Travelpartner

Onko tietoa

Moi! Onko kellään huonoja kokemuksia Travelpartnerilta varatuista matkoista?? Varasimme lennot Bngkokkiin ja maksoimmekin sen, mutta seuraavana päivänä tuli mailia,jossa matkan hinta olikin noussut lähes kolmikertaisesti!! Nyt on viikonloppu emmekä saa sinne yhteyttä,joten ois kiva jos joku kertois miten on ko.matkanjärjestäjän kanssa sujunut..

20

7245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaamassa

      Miten asia selvisi ? Olen itse varaamassa matkaa heiltä eikä lisälaskuja tarvita. Kiitos tiedoista.

    • puup

      Myös minä olen ostamassa lentolippuja, ja pohdiskelin että onko kyseiseen firmaan luottamista. Kuulin nimittäin aiemmin hieman samankaltaisen jutun kys. yhtiötä koskien; mystisiä lisämaksuja olisi pitänyt maksaa.

      • pettynyt

        Samoin kävi mullekin. Hintaa tuli lisää vuorokauden aikana runsaasti ja peruutin matkan. Parhaillaan yritän selvittää palautettiinko mun rahoja. Ei meinaan näy tiliotteesta...


      • da pope
        pettynyt kirjoitti:

        Samoin kävi mullekin. Hintaa tuli lisää vuorokauden aikana runsaasti ja peruutin matkan. Parhaillaan yritän selvittää palautettiinko mun rahoja. Ei meinaan näy tiliotteesta...

        ...valita kuluttaja-asiamiehelle.


      • pettynyt
        da pope kirjoitti:

        ...valita kuluttaja-asiamiehelle.

        Tuli ne rahat sentään,joten siltä osin huoleni oli turha. Silti kiinnostais kuulla muiden kokemuksista. Aika kyseenalaista mainontaa, jos ensin ilmoitetaan halvempi hinta kuin muilla ja varauksen jälkeen nostetaan reippaasti.


      • nettimatkailija
        pettynyt kirjoitti:

        Tuli ne rahat sentään,joten siltä osin huoleni oli turha. Silti kiinnostais kuulla muiden kokemuksista. Aika kyseenalaista mainontaa, jos ensin ilmoitetaan halvempi hinta kuin muilla ja varauksen jälkeen nostetaan reippaasti.

        No tuotahan sattuu. Joskus tulee isojakin heittoja kun lentoyhtiö antaa virheellisen hinnan. Vähän aikaa sitten Hesarissa oli uutinen väärin hinnoitellusta lennosta Euroopassa. Tosi halvat lennot menivät kuin kuumille kiville, mutta kaikki vedettiin takaisin ja asiakkaat saivat tietysti rahat takaisin.


        Uutisessa sanottiin, ettei matkatoimisto voi myydä matkaa tappiolla, mutta sen pitää ilmoittaa asiasta heti sähköpostilla ennen kuin lopullinen e-lippu (ei vahvistus) on tullut asiakkaan sähköpostiin ja palauttaa maksettu hinta.


        Ettekö lue ehtoja? Minä ainakin katson ne ennen kuin tilaan ja Travelartnerin sivullakin lukee näin:


        Lentolippujen hinnat
        TravelPartner ei vastaa mahdollisista hintavirheistä, teknisistä ongelmista, tietojenkäsittelyjärjestelmän virheistä tai muutoksista, joihin se ei voi vaikuttaa. Virheisiin voivat olla syynä esimerkiksi lentoyhtiön virheellisesti varattaviksi ilmoittamat paikat tai varausjärjestelmään syötetyt virhelliset hintatiedot. TravelPartner ei voi muuttaa hintaa, jos olet jo vastaanottanut lentolipun.


        Tarkempaa tietoa kuin keskustelupalstalla, siis.


      • Hong Kong travel
        nettimatkailija kirjoitti:

        No tuotahan sattuu. Joskus tulee isojakin heittoja kun lentoyhtiö antaa virheellisen hinnan. Vähän aikaa sitten Hesarissa oli uutinen väärin hinnoitellusta lennosta Euroopassa. Tosi halvat lennot menivät kuin kuumille kiville, mutta kaikki vedettiin takaisin ja asiakkaat saivat tietysti rahat takaisin.


        Uutisessa sanottiin, ettei matkatoimisto voi myydä matkaa tappiolla, mutta sen pitää ilmoittaa asiasta heti sähköpostilla ennen kuin lopullinen e-lippu (ei vahvistus) on tullut asiakkaan sähköpostiin ja palauttaa maksettu hinta.


        Ettekö lue ehtoja? Minä ainakin katson ne ennen kuin tilaan ja Travelartnerin sivullakin lukee näin:


        Lentolippujen hinnat
        TravelPartner ei vastaa mahdollisista hintavirheistä, teknisistä ongelmista, tietojenkäsittelyjärjestelmän virheistä tai muutoksista, joihin se ei voi vaikuttaa. Virheisiin voivat olla syynä esimerkiksi lentoyhtiön virheellisesti varattaviksi ilmoittamat paikat tai varausjärjestelmään syötetyt virhelliset hintatiedot. TravelPartner ei voi muuttaa hintaa, jos olet jo vastaanottanut lentolipun.


        Tarkempaa tietoa kuin keskustelupalstalla, siis.

        Onko kellään kokemusta hotellivarauksesta, kun kävi niin että oli houkuttelevat tarjoushinnat ja huone varattiin sekä maksettiin. Viikko ollut hiljaista..... Pitääkö hermostua?


      • taikatammi
        Hong Kong travel kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta hotellivarauksesta, kun kävi niin että oli houkuttelevat tarjoushinnat ja huone varattiin sekä maksettiin. Viikko ollut hiljaista..... Pitääkö hermostua?

        Itsellä ja ystävillä vain hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä...
        Ottakaa yhteyttä mikäli haluatte keskustella aiheesta enemmän!!!!


    • Töks töks

      Surkeaa palvelua! Meidänkin lennot Funchaliin peruuntuivat ja nyt odotellaan rahoja takaisin jo toista viikkoa. TravelPartnereilta vastattiin vain, että toivottavasti saat rahasi takaisin. Ei enää tämän firman asiakas.

      • sama juttu

        Matka los angelesiin peruttiin ja nyt rahat on ollut yli viikon palauttamatta . Pitäis varata uusi lento, mutta kun eivät palauta rahoja.. Ei enää koskaan tältä yhtiöltä...


    • T.

      Moi,

      Itsellä parasta aikaa tilanne päällä Travelpartnerin kanssa. Ostin Bangkokoin matkan ja ylilaskutusta tulee ilmeisesti n. 30€, eli ei paljon mutta kuitenkin.
      Maksoin matkan Visalla, ja odottelen nyt että tapahtuma tulisi näkyviin VISA tililleni. Kortin läyttölimiteissä pidätetty summa on jo näkyvissä, mutta itse tapahtumaa ei erittelyissä näy. Veikkaan että kikkailevat tahallaan josko asiakas kyllästyisi ja antaisi asian olla.

      Olen sitä mieltä että kun kerran ilmoittavat, ja vahvistavat matkojensa hinnat Euroissa, niin kyllä se asiakkaalle päin menevä lasku pitää saada sorvattua oikeaksi siitä huolimatta miten valuuttakurssimuutokset ja lentojen hintamuutokset vaikuttavat asiaan. Eri asia jos lentoyhtiö onkin nostanut hintoja ja eivät pystykkään myymään sovitulla hinnalla. Tällöin asiakkaaseen tulisi ottaa yhteyttä ja sopia onko asiakas valmis maksamaan sovittua enemmän.

      Haiskahtaa pahasti kusetukselta koko Travelpartnerin touhu. Vaikkakin hyvittäisivät ylilaskutussummat takaisin, niin varmasti osa asiakkaista antaa asian olla, kuten esim. minun tapauksessani 30€ suhteutettuna ylimääräiseen vaivaan mikä tulee kun pitää etsiä maksukuitit, sorvata reklamaatiokirjeet ja lähettää pankkitietot sähköpostilla (tilinumeroiden lähettäminen sähköpostilla ei mielestäni ole kovinkaan tietoturvallinen tapa). Katsotaan nyt tämä loppuun asti.

      • T.

        Joo, hyvin tuo sitten loppujen lopuksi meni.

        Olivat saaneet nyt vihdoin laskutettua, ja sovitun mukaisesta summasta liikalaskutusta tulikin n.45€. Laitoin travelpartnerin asiakaspalveluun reklamaatiota tästä, ja opastivat minua laittamaan faksilla VISA tositteiden kopiot tilitiedot.
        Laitoin faksin laulamaan, ja likaa laskutettu summa tuli muutaman päivän päästä tililleni.

        Varsinaiset matkat laskuttaakin näköjään lentöyhtiö suoraan eikä Travelpartner. Ilmeisesti tästä puljauksesta ja puljauksen aikana tulevista valuuttakurssimuutoksista johtuen summa muuttui alkuperäistä suuremmaksi.

        No eihän tuossa mitään, homma kunnossa. Tulee vaan aika paljon ylimääräistä vaivannäköä yksinkertaisen asian takia.


      • kioswfj
        T. kirjoitti:

        Joo, hyvin tuo sitten loppujen lopuksi meni.

        Olivat saaneet nyt vihdoin laskutettua, ja sovitun mukaisesta summasta liikalaskutusta tulikin n.45€. Laitoin travelpartnerin asiakaspalveluun reklamaatiota tästä, ja opastivat minua laittamaan faksilla VISA tositteiden kopiot tilitiedot.
        Laitoin faksin laulamaan, ja likaa laskutettu summa tuli muutaman päivän päästä tililleni.

        Varsinaiset matkat laskuttaakin näköjään lentöyhtiö suoraan eikä Travelpartner. Ilmeisesti tästä puljauksesta ja puljauksen aikana tulevista valuuttakurssimuutoksista johtuen summa muuttui alkuperäistä suuremmaksi.

        No eihän tuossa mitään, homma kunnossa. Tulee vaan aika paljon ylimääräistä vaivannäköä yksinkertaisen asian takia.

        Onko teillä ollut lentokentällä ongelmia Travel Partnerin lippujen kanssa? Tarvitseeko lentoyhtiöltä varmistaa ennen lentoa, että liput on kunnossa?


    • Travel Partner hv

      Täysi kusetuslafka. Lipun peruutukset ja nimen vaihdokset ei onnistu ilmaiseksi vaikka lentoyhtiö on luvannut toista. Jokaisesta pennistään koittavat pitää kiinni ja selityksiä tulee roppakaupalla miksei sitä lentoa nyt kannata peruuttaa ja ottaa muulta firmalta.

      Löipä vielä asiakaspalvelija luurin korvaan kiinni kun tarpeeksi intettiin.

      En koske tohon firmaan tikullakaan ja varoitan muitakin. Autokauppiaskin on rehellisempi ja saa sentään asiat sovittua.

      • OsOk

        Miksi yrityksen pitäisi tehdä työ ilmaiseksi sinulle? Siitä aiheutuu heille kuitenkin kuluja käytetyn työvoiman muodossa joten käsittääkseni ovat oikeutettuja perimään siitä myös korvauksen. Näin muutkin nettimatkatoimistot tekevät - itsellä kokemuksia Ebookersilta ja Supersaverilta.


      • elina9999
        OsOk kirjoitti:

        Miksi yrityksen pitäisi tehdä työ ilmaiseksi sinulle? Siitä aiheutuu heille kuitenkin kuluja käytetyn työvoiman muodossa joten käsittääkseni ovat oikeutettuja perimään siitä myös korvauksen. Näin muutkin nettimatkatoimistot tekevät - itsellä kokemuksia Ebookersilta ja Supersaverilta.

        Olen vuosia käyttänyt muita nettimatkatoimistoja - Ebookersia, Eticketiä, sekä lentoyhtiöiden omia nettivarauksia. Lennän vähintään kerran kuussa. Muutostarpeita liikematkoissa tulee silloin tälläin. Travelpartner on ehdottomasti AINOA toimisto joka jättää asiakkaan täysin pulaan. Kaikista selvityksistä räpätään 30 euron lisälasku, ja asiakaspalvelija (Mia?) on puhelimessa täysin palveluhaluton, töykeä ja kerta kaikkiaan ei edes yritä antaa mielikuvaa yrityksestä joka haluaa auttaa asiakasta. "mitäs varasit meiltä liput" -mentaliteetillä hän on varmistanut että taatusti ensimmäisen ja viimeisen kerran sen olen nyt tehnyt.

        Ebookers on jatkossa ainoa yhteistyökumppanini!


      • hkjhyikkuyu
        elina9999 kirjoitti:

        Olen vuosia käyttänyt muita nettimatkatoimistoja - Ebookersia, Eticketiä, sekä lentoyhtiöiden omia nettivarauksia. Lennän vähintään kerran kuussa. Muutostarpeita liikematkoissa tulee silloin tälläin. Travelpartner on ehdottomasti AINOA toimisto joka jättää asiakkaan täysin pulaan. Kaikista selvityksistä räpätään 30 euron lisälasku, ja asiakaspalvelija (Mia?) on puhelimessa täysin palveluhaluton, töykeä ja kerta kaikkiaan ei edes yritä antaa mielikuvaa yrityksestä joka haluaa auttaa asiakasta. "mitäs varasit meiltä liput" -mentaliteetillä hän on varmistanut että taatusti ensimmäisen ja viimeisen kerran sen olen nyt tehnyt.

        Ebookers on jatkossa ainoa yhteistyökumppanini!

        Olen käyttänyt Travelpartneria muutamia kertoja lentovarauksia tehdessäni, mutta tästä eteenpäin hankin kyllä reissuni toisaalta. Olemme nyt odottaneet yli 3 kk rahojamme takaisin peruuntuneista neljän hengen lennoista. Asia lähti tänään kuluttajariitalautakuntaan. Travelpartner on luvannut rahat palauttaa ja lain mukaan palautus pitäisi tapahtua 7 vrk sisällä. He kuitenkin vetoavat siihen, että eivät palauta rahoja ennen kun lentoyhtiö (Air Baltic) palauttaa rahat heille. Olemme tähän saakka odotelleen ihan kiltisti mutta nyt alkaa riittämään odottelu. En kyllä suosittelis Travelpartneria kellekään enää. Jos jotain poikkeavaa tapahtuu niin palvelu ei pelaa.


    • pearson

      Itse varasin lennot TravelPartnerilta Brysselin kautta Torontoon ja takaisin ja kaikki toimi hyvin. Ainut mikä hieman häiritsi oli, että matkatoimiston koodeilla ei voinut suoraan lentoyhtiöiden sivuilta tarkastella omia lentojaan vaan ainoastaan virtuallythere.com-sivuston kautta. En muista että olisi tullut mitään ylimääräisiä maksuja tai muitakaan ihmeellisyyksiä, vaikka näitä nettikeskusteluja lukiessa pelko hiipi puseroon ja varmistin mm. lentoyhtiöiltä suoraan, että onhan varaukseni kunnossa. Itselleni jäi kuitenkin hyvä maku suuhun tästä reissusta.

    • Flynn

      Vieläkö lafka toimii??

    • huono

      Kokemusta on EEBOOKERSISTA, on nimittäin ihan p;stä nykyään kun siinä on kumppanina jotain suomalaisia, jotka kiskoo kaksinkertaiset summat matkoista, ennen kun tilas Eebookers.comista, sai matkan hyvin ja palvelu pelasi kun reippaat nuoret naiset olivat valmiina palvelemaan ja sai asiallista palvelua.

      Jos erehdyt tilaamaan liput EEBOOKERS.FI stä tulee kyllä maksamaan
      kaksinkertaisesti sen mitä sivustolla mainostetaan.

      Ensin sinut laitetaan jonottamaan noin tunnin ajaksi luuriin, jossa on vastailemassa joku asiasta mitään tietämätön juippi joka etsii ja etsii, eikä soisi löytävänsä vastausta ( pitäähän puhelimenkin tuottaa jatkuvalla syötöllä) ja kun erehdyt tilaamaan matkan on se kertakaikkinen pettymys,

      matkaa joudut tekemään vähintään 2 eri lentoyhtiön kautta (kumppaneille kanssa) tapaan, jotta
      tuotto on varmaa, lisäksi myöhästymisistä tai matka-aikataulun siirrosta on täysin turha odottaa
      minkäänlaista korvausta, miten ylipäätään suomalaiset on sotkeneet tämän hienosti ennen toimineen Eebookers.comin, jossa oli ennen erittäin hyvä palvelu.

      Nämä n.s. "Palveluhenkilöt" jotka juuri ja juuri viitsivät vastata veltosti puhelimeen ja joille on opetettu että riistoa riistoa vaan , järki kulkee kyllä prs...reijän kautta.


      Ihmiset hyvät jos tilaatte itse netin kautta matkan älkää missään tapauksessa tilatko Eebookers.fi;n kautta vaan valitkaa jonkun toisen kilpailevan yrityksen palvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe