Noniin, saas nähdä miten käy. Jo pelkästään maiden välinen futiksen asema kertoo, miltä pohjalta lähdetään peliin:
Suomi - jalkapallo n. viidenneksi suosituin laji
Serbia - jalkapallo kaikkein suosituin urheilulaji
Miltä pohjalta lähdetään matsiin?
*Jalmarix*
4
252
Vastaukset
- jokunen tai emmä tiiä
mun mielestä se ei kyllä ole edes viidenneksi suosituin, ainakaan jos kattoo mistä porukka baareissa puhuu.
Serbia muuten teki just maalin.- fdsfsdfsd
mutta ei vaan Suomalainen jalkapallo.
- fdsfsdfsd
että Suomen jalkapallo on ottanut takapakkia rajusti.
- laji...
eiks lisenssipelaajia oo tuplasti enemmän kun lätkässä... lätkä johtaa yleisömäärissä tietty, mut mikähän toi "viidenneks"-juttu on... pesäpallo? golf? sauvakävely?
eiköhän se fudis oo siinä kakkosena lätkän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033076
- 532302
- 211822
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231489Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384