POTC 3 on saatu ulos, ja Sparrowin tarina näillä näkymin (ja toivottavasti) paketissa. Samoin Sweeney Toddin kuvaukset on saatu purkitettua (jee! Depp Burton = täydellistä). Viikolla tuli tieto, että Sin City 2 & 3 kuvaukset viivästyvät Rodriguezin toisen projektin myötä. Veikkauksia pitääkö Depp nyt lomaa vai alkaako kuvaamaan pitkäaikaisprojektiaan The Rum Diarya, ns. jatkoelokuvaa Pelkoa ja Inhoa Las Vegasille (The Rum Diaryhän piti aloittaa Salaisen Ikkunan jälkeen!). Toivottavasti tuo Hunter Stockton Thompsonin tarina vihdoikin alotettaisiin, sitä minä toivon..
Vastaukset 6
- Maija Koo
ja minä kun ihan mielelläni tapaisin vielä sen ihanaisen Sparrow:n :D toivottavasti tulee vielä neljäskin!
- zeromjj-d
..Suosikki-lehessä oli juttua, että neljäs osa tehdään, jos vain hinnasta sovitaan.. :)
- ...noir
tälläistä tuo database näyttää deppin osalta
Shantaram (2008) (pre-production)
Sin City 2 (2008) (pre-production) (rumored)
Sin City 3 (2008) (pre-production) (rumored)
The Rum Diary (2008) (pre-production)
Sweeney Todd (2007) (post-production) - Morrisoni
Johnny Sin Cityssä? Vaikea kuvitella >:o
En ole nähnyt ensimmäistäkään osaa elokuvasta mutta ei järin Johnnyn tyyllisestä vaikuta kun etsii netistä tietoja :P Eli siis leffat perustuu yhteen "Hell and back", mikä on yksi Sin City sarjakuvista.
Johnnyt näillä näkymin näyttelee Wallace nimistä artistia. Korjatkaa, jos pitää.
(Luin nelosen teksi tv:stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561