syynä??
Ja saako kukaan näytönsäästäjäksi kelloa??
VASTATKAAAA!!!!!!!!!!
Muuten hyvää juhannusta kaikille ja ostakaa kyseinen puhelin! :)
TÄÄ PUIHELIN ON AIVAN PARAS!!!! - antakaa apua
olen aatellut ostaa kyseisen puhelimen olen todella miettinyt sitä :) näiltä sivuilta on saanut paljon tietoa mutta pari kysymystä:
1. tuleeko siihen nappikuulokkeet mukana?
2. tuleeko siihen mukana johto millä pystyy siirtämään kuvia koneelle ja kännykkään yms. musaa?
3. mahtuuko siihen paljon musikkia?
kiitos paljon jos saan vastauksia- Jepujepujepu
> 1. tuleeko siihen nappikuulokkeet mukana?
Ei tule. Mikä tahansa 3.5mm pluginen kuuloke toimii.
> 2. tuleeko siihen mukana johto millä pystyy siirtämään kuvia koneelle ja kännykkään yms. musaa?
Ei tule. Puhelimessa on mini-usb liitin. Mukana tulee laturi, jossa on tuo mini-usb liitin, jonka kautta siis puhelinta myös ladataan.
> 3. mahtuuko siihen paljon musikkia?
Sisäinen muisti oli muistaakseni 32M, joten ei sinne montaa kipaletta laiteta. Osta suosiolla joko 1GB tai 2GB muistikortti. Ohjekirjasta poiketen puhelimessa toimii myös 2GB mikro-SD kortit. - Jan Banan
Jepujepujepu kirjoitti:
> 1. tuleeko siihen nappikuulokkeet mukana?
Ei tule. Mikä tahansa 3.5mm pluginen kuuloke toimii.
> 2. tuleeko siihen mukana johto millä pystyy siirtämään kuvia koneelle ja kännykkään yms. musaa?
Ei tule. Puhelimessa on mini-usb liitin. Mukana tulee laturi, jossa on tuo mini-usb liitin, jonka kautta siis puhelinta myös ladataan.
> 3. mahtuuko siihen paljon musikkia?
Sisäinen muisti oli muistaakseni 32M, joten ei sinne montaa kipaletta laiteta. Osta suosiolla joko 1GB tai 2GB muistikortti. Ohjekirjasta poiketen puhelimessa toimii myös 2GB mikro-SD kortit.Vielä tuosta kaapelista sen verran että se on todellakin ihan perus mini-usb "töpseli" eli useimpien digikameroiden, navigaattoreiden ja muiden kännyköiden johdot sopii siihen. Itse käytän juuri digikameran johtoa. Jos johtoa ei kuitenkaan löydy voi sen ostaa muutamalla eurolla lähimmästä elektroniikkaliikkeestä.
- kolumbus prepaid kortti mik...
Eli käykö puhelimeen muutkin kortit kuin tuo kolumbus prepaid ?
- jepujepujepu
Elisan ja Saunamahdin kortit myös
- nössöpoika
vodafone 715 ei käy muutkun kolumbus prepaid ja elisa
- toota
ööh onko olemassa viel vodiksee wap/mms/Gepsi asetuksii olemass ett...voisko joku...???
- Jan Banan
Asetukset tuli ihan automaagisesti Elisalta kun laitoin oman (ei prepaid) sim-kortin sisään ja laitoin puhelimen päälle. Tätä nykytekniikkaa! ;)
- miskaaja
kolumbuksen koti sivuilta saa sen
- kertokaa
Toimivatko siinä videopuhelut ??
- jepujepujepu
Toimiihan nuo.
Puhelimessa ei ole kuin yksi kamera takapuolella, joten sitä puhelinta pitää välillä pyöritellä, jos haluaa lähettää omaakin kuvaa.
- asdfghjkl
onko kukaan saanut vielä asennettua tietokoneen kautta java ohjelmia puhelimeen, itsellä ei suostu asentamaan vaan puhelimeen tylee "vahvistaminen epäonnistui" kun yrittää.
- jepujepujepu
heips,
Millä ilveellä edes saat ladattua ohjelmia puhelimeen?
Käytätkö tuota 'Vodafone PC asisstant' ohjelmaa?
Entä oletko bluetooth vai USB yhteydellä kiinni puhelimessa? - onko kukaan saanu toimimaan
Moikka!Eli mulla on sama ongelma. Mulla on Bluetooth ja datakaapeli ja se ei silti suostu aseentamaan mitään ohjelmaa!!!!!! ONKO KUKAAN SANU TOIMIMAAN?VASTATKAA!
Ois kiva saada pelei ja sovelluksii tohon puhelimeen, mutta ei onnistu!!! NEUVOKAAAAAAA!!!!! - HGEASD
onko kukaan saanu toimimaan kirjoitti:
Moikka!Eli mulla on sama ongelma. Mulla on Bluetooth ja datakaapeli ja se ei silti suostu aseentamaan mitään ohjelmaa!!!!!! ONKO KUKAAN SANU TOIMIMAAN?VASTATKAA!
Ois kiva saada pelei ja sovelluksii tohon puhelimeen, mutta ei onnistu!!! NEUVOKAAAAAAA!!!!!Java pelejä ei voi asentaa tietokoneelta/siirtää puhelimeen josta niitä ei voi asentaa. JAVA PELIT PITÄÄ LADATA ITSE PUHELIMELLA NETISTÄ NIIN TOIMII, OPERAATTORI ON TEHNYT TUOMMOISEN VITUN TYHMÄN ESTON , ETTÄ NE SAAVAT RAHAA DATASIIRTOMAKSUISTA.
- jepujepujepu
HGEASD kirjoitti:
Java pelejä ei voi asentaa tietokoneelta/siirtää puhelimeen josta niitä ei voi asentaa. JAVA PELIT PITÄÄ LADATA ITSE PUHELIMELLA NETISTÄ NIIN TOIMII, OPERAATTORI ON TEHNYT TUOMMOISEN VITUN TYHMÄN ESTON , ETTÄ NE SAAVAT RAHAA DATASIIRTOMAKSUISTA.
Elikkä siis puhelimella pitää ladata suoraan netistä....
Oletko kokeillut jotain peliä? Mitä rajoituksia noilla toimivilla peleillä on? Elikkä löytyykö jostain pelejä suoraan tälle V715 puhelimelle vai käykö siihen jotkut geneeriset java-pelit? - jepujepujepu
jepujepujepu kirjoitti:
Elikkä siis puhelimella pitää ladata suoraan netistä....
Oletko kokeillut jotain peliä? Mitä rajoituksia noilla toimivilla peleillä on? Elikkä löytyykö jostain pelejä suoraan tälle V715 puhelimelle vai käykö siihen jotkut geneeriset java-pelit?Mikäköhän on tuo ruudun resoluutio?
Olisko esim. 176*220 ? tai 176*204?
Näköjään pelit pitää ladata puhelimeen nettiyhteyden kautta. Esim. getjar.com:n kautta.
Osa softista toimii ja osa ei.
Elisan sivuilta ei taida löytyä mitään vai löytyykö. Ainkaan kun valitsee mallin, niin sitten ei ole tarjolla yhtään softaa.
- PEMMi10
Kyllä softa Vodafone 715:lle löytyi, kun jatkoi odottaa pitkään Elisan asiakaspalveluun.
Löytyy osoitteessa http://www.kolumbus.com/prepaid_paketti.html ja sitten oikea alakulma niin siellä se on.- jepujepujepu
Joo, sama softa ladattu, mutta ei se ainakaan mun koneessa saa yhteyttä USB-piuhan kautta.
Toimiiko sinulla tuo softa? - usbi
jepujepujepu kirjoitti:
Joo, sama softa ladattu, mutta ei se ainakaan mun koneessa saa yhteyttä USB-piuhan kautta.
Toimiiko sinulla tuo softa?Tervehdys, sopivan piuhan löysin kaupasta ja softakin löytyi. Ja ennen asennusta pitää valita USB-portti ja yhdistää piuha/puhelin siihen. Sitten softan asennus. Ja softa asentuu vain tälle portille sitten eli sitä ei voi vaihtaa. Ainakin tällaiset kokemukset mulla.
- joku pikaisesti
Millainen akku kännyssä on? Eli onko mahollisuutta ostaa esim toista akkua kännyyn? Ja miten se laturi juttu? Mini-usb tais olla?
Saako toista laturii ostettua mistään?
Ja ja..tuliko mukana minkäänlaisii kuulokkeita tai Hands-freetä?- pemma
Akussa on tietenkin tähän malliin sopiva akku eli yhteensopimaton nokialaistenkanssa. Mihin ihmeessä tarvit toista akkua? Laturi on aivan omansa tähän malliin. Mini-usb toimii laturina ja kun löydät sen softan niin voit sen kautta käyttää kännyn tekstiviestiominaisuuksia vaan et kylläkään täydellisesti hallita.
Ei nokialaisissakaan kuulokkeita ole yms - -_-
pemma kirjoitti:
Akussa on tietenkin tähän malliin sopiva akku eli yhteensopimaton nokialaistenkanssa. Mihin ihmeessä tarvit toista akkua? Laturi on aivan omansa tähän malliin. Mini-usb toimii laturina ja kun löydät sen softan niin voit sen kautta käyttää kännyn tekstiviestiominaisuuksia vaan et kylläkään täydellisesti hallita.
Ei nokialaisissakaan kuulokkeita ole ymsEi kyl kovinkaa hyvin saa selkoo tosta sun vastauksesta...täällä on vissiin ihan mahoton saaha asiallista vastausta yhtään mihinkään..ellei erikseen kirjoita "Asiallisia vastauksia,kiitos".
1. Mitä tarkoitat "Akussa on tietenkin tähän malliin sopiva akku".
2. Sama kai se mihin tarvin toisen akun.
3. Halusin vain tietää saako ostettua uutta akkua/laturia mistään tai käykö jonku muun puhelimen akku/laturi tähän?
Joten jos joku muu tietäisi kertoa voiko mistään ostaa akku/laturia vielä erikseen?
Ja Pemma kyllä vain Nokialaisissa tulee melko monissa malleissa (ellei kaikissa) jonkun näköiset kuulokkeet matkassa. Tiä sit mitä mahdoit tarkoittaa "Ei nokialaisissakaan kuulokkeita ole yms" jos et tuota mitä kirjoitin. - jepujepujepu
-_- kirjoitti:
Ei kyl kovinkaa hyvin saa selkoo tosta sun vastauksesta...täällä on vissiin ihan mahoton saaha asiallista vastausta yhtään mihinkään..ellei erikseen kirjoita "Asiallisia vastauksia,kiitos".
1. Mitä tarkoitat "Akussa on tietenkin tähän malliin sopiva akku".
2. Sama kai se mihin tarvin toisen akun.
3. Halusin vain tietää saako ostettua uutta akkua/laturia mistään tai käykö jonku muun puhelimen akku/laturi tähän?
Joten jos joku muu tietäisi kertoa voiko mistään ostaa akku/laturia vielä erikseen?
Ja Pemma kyllä vain Nokialaisissa tulee melko monissa malleissa (ellei kaikissa) jonkun näköiset kuulokkeet matkassa. Tiä sit mitä mahdoit tarkoittaa "Ei nokialaisissakaan kuulokkeita ole yms" jos et tuota mitä kirjoitin.Akussa lukee:
Vodafone
Model: HBU83S
rated capacity: 800mAh
Charging limited voltage: 4.2V
Standarrd: GB/T 18287-2000
Li-ion battery
Noilla tiedoilla voi yrittää onkia jostain tietoa
saako uutta akkua ostettua.
Akun koko on: 54*34*4 mm
Puhelin lataantuu myös tietokoneeseen liitetyn USB-piuhan kautta, eli ei välttämättä tarvitse erillistä laturia. - tuohtunut
jepujepujepu kirjoitti:
Akussa lukee:
Vodafone
Model: HBU83S
rated capacity: 800mAh
Charging limited voltage: 4.2V
Standarrd: GB/T 18287-2000
Li-ion battery
Noilla tiedoilla voi yrittää onkia jostain tietoa
saako uutta akkua ostettua.
Akun koko on: 54*34*4 mm
Puhelin lataantuu myös tietokoneeseen liitetyn USB-piuhan kautta, eli ei välttämättä tarvitse erillistä laturia.Kolumbus (=Elisa) mainostaa seuraavasti (http://www.kolumbus.com/prepaid_paketti.html):
Kolumbus Prepaid 3G-paketti
Nyt voit hankkia 3G-puhelimen yhdessä Kolumbus Prepaid -liittymän kanssa edullisessa paketissa. Pakettiin sisältyy Vodafone V715 3G-puhelin ja Kolumbus Prepaid -liittymä joka sisältää valmiiksi 10 eurolla puheaikaa.
En saanut mitenkään yhteyttä nettiin ja syykin selvisi. Vaikka puhelin V715 sisältää tiedonsiirtopalvelut (GPRS/EDGE/3G) niin Kolumbus Prepaid -liittymään näitä ei voida kytkeä. Asian vahvisti heidän tekninen asiakastukensa 14.7.2007.
Ostin tämän paketin nimenomaan 3G-puhelimen tiedonsiirron vuoksi. Katson olevani pahasti harhautettu samoin kuin tuhannet muutkin saman paketin ostaneet (eli he joilla ei syystä tai toisesta voi olla postpaid-liittymää). Puhelinhan toimii mitä mainioimmin Kolumbus/Elisa -postpaid-liittymillä. Lisäksi tämä puhelin on lukittu eli siinä ei voi käyttää toisien operaattorien prepaid-kortteja (useat niistä sallivat pakettidatan). - jokuvaanhihihih
tuohtunut kirjoitti:
Kolumbus (=Elisa) mainostaa seuraavasti (http://www.kolumbus.com/prepaid_paketti.html):
Nyt voit hankkia 3G-puhelimen yhdessä Kolumbus Prepaid -liittymän kanssa edullisessa paketissa. Pakettiin sisältyy Vodafone V715 3G-puhelin ja Kolumbus Prepaid -liittymä joka sisältää valmiiksi 10 eurolla puheaikaa.
En saanut mitenkään yhteyttä nettiin ja syykin selvisi. Vaikka puhelin V715 sisältää tiedonsiirtopalvelut (GPRS/EDGE/3G) niin Kolumbus Prepaid -liittymään näitä ei voida kytkeä. Asian vahvisti heidän tekninen asiakastukensa 14.7.2007.
Ostin tämän paketin nimenomaan 3G-puhelimen tiedonsiirron vuoksi. Katson olevani pahasti harhautettu samoin kuin tuhannet muutkin saman paketin ostaneet (eli he joilla ei syystä tai toisesta voi olla postpaid-liittymää). Puhelinhan toimii mitä mainioimmin Kolumbus/Elisa -postpaid-liittymillä. Lisäksi tämä puhelin on lukittu eli siinä ei voi käyttää toisien operaattorien prepaid-kortteja (useat niistä sallivat pakettidatan).Miten saisin puhelimen wap/gprs/mms-asetukset toimimaan? Eilen ostin uuden kännykän mutta tämä sama kolumbus prepaid-liittymä on ollut jo pidemmän aikaa. Nuo asetukset tuli kyllä automaattisesti ja tallensin ne otin käyttöön, mutta silti en pääse wappiin enkä pysty lähettämään multimediaviestejä (tässä tapauksessa kuvaa sähköpostiin). Miten saan nuo asetukset toimimaan??
- fogeli
tuohtunut kirjoitti:
Kolumbus (=Elisa) mainostaa seuraavasti (http://www.kolumbus.com/prepaid_paketti.html):
Ostin tämän paketin nimenomaan 3G-puhelimen tiedonsiirron vuoksi. Katson olevani pahasti harhautettu samoin kuin tuhannet muutkin saman paketin ostaneet (eli he joilla ei syystä tai toisesta voi olla postpaid-liittymää). Puhelinhan toimii mitä mainioimmin Kolumbus/Elisa -postpaid-liittymillä. Lisäksi tämä puhelin on lukittu eli siinä ei voi käyttää toisien operaattorien prepaid-kortteja (useat niistä sallivat pakettidatan).http://www.kolumbus.com/asiakaspalvelu_tiedote.html?id=21
Kolumbus Prepaid toimii 3G -verkossa 17.4 alkaen
(2007-04-12 08:10:00)
Kolumbus Prepaid -liittymät toimviat 17.4 alkaen myös Elisan 3G -verkossa jos asiakas käyttää 3G -puhelinta. Etuina nopeampi tiedonsiirto ja mahdollisuus tehdä videopuheluita. Samalla tiedonsiirron hinta laskee, uusi hinta on 0,69€/Mt.
Eli Kolumbus prepaidissa on myös tiedonsiirto-ominaisuudet, hintakin on kohtuullinen. - Sosialismin teoria ja käytäntö
fogeli kirjoitti:
http://www.kolumbus.com/asiakaspalvelu_tiedote.html?id=21
Kolumbus Prepaid toimii 3G -verkossa 17.4 alkaen
(2007-04-12 08:10:00)
Kolumbus Prepaid -liittymät toimviat 17.4 alkaen myös Elisan 3G -verkossa jos asiakas käyttää 3G -puhelinta. Etuina nopeampi tiedonsiirto ja mahdollisuus tehdä videopuheluita. Samalla tiedonsiirron hinta laskee, uusi hinta on 0,69€/Mt.
Eli Kolumbus prepaidissa on myös tiedonsiirto-ominaisuudet, hintakin on kohtuullinen.On tietenkin hienoa, että ominaisuudet olisivat olemassa, mikäli Elisa ei estäisi niiden käyttämistä.
Elisa tulee velvoittaa ilmoittamaan SIM-lukituksen vapautus, jotta puhelin saadaan käyttöön.
Ei voi mainostaa puhelimen ominaisuuksia mainitsematta, että ne eivät toimi. - Solisaliratti
Sosialismin teoria ja käytäntö kirjoitti:
On tietenkin hienoa, että ominaisuudet olisivat olemassa, mikäli Elisa ei estäisi niiden käyttämistä.
Elisa tulee velvoittaa ilmoittamaan SIM-lukituksen vapautus, jotta puhelin saadaan käyttöön.
Ei voi mainostaa puhelimen ominaisuuksia mainitsematta, että ne eivät toimi.Koskahan kuluttajavirasto nostaa ryhmäkanteen?
- zz...
Sosialismin teoria ja käytäntö kirjoitti:
On tietenkin hienoa, että ominaisuudet olisivat olemassa, mikäli Elisa ei estäisi niiden käyttämistä.
Ei voi mainostaa puhelimen ominaisuuksia mainitsematta, että ne eivät toimi.Siis toimiiko tos puhelimes wap vai ei? Olis hyvä tietää etten turhaa osta ko. puhelinta. Kolumbus prepaid mulla on jo ennestään.
- Vodafone harkinnassa
zz... kirjoitti:
Siis toimiiko tos puhelimes wap vai ei? Olis hyvä tietää etten turhaa osta ko. puhelinta. Kolumbus prepaid mulla on jo ennestään.
koitin getjarista imuroida ensin koneelle javapeliä testiksi ja Vodafone pc assistantilla asentaa pikkuveljen Vodafone 715 puhelimeen sen, mutta tulee tuo vahvistaminen epäonnistui ilmoitus..eikö tuohon tosiaankaan voi javapelejä asentaa muutenkuin tilaamalla kiskurihintaan virallisista kaupoista?
sama homma oli kun yritin SonyEricsson k610i:stä siirtää bluetoothin kautta -> vahvistaminen epännöstui
- voda
en saa mms/muita palveluja pelittämään vaikka mulla on elisan norm. liittymä.jos tiedät mikä avuks niin olis hieno homma.yrittäny jo kaikkea.
- -.-
Itse en ole lainkaan tyytyväinen tähän puhelimeen! ja kännykkäni on ollut vajaa ½vuotta itselläni!! ja Soittelee itsekseen kaikille ja ei lähetä viestejä aina eikä päästä aina muistikortille! joten en todellakaan voi olla tyytyväinen puhelimeeni!
- hikjo
perkele mulla on ollu vuuven ja hyvin pelannu ei mitää ongelmii ollu
- M222
hikjo kirjoitti:
perkele mulla on ollu vuuven ja hyvin pelannu ei mitää ongelmii ollu
Terve! Minulla on vodafone v715 joka oli elisa kytky. nyt laitoin dna kortin sisään. ja toimii.. mutta en saa wappia toimimaan. ei tykkää dnafinlandin sivuilla olevista asetuksista.
- SAIN JA TOIMII
M222 kirjoitti:
Terve! Minulla on vodafone v715 joka oli elisa kytky. nyt laitoin dna kortin sisään. ja toimii.. mutta en saa wappia toimimaan. ei tykkää dnafinlandin sivuilla olevista asetuksista.
Elikkä DNA:n liittymiin tarvii puhelimeen laittaa Ensisijainen DNS ja toissijainen DNS (löytyy yhteysosoitteista puhelimessa.
Ensisijainen DNS: 217.078.192.078
Toissijainen DNS: 217.078.192.022
Todennus: normaali
käyttäjätunnus: dna
salasana: wap
internet asetukset taas ovat:
Yhteyden nimi: dna wap
ip-osoite: 010.001.001.001
portti: 9201
aloitussivu: http://wap.dnafinland.fi
näillä pelaa vodafonen netti. Sähköpostia en saa toimimaan näillä joten jos joku tietää niin kiitos! - Katju-
SAIN JA TOIMII kirjoitti:
Elikkä DNA:n liittymiin tarvii puhelimeen laittaa Ensisijainen DNS ja toissijainen DNS (löytyy yhteysosoitteista puhelimessa.
Ensisijainen DNS: 217.078.192.078
Toissijainen DNS: 217.078.192.022
Todennus: normaali
internet asetukset taas ovat:
Yhteyden nimi: dna wap
ip-osoite: 010.001.001.001
portti: 9201
aloitussivu: http://wap.dnafinland.fi
näillä pelaa vodafonen netti. Sähköpostia en saa toimimaan näillä joten jos joku tietää niin kiitos!Ei kellään olisi antaa Vodafone 810 wap-asetuksia. Puhelimessa ei ole internet-selainta joten nuo edellä mainitut eivät toimi. Puhelin on ollut Elisa-kytky, mutta poistettu sim-lukitus eli nyt toimii ihan kaikkien operaattorien kanssa. Itsellä DNA.
- Petsku111
Katju- kirjoitti:
Ei kellään olisi antaa Vodafone 810 wap-asetuksia. Puhelimessa ei ole internet-selainta joten nuo edellä mainitut eivät toimi. Puhelin on ollut Elisa-kytky, mutta poistettu sim-lukitus eli nyt toimii ihan kaikkien operaattorien kanssa. Itsellä DNA.
Elikä mulla on Vodafone v715. Ajattelin hommata siihen jonkun gigan muistikortin. Niin tukeeko se kaikkii mini micro sd korttei,vaikka kingstonia?
- several
ease; xenical; ambien generic name; tetracycline; viagra 25mg buy; levitra 90 pills; cialis; discount purchase zithromax; accutane 10 mg; zoloft blue pill;
- trade
road; glucophage; xenical; side effects of prednisone; cialis; cipro gram negative; buy propecia;
- qymlslvk
oxG8bw shhvqjxlgbmi, [url=http://wockondpxfro.com/]wockondpxfro[/url], [link=http://whbriyeilarw.com/]whbriyeilarw[/link], http://gcenzhkzvcoy.com/
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2463439
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322509Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151995Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251862Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3431797- 571418
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491384- 1111130
- 1021098
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan651093