Travelpartner

Onko tietoa

Moi! Onko kellään huonoja kokemuksia Travelpartnerilta varatuista matkoista?? Varasimme lennot Bngkokkiin ja maksoimmekin sen, mutta seuraavana päivänä tuli mailia,jossa matkan hinta olikin noussut lähes kolmikertaisesti!! Nyt on viikonloppu emmekä saa sinne yhteyttä,joten ois kiva jos joku kertois miten on ko.matkanjärjestäjän kanssa sujunut..

20

7313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaamassa

      Miten asia selvisi ? Olen itse varaamassa matkaa heiltä eikä lisälaskuja tarvita. Kiitos tiedoista.

    • puup

      Myös minä olen ostamassa lentolippuja, ja pohdiskelin että onko kyseiseen firmaan luottamista. Kuulin nimittäin aiemmin hieman samankaltaisen jutun kys. yhtiötä koskien; mystisiä lisämaksuja olisi pitänyt maksaa.

      • pettynyt

        Samoin kävi mullekin. Hintaa tuli lisää vuorokauden aikana runsaasti ja peruutin matkan. Parhaillaan yritän selvittää palautettiinko mun rahoja. Ei meinaan näy tiliotteesta...


      • da pope
        pettynyt kirjoitti:

        Samoin kävi mullekin. Hintaa tuli lisää vuorokauden aikana runsaasti ja peruutin matkan. Parhaillaan yritän selvittää palautettiinko mun rahoja. Ei meinaan näy tiliotteesta...

        ...valita kuluttaja-asiamiehelle.


      • pettynyt
        da pope kirjoitti:

        ...valita kuluttaja-asiamiehelle.

        Tuli ne rahat sentään,joten siltä osin huoleni oli turha. Silti kiinnostais kuulla muiden kokemuksista. Aika kyseenalaista mainontaa, jos ensin ilmoitetaan halvempi hinta kuin muilla ja varauksen jälkeen nostetaan reippaasti.


      • nettimatkailija
        pettynyt kirjoitti:

        Tuli ne rahat sentään,joten siltä osin huoleni oli turha. Silti kiinnostais kuulla muiden kokemuksista. Aika kyseenalaista mainontaa, jos ensin ilmoitetaan halvempi hinta kuin muilla ja varauksen jälkeen nostetaan reippaasti.

        No tuotahan sattuu. Joskus tulee isojakin heittoja kun lentoyhtiö antaa virheellisen hinnan. Vähän aikaa sitten Hesarissa oli uutinen väärin hinnoitellusta lennosta Euroopassa. Tosi halvat lennot menivät kuin kuumille kiville, mutta kaikki vedettiin takaisin ja asiakkaat saivat tietysti rahat takaisin.


        Uutisessa sanottiin, ettei matkatoimisto voi myydä matkaa tappiolla, mutta sen pitää ilmoittaa asiasta heti sähköpostilla ennen kuin lopullinen e-lippu (ei vahvistus) on tullut asiakkaan sähköpostiin ja palauttaa maksettu hinta.


        Ettekö lue ehtoja? Minä ainakin katson ne ennen kuin tilaan ja Travelartnerin sivullakin lukee näin:


        Lentolippujen hinnat
        TravelPartner ei vastaa mahdollisista hintavirheistä, teknisistä ongelmista, tietojenkäsittelyjärjestelmän virheistä tai muutoksista, joihin se ei voi vaikuttaa. Virheisiin voivat olla syynä esimerkiksi lentoyhtiön virheellisesti varattaviksi ilmoittamat paikat tai varausjärjestelmään syötetyt virhelliset hintatiedot. TravelPartner ei voi muuttaa hintaa, jos olet jo vastaanottanut lentolipun.


        Tarkempaa tietoa kuin keskustelupalstalla, siis.


      • Hong Kong travel
        nettimatkailija kirjoitti:

        No tuotahan sattuu. Joskus tulee isojakin heittoja kun lentoyhtiö antaa virheellisen hinnan. Vähän aikaa sitten Hesarissa oli uutinen väärin hinnoitellusta lennosta Euroopassa. Tosi halvat lennot menivät kuin kuumille kiville, mutta kaikki vedettiin takaisin ja asiakkaat saivat tietysti rahat takaisin.


        Uutisessa sanottiin, ettei matkatoimisto voi myydä matkaa tappiolla, mutta sen pitää ilmoittaa asiasta heti sähköpostilla ennen kuin lopullinen e-lippu (ei vahvistus) on tullut asiakkaan sähköpostiin ja palauttaa maksettu hinta.


        Ettekö lue ehtoja? Minä ainakin katson ne ennen kuin tilaan ja Travelartnerin sivullakin lukee näin:


        Lentolippujen hinnat
        TravelPartner ei vastaa mahdollisista hintavirheistä, teknisistä ongelmista, tietojenkäsittelyjärjestelmän virheistä tai muutoksista, joihin se ei voi vaikuttaa. Virheisiin voivat olla syynä esimerkiksi lentoyhtiön virheellisesti varattaviksi ilmoittamat paikat tai varausjärjestelmään syötetyt virhelliset hintatiedot. TravelPartner ei voi muuttaa hintaa, jos olet jo vastaanottanut lentolipun.


        Tarkempaa tietoa kuin keskustelupalstalla, siis.

        Onko kellään kokemusta hotellivarauksesta, kun kävi niin että oli houkuttelevat tarjoushinnat ja huone varattiin sekä maksettiin. Viikko ollut hiljaista..... Pitääkö hermostua?


      • taikatammi
        Hong Kong travel kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta hotellivarauksesta, kun kävi niin että oli houkuttelevat tarjoushinnat ja huone varattiin sekä maksettiin. Viikko ollut hiljaista..... Pitääkö hermostua?

        Itsellä ja ystävillä vain hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä...
        Ottakaa yhteyttä mikäli haluatte keskustella aiheesta enemmän!!!!


    • Töks töks

      Surkeaa palvelua! Meidänkin lennot Funchaliin peruuntuivat ja nyt odotellaan rahoja takaisin jo toista viikkoa. TravelPartnereilta vastattiin vain, että toivottavasti saat rahasi takaisin. Ei enää tämän firman asiakas.

      • sama juttu

        Matka los angelesiin peruttiin ja nyt rahat on ollut yli viikon palauttamatta . Pitäis varata uusi lento, mutta kun eivät palauta rahoja.. Ei enää koskaan tältä yhtiöltä...


    • T.

      Moi,

      Itsellä parasta aikaa tilanne päällä Travelpartnerin kanssa. Ostin Bangkokoin matkan ja ylilaskutusta tulee ilmeisesti n. 30€, eli ei paljon mutta kuitenkin.
      Maksoin matkan Visalla, ja odottelen nyt että tapahtuma tulisi näkyviin VISA tililleni. Kortin läyttölimiteissä pidätetty summa on jo näkyvissä, mutta itse tapahtumaa ei erittelyissä näy. Veikkaan että kikkailevat tahallaan josko asiakas kyllästyisi ja antaisi asian olla.

      Olen sitä mieltä että kun kerran ilmoittavat, ja vahvistavat matkojensa hinnat Euroissa, niin kyllä se asiakkaalle päin menevä lasku pitää saada sorvattua oikeaksi siitä huolimatta miten valuuttakurssimuutokset ja lentojen hintamuutokset vaikuttavat asiaan. Eri asia jos lentoyhtiö onkin nostanut hintoja ja eivät pystykkään myymään sovitulla hinnalla. Tällöin asiakkaaseen tulisi ottaa yhteyttä ja sopia onko asiakas valmis maksamaan sovittua enemmän.

      Haiskahtaa pahasti kusetukselta koko Travelpartnerin touhu. Vaikkakin hyvittäisivät ylilaskutussummat takaisin, niin varmasti osa asiakkaista antaa asian olla, kuten esim. minun tapauksessani 30€ suhteutettuna ylimääräiseen vaivaan mikä tulee kun pitää etsiä maksukuitit, sorvata reklamaatiokirjeet ja lähettää pankkitietot sähköpostilla (tilinumeroiden lähettäminen sähköpostilla ei mielestäni ole kovinkaan tietoturvallinen tapa). Katsotaan nyt tämä loppuun asti.

      • T.

        Joo, hyvin tuo sitten loppujen lopuksi meni.

        Olivat saaneet nyt vihdoin laskutettua, ja sovitun mukaisesta summasta liikalaskutusta tulikin n.45€. Laitoin travelpartnerin asiakaspalveluun reklamaatiota tästä, ja opastivat minua laittamaan faksilla VISA tositteiden kopiot tilitiedot.
        Laitoin faksin laulamaan, ja likaa laskutettu summa tuli muutaman päivän päästä tililleni.

        Varsinaiset matkat laskuttaakin näköjään lentöyhtiö suoraan eikä Travelpartner. Ilmeisesti tästä puljauksesta ja puljauksen aikana tulevista valuuttakurssimuutoksista johtuen summa muuttui alkuperäistä suuremmaksi.

        No eihän tuossa mitään, homma kunnossa. Tulee vaan aika paljon ylimääräistä vaivannäköä yksinkertaisen asian takia.


      • kioswfj
        T. kirjoitti:

        Joo, hyvin tuo sitten loppujen lopuksi meni.

        Olivat saaneet nyt vihdoin laskutettua, ja sovitun mukaisesta summasta liikalaskutusta tulikin n.45€. Laitoin travelpartnerin asiakaspalveluun reklamaatiota tästä, ja opastivat minua laittamaan faksilla VISA tositteiden kopiot tilitiedot.
        Laitoin faksin laulamaan, ja likaa laskutettu summa tuli muutaman päivän päästä tililleni.

        Varsinaiset matkat laskuttaakin näköjään lentöyhtiö suoraan eikä Travelpartner. Ilmeisesti tästä puljauksesta ja puljauksen aikana tulevista valuuttakurssimuutoksista johtuen summa muuttui alkuperäistä suuremmaksi.

        No eihän tuossa mitään, homma kunnossa. Tulee vaan aika paljon ylimääräistä vaivannäköä yksinkertaisen asian takia.

        Onko teillä ollut lentokentällä ongelmia Travel Partnerin lippujen kanssa? Tarvitseeko lentoyhtiöltä varmistaa ennen lentoa, että liput on kunnossa?


    • Travel Partner hv

      Täysi kusetuslafka. Lipun peruutukset ja nimen vaihdokset ei onnistu ilmaiseksi vaikka lentoyhtiö on luvannut toista. Jokaisesta pennistään koittavat pitää kiinni ja selityksiä tulee roppakaupalla miksei sitä lentoa nyt kannata peruuttaa ja ottaa muulta firmalta.

      Löipä vielä asiakaspalvelija luurin korvaan kiinni kun tarpeeksi intettiin.

      En koske tohon firmaan tikullakaan ja varoitan muitakin. Autokauppiaskin on rehellisempi ja saa sentään asiat sovittua.

      • OsOk

        Miksi yrityksen pitäisi tehdä työ ilmaiseksi sinulle? Siitä aiheutuu heille kuitenkin kuluja käytetyn työvoiman muodossa joten käsittääkseni ovat oikeutettuja perimään siitä myös korvauksen. Näin muutkin nettimatkatoimistot tekevät - itsellä kokemuksia Ebookersilta ja Supersaverilta.


      • elina9999
        OsOk kirjoitti:

        Miksi yrityksen pitäisi tehdä työ ilmaiseksi sinulle? Siitä aiheutuu heille kuitenkin kuluja käytetyn työvoiman muodossa joten käsittääkseni ovat oikeutettuja perimään siitä myös korvauksen. Näin muutkin nettimatkatoimistot tekevät - itsellä kokemuksia Ebookersilta ja Supersaverilta.

        Olen vuosia käyttänyt muita nettimatkatoimistoja - Ebookersia, Eticketiä, sekä lentoyhtiöiden omia nettivarauksia. Lennän vähintään kerran kuussa. Muutostarpeita liikematkoissa tulee silloin tälläin. Travelpartner on ehdottomasti AINOA toimisto joka jättää asiakkaan täysin pulaan. Kaikista selvityksistä räpätään 30 euron lisälasku, ja asiakaspalvelija (Mia?) on puhelimessa täysin palveluhaluton, töykeä ja kerta kaikkiaan ei edes yritä antaa mielikuvaa yrityksestä joka haluaa auttaa asiakasta. "mitäs varasit meiltä liput" -mentaliteetillä hän on varmistanut että taatusti ensimmäisen ja viimeisen kerran sen olen nyt tehnyt.

        Ebookers on jatkossa ainoa yhteistyökumppanini!


      • hkjhyikkuyu
        elina9999 kirjoitti:

        Olen vuosia käyttänyt muita nettimatkatoimistoja - Ebookersia, Eticketiä, sekä lentoyhtiöiden omia nettivarauksia. Lennän vähintään kerran kuussa. Muutostarpeita liikematkoissa tulee silloin tälläin. Travelpartner on ehdottomasti AINOA toimisto joka jättää asiakkaan täysin pulaan. Kaikista selvityksistä räpätään 30 euron lisälasku, ja asiakaspalvelija (Mia?) on puhelimessa täysin palveluhaluton, töykeä ja kerta kaikkiaan ei edes yritä antaa mielikuvaa yrityksestä joka haluaa auttaa asiakasta. "mitäs varasit meiltä liput" -mentaliteetillä hän on varmistanut että taatusti ensimmäisen ja viimeisen kerran sen olen nyt tehnyt.

        Ebookers on jatkossa ainoa yhteistyökumppanini!

        Olen käyttänyt Travelpartneria muutamia kertoja lentovarauksia tehdessäni, mutta tästä eteenpäin hankin kyllä reissuni toisaalta. Olemme nyt odottaneet yli 3 kk rahojamme takaisin peruuntuneista neljän hengen lennoista. Asia lähti tänään kuluttajariitalautakuntaan. Travelpartner on luvannut rahat palauttaa ja lain mukaan palautus pitäisi tapahtua 7 vrk sisällä. He kuitenkin vetoavat siihen, että eivät palauta rahoja ennen kun lentoyhtiö (Air Baltic) palauttaa rahat heille. Olemme tähän saakka odotelleen ihan kiltisti mutta nyt alkaa riittämään odottelu. En kyllä suosittelis Travelpartneria kellekään enää. Jos jotain poikkeavaa tapahtuu niin palvelu ei pelaa.


    • pearson

      Itse varasin lennot TravelPartnerilta Brysselin kautta Torontoon ja takaisin ja kaikki toimi hyvin. Ainut mikä hieman häiritsi oli, että matkatoimiston koodeilla ei voinut suoraan lentoyhtiöiden sivuilta tarkastella omia lentojaan vaan ainoastaan virtuallythere.com-sivuston kautta. En muista että olisi tullut mitään ylimääräisiä maksuja tai muitakaan ihmeellisyyksiä, vaikka näitä nettikeskusteluja lukiessa pelko hiipi puseroon ja varmistin mm. lentoyhtiöiltä suoraan, että onhan varaukseni kunnossa. Itselleni jäi kuitenkin hyvä maku suuhun tästä reissusta.

    • Flynn

      Vieläkö lafka toimii??

    • huono

      Kokemusta on EEBOOKERSISTA, on nimittäin ihan p;stä nykyään kun siinä on kumppanina jotain suomalaisia, jotka kiskoo kaksinkertaiset summat matkoista, ennen kun tilas Eebookers.comista, sai matkan hyvin ja palvelu pelasi kun reippaat nuoret naiset olivat valmiina palvelemaan ja sai asiallista palvelua.

      Jos erehdyt tilaamaan liput EEBOOKERS.FI stä tulee kyllä maksamaan
      kaksinkertaisesti sen mitä sivustolla mainostetaan.

      Ensin sinut laitetaan jonottamaan noin tunnin ajaksi luuriin, jossa on vastailemassa joku asiasta mitään tietämätön juippi joka etsii ja etsii, eikä soisi löytävänsä vastausta ( pitäähän puhelimenkin tuottaa jatkuvalla syötöllä) ja kun erehdyt tilaamaan matkan on se kertakaikkinen pettymys,

      matkaa joudut tekemään vähintään 2 eri lentoyhtiön kautta (kumppaneille kanssa) tapaan, jotta
      tuotto on varmaa, lisäksi myöhästymisistä tai matka-aikataulun siirrosta on täysin turha odottaa
      minkäänlaista korvausta, miten ylipäätään suomalaiset on sotkeneet tämän hienosti ennen toimineen Eebookers.comin, jossa oli ennen erittäin hyvä palvelu.

      Nämä n.s. "Palveluhenkilöt" jotka juuri ja juuri viitsivät vastata veltosti puhelimeen ja joille on opetettu että riistoa riistoa vaan , järki kulkee kyllä prs...reijän kautta.


      Ihmiset hyvät jos tilaatte itse netin kautta matkan älkää missään tapauksessa tilatko Eebookers.fi;n kautta vaan valitkaa jonkun toisen kilpailevan yrityksen palvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävä sua j-mies!

      Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      60
      5790
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

      Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      206
      4747
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

      Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      4242
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

      Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      66
      3724
    5. Tykkäys ei tarkoita

      yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3691
    6. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

      On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3431
    7. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      91
      3393
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

      SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      69
      3233
    9. Puukotus Lidlissä

      Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2931
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2591
    Aihe