Stondis puuttuu, TANA!

Porky-Pig

Olin ollut jo kolme päivää ilman. Naitatti aivan törkeesti enkä tohtinut aloittaa mitään helvetin säälittäviä hanskaan hakkaamis orgioita. päätin lähteä hakemaan lätsyttely seuraa kulma pubin pimeistä sopukoista. Old spicet palleissa tuoksuten juoksin kuppilaan.

Saalistajan katseeni osui perskeleen helpon näköiseen pimatsuun. Perse keikkuen kävelin daamin vierelle ja tilasin hälle kuusi kappaletta salmijakki kossui. Muijja kiskoi viinakset naamariinsa ja vinkkasi silmiään kiitokseksi. Nykäisin rasvalettini taakse ja möreällä äänellä leperrellen ryhdyin karmeasti vonkaamaan holea.

Kolmen tunnin vinkumisen jälkeen naikkonen lopulta suostui kun ei kuulemma jaksanut enää kuunnella säälittävää valitustani. Hihkaisin riemusta ja juoksin kotiini. Puolen tunnin päästä pinkaisin takaisin juottolaan hakemaan naiseni vielä mukaani kämpille.

Nyt saat elämäsi kyydit, tokaisin vosulle. Kaadoin hänet sängylle ja riuhdoin tekstiilit seinille. Nainen haukotteli kiimoissaan. Valtava elimeni oli kuin löysä lahna. Ennen ei ollut ikinä käynyt näin. Ja nyt taas kävi. Ryntäsin vanhan jallun kanssa vessaan muka kohentelemaan meikkejäni. Selasin lehden kannesta kanteen lukien pienelläkin präntätyt tekstit.

Eikä vaan ottanut eteen. Ryhdyin kaksin käsin riuhtomaan kalustani ja hakkasin sitä vessaharjalla. Ajelin karvani ja uitin palleja tulikuumassa vedessä. Karjuin suoraa huutoa. Seuraavaksi yritin saada jotain jäykkyyttä spray pullollisella hiuslakkaa. Eikä alkanut kuin kirvellä karmivasti.

Juoksin keittiöön ja kaadoin tabascoa koko komeuden päälle. Tuskat olivat kauheat. Jatkoin repimistä ja murjomista. Hakkasin piliäni perunanuijjalla laulaen naisen viihdykkeeksi pari säkeistöä rentun ruusua. Lopulta taju sammui.

Heräsin tunnin päästä ja keksin että kietomalla pelini sähköjohtoon voisin saada jotain eloa. kiskaisin l-paahtimen piuhan irti ja vedin sen umpisolmuun pelini ympärille. En muistanut irrottaa sitä seinästä ja valokaari päräytti kasseilleni savun noustessa. Silmissä pimeni.

Heräsin keittiön lattialta kusilammikossani. Kaluni oli kuin moskovan paraati ukkeli vm 63. Karjaisten voironriemusta nilkutin onnessani makkariin. Unelmieni reikä oli häipynyt ja jättänyt lapun tyynylle jossa oli viesti josta kävi ilmi että kemiamme eivät kohdanneet. Kauniisti sanottuna.

Muna lerpahti.

3

4375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuu ukkeli

Hahaheh, uskomattoman kekseliästä. Kiitos vaan hyvistä nauruista!! :D

• Stallone

Paras juttu, mitä ikänä täällä Suomi 24:n sivuilla on ollut. Vedet silmissä naureskelen! Eikun lisää tällaista "legendaa".

• Kielipoliisi

... yhtys sana virlheitä! Muuten hyviä aineksia kunnon tarinaniskijäksi, kunhan juonikin paranee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe