Voiko lesboutta selittää mitenkään sillä, että isäsuhteen kanssa on ollut lapsuudessa ongelmia?
Joko ei isähahmoa ollenkaan tai oma isä on ollut ns Paha tyyppi->>jäänyt traumoja miehistä->>naiset kiinnostaa>>?
Isäsuhde vialla
40
4006
Vastaukset
- tuota
alempaa keskustelua äitisuhteesta. Ihan samanlaisia juttuja voisi tähänkin vastata.
- irona
Miksi täytyy etsiä syitä sille, että minä olen tälläinen? Minusta oma seksuaalisuus on synnynnäistä. Ei siihen vaikuta suhteet vanhempiin.
- merkityksetön isäsuhde
Juu ja kaikki raiskatut naiset ovat myös kääntyneet lesboiksi, koska on miehistä huonoja kokemuksia. Hei haloo... Omilla aivoilla ajattelu ei ole kiellettyä.
Kyllä se lesboksi/homoksi tuleminen vaatii ihan seksuaalista kiinnostusta omaa sukupuoltaan kohtaan ja jos sitä ei ole olemassa (ennestään), on turha kuvitellakaan, että preferenssit sänkykamarin puolella muuttuisivat mihinkään huonojen kokemusten myötä. Ja ne halut ovat puolestaan mitä suurimmassa määrin biologista alkuperää, eivätkä miksikään muutu millään freudilaisilla psykoanalyyseillä.
Oletko muuten tietoinen siitä, että Freudin mukaan uskonnollisuus edustaa neuroottisuutta?- Matleena1206
Kotoa ei ole huonoja kokemuksia eikä mistään muualtakaan. Koulussa tykkäsin aivan hirveästi naisopettajasta, jonka ulkonäköä ja vaatetusta naureskeltiin. Mulla oli jopa alkeellisia seksikuvitelmia. Opiskeluaikana rakastuin miesopettajaan, joka jopa vastasi tunteisiini, mutten antanut sen johtaa mihinkään. Ensimmäisessä työpaikassani "rakastuin" naisesimieheeni, joka on ollut parhain esimieheni. Lähdin työpaikalta, kun hän sairastui ja kuoli. Mitään kokemuksia kenenkään naisen kanssa ei ole ollut. Olen kuitenkin BI, joka ilmeisesti olen jatkuvasti ihastunut toiseen samanlaiseen eikä kumpikaan uskalla sanoa mitään, vaan tilanne on jäänyt alas katsomiseen ja vilkuiluun. Ihastukseni kohde kuitenkin tulee aina sinne, missä minä olen. Jos ei tulisi, menisin sinne, missä hän on. Henkinen rakkaus on musta tärkeä. Mitään muuta en halua. Lähden todennäköisesti paikasta kohta pois enkä enää näe häntä. Ei ole minun syyni, että tykkään sekä miehestä että naisesta. Voi Luoja!
- AnonyymiUUSI
On kyllä tutkimuksia lesboista että isä- suhde on vaikuttava asia . Suomessa on media ympäristö ahdasmielinen ja täällä ei saa julkisuutta kuin tietynsuuntaiset tutkimukset . Ja ne on yleensä seksuaalivähemmistöjen tuottamia ja kysymykset aseteltu niin että saadaan juuri halutut tulokset . Näistä on esimerkkejä kyllä
- mmä ei rek
mutta kommentoinpa tähän silti, että ainakin mulla on läheiset, lämpimät ja avoimet suhteet molempiin vanhempiini.
Sen sijaan olen ikävä kyllä huomannut, että monilla ystävilläni (heteroita, lesboja ja bissejä) on erittäin ongelmallinen suhde yhden tai molempien vanhempiensa kanssa. Eli olen elämästä oppinut, että on melko yleistä, että vanhempien ja lasten välit ovat tavalla tai toisella ongelmalliset. Silloinkin, kun hankalan suhteen toinen osapuoli ei ongelmaa tunnusta. - Tiitus-07
lapsuuden kokemuksilla eikä muillakaan elämän varrella tapahtuneilla kokemuksilla. Miksi yleensäkkään pitää etsiä syitä? Syiden etsiminen ja niihin uskominen luo lisää eriarvoisuutta. Tuskin kukaan pohtii syitä miksi naapurin Siiri on vasenkätinen. Ei ole kovinkaan kauaa siitä kun vasenkätiset pakotettiin oikea kätisiksi. Samoin kuurojen kuviteltiin oppivan puhumaan kun kielletään heiltä viittomakieli. (oralismi)
Hyväksytään vain se tosiasia että, luonto on täynnä variaatioita. Yleensäkkin mitä se on keneltäkään pois, pitääkö samasta vai erisukupuolesta. Yhteiskunnassa tosin kaikkien oletetaan olevan heteroita ja meidän samasta sukupuolesta pitävien oikeudet ovat ihmiselämän mittainen prosessi. Ollaan ylpeitä omasta identiteetistämme. Me ei olla ihmisinä sen vajavaisempia kuin muutkaan. Me ei olla sairaita eikä geeniviallisia, olemme vain hiukan erilaisia kuin normiväestö. :)- voisi kuvitella
että jos papin poika olisi ollut hetero, hänen heteroutensa olisi johtunut lapsuudesta myös. seksuaalinen suuntautuminenhan se heterouskin on ;)
mitä olisi tuumannut, jos hän ei olisi ollut homo? - oikeasti
kuvittelet noin? Voi herranjumala sentään...
- viallisia ei,
mutta ainakin minusta on kiva mietiskellä miksi minusta on tullut juuri tällainen kuin olen, ja miksi tunnen vetoa tietynlaisiin ihmisiin. Itsetuntemus voi olla myönteinen ja voimauttavakin asia.
- ei mitenkään
heteroperheestä rakastavat hyvät äiti/isä. Maalta syntysin kaikkien erilaisten virikkeiden ja harrastusten keskeltä missä ei mitään vaikutteita tai malleja lesbouden tai homoseksuaalisuuden suhteen.
Silleen :)) - taikatalvi-03
Minulla on taustalla vaikea isäsuhde, koin että isä hylkäsi minut vanhempien eron yhteydessä. Jotkut psykiatrit ym. alan asiantuntijat ovat sitä mieltä että parisuhteissa nimenomaan näkisimme aina uuden mahdollisuuden käydä läpi ja ratkaista jokin trauma.
Tämän teorian mukaan olisi todennäköisempää ja loogisempaa että olisin nimenomaan pysytellyt miessuhteissa. Niin teinkin aina siihen asti kunnes pääsin isä-traumani ylitse. Suhteeni miehiin olivat aina tarrautuvia ja niitä väritti voimakas hylkäämisenpelko, en osannut olla miehen kanssa tasavertaisessa parisuhteessa, en osannut olla oma itseni ja hain epätoivoisesti hyväksyntää.
Selvitin välini isääni ja annoin anteeksi, ja näiden mullistavien aikojen yhteydessä myös oma seksuaalisuus alkoi valottua..?? Tiedä sitten.. Oliko heräävään lesbouteen jokin syy vai ei. Samalla tavalla voisi vääntää että äitisuhde olisi ollut jotenkin viallinen, esim. tunteellisesti kylmän äidin tytär hakisi naisesta mahdollisuutta ratkaista traumansa.
Eipä sitä koskaan tiedä, mutta väliäkö tuolla, se on ainut fakta joka minua kiinnostaa että naisen kanssa eläminen TOIMII. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni kaikin puolin onnellinen ja tyytyväinen, minulla on hyvä olla ja saan parisuhteesta voimia. Sama se, mitä sukupuolta kumppani nyt sitten on ja mistä se kenties johtuu..- Oona
Lisäisin tähän, että erittäin monella heterollakin on/on ollut isäsuhde tai äitisuhde vialla eikä heistä silti koskaan ole tullut lesboja/homoja tai muita sateenkaari-ihmisiä (vaikka esim. isä on saattanut käyttää tytärtään seksuaalisesti hyväkseen, niin silti tästä voi kehittyä täysin hetero) Toisaalta on olemassa lesboja/homoja joilla on lämpimät ja toimivat suhteet vanhempiinsa eikä heistä ole tullut heteroita. Kyllä syyt ovat jossain ihan muuaalla, esim. geneettistä altistumista on väläytelty yhtenä tekijänä, samoin luonnon monimuotoisuutta - onhan eläimissäkin runsaasti lesbo/homopariskuntia ilman mitään varsinaista "traumaattista taustaa" tai "syytä" asiaan.
- Catsy_666
Oona kirjoitti:
Lisäisin tähän, että erittäin monella heterollakin on/on ollut isäsuhde tai äitisuhde vialla eikä heistä silti koskaan ole tullut lesboja/homoja tai muita sateenkaari-ihmisiä (vaikka esim. isä on saattanut käyttää tytärtään seksuaalisesti hyväkseen, niin silti tästä voi kehittyä täysin hetero) Toisaalta on olemassa lesboja/homoja joilla on lämpimät ja toimivat suhteet vanhempiinsa eikä heistä ole tullut heteroita. Kyllä syyt ovat jossain ihan muuaalla, esim. geneettistä altistumista on väläytelty yhtenä tekijänä, samoin luonnon monimuotoisuutta - onhan eläimissäkin runsaasti lesbo/homopariskuntia ilman mitään varsinaista "traumaattista taustaa" tai "syytä" asiaan.
Uskon kuitenkin, että joidenkin tapauksessa perhetaustalla on väliä.
Minä olen saanut hyvin ankaran kasvatuksen isältäni. Paitsi että sain selkääni, minut nolattiin, minulle naurettiin ja minua väheksyttiin. Silti minulla oli isä ja arvostan isääni. Tuohon aikaan lapsia "kasvatettiin" tällä tavalla.
On selvää, että minusta kasvoi sen takia tunteeton narsisti. Mutta miksi ei monet muut tuolla tavoin kasvatetuista?
Miksi minä sain miestrauman, mutta moni muu ei saanut? - Oona
Catsy_666 kirjoitti:
Minä olen saanut hyvin ankaran kasvatuksen isältäni. Paitsi että sain selkääni, minut nolattiin, minulle naurettiin ja minua väheksyttiin. Silti minulla oli isä ja arvostan isääni. Tuohon aikaan lapsia "kasvatettiin" tällä tavalla.
On selvää, että minusta kasvoi sen takia tunteeton narsisti. Mutta miksi ei monet muut tuolla tavoin kasvatetuista?
Miksi minä sain miestrauman, mutta moni muu ei saanut?Voi olla että on tapauksia joissa perhetaustaa ei käy kokonaan eliminoiminen. Mulla on hyvin laaja lesbotuttavapiiri ja kyllä sieltä löytyy ihan kaikenlaista perhetaustaa.
Nykypsykologiassa ja psykiatrisissa terapioissa homoseksuaalisuuden patologisoiminen on ollut muotia, eli on haluttu löytää "freudilaisittain" syvempiä syvyyspsykologisia syitä homoseksuaalisuudelle ja muille "perversioille". Freudin näkemykset homoseksuaalisudesta olivat hyvin ristiriitaisia keskenään; toisaalta hän piti kaikkia ihmisiä syntymästä alkaen biseksuaaleina eikä nähnyt homouseksuaalisuudessa mitään outoa, toisaalta hän piti homoutta kehitysviivästymänä, johon vaikuttivat juuri epätasapainoiset varhaislapsuuden suhteet/oidipaalivaiheen epäonnistuminen, jne.
Viime aikoina homouden syitä on metsästetty geenitutkimuksen avulla. Itse olen taipuvainen uskomaan luontoon sisäsyntyisesti kuuluvaan monimuotoisuuteen: siis siihen, että homous/lesbous ovat vain luontoon itseensä myötäsyntyisesti kuuluvia seksuaalisuuden variaatioita (vrt. monet homoeläinparit, linnut, apinat, jne.). "Syy" olisi siis itse luonnon variansseissa eli ei oikeastaan missään. Tämä on ikuisuuskysymys, josta aika ajoin keskustellaan vilkkaasti, muakin asia on mietityttänyt, mutta viime aikoina enemmänkin juuri tuon luonnon monimuotoisuuden kautta. Lue vaikka Judith Butlerin kirja "Hankala sukupuoli". Myös biologi ja seksologi Alfred Kinsey päätyi jo 40-luvulla näkemykseen että seksuaalisuuden kirjo on myötäsyntyisesti laaja: jos toisessa ääripäässä ovat puhtaasti homoseksuaalit ja toisessa yksinomaan heteroseksuaalisesti käyttäytyvät, niin suurin osa ihmisistä sijoituu näiden kahden ääripään väliin. Uskon että useimmat lesbot ovat vaihdellen enemmän tai vähemmän homoseksuaalisen pään lähellä ja jotkut ova myös biseksuaaleja sijoittuen Kinseyn janan keskivälille. - ....
Catsy_666 kirjoitti:
Miksi minä sain miestrauman, mutta moni muu ei saanut?http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=4500000000001288&posting=22000000024979170
ja sieltä viimeinen kirjoitus, siinä on linkki - Catsy_666
.... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=4500000000001288&posting=22000000024979170
ja sieltä viimeinen kirjoitus, siinä on linkkiNuo uskovaiset unohtavat aina mainita siitä kuinka aurinko pysähtyy Joosuan kirjassa. Uskovaiset unohtavat aika monia muitakin asioita.
NARTH ei ole tieteellinen yhdistys, vaan edustaa Raamattuun pohjautuvia pseudotieteellisiä ennakkoluuloja.
- Tiinu--
Mä ainakin oon ollut aina, aivan pienestä pitäen tällai vaan erilainen. Seurustelin poikienkin kanssa mutta jotenkin vain en päässyt heidän kanssaan "samalle aaltopituudelle" ja luulenpa että ei kukaan nainen voi päästä. Jotkut vain tyytyvät siihen että ovat miesten kanssa ja pitävät siitä asemasta joka heille lankeaa parisuhteessa miehen kanssa. Itse tunsin olevani aivan väärässä roolissa miehen tyttöystävänä. sitä on vaikea selittää mutta se vain tuntu jotenkin väärältä mulle. tarvitsen kumppanuutta nimenomaan henkisellä tasolla. Fyysisyys on ei ole mulle niin tärkeää.
ja se mitä isään tulee niin ihan normi isä oli. Tietyllä tapaa ankara mutta ihan normaali isä. - isäsuhteeni
Kasvoin perheessä, joka ei aina ollut niitä onnellisimpia - ei myöskään onnettomimpia. Mutta mitä sitten? Lesboystävistäni osa on onnellisten, osa onnettomien perheiden lapsia, samoin kuin heteroystävänikin. Suhdeluku on suunnilleen sama molempien joukossa. Eikä kolmesta sisaruksestani tullut homoseksuaaleja, vaan kaikki ovat puhtaasti heteroita, vaikka elimme samanlaisen lapsuuden. He myös pitävät lesbouttani hyvin luonnollisena, sillä ovat aina ymmärtäneet minun olevan lesbo - jopa ennen kuin itse sitä tajusin.
Nykyään monet asiat perheeni suhteen ovat eri tavoin kuin ennen, huomattavasti paremmin, mutta ei lesbouteni ole silti kadonnut minnekään. Eikä tule varmasti koskaan katoamaankaan. Miehistä vain puuttuu niin paljon - enkä minä kykene kohtaamaan heitä samalla tavoin kuin naisia. Yhteyteni naisten kanssa on aivan eri tasolla kuin miesten kanssa. Läheisiä miehiä minulla silti on useitakin, muun muassa ukkini, isäni ja veljeni sekä pari hyvää ystävää. - maailman parhaan isän tyttö
Mun isä on ainaki maailman paras! Se on aina kuskannu mua harrastuksiin, tukenu, ollut mukana kaikessa ja on valmis auttamaan jos tarvin apua jossain...ja olen jo 30v ja silti isille usein soittelen!! Emme me minun lesboudesta tai muustakaan semmoisesta juuri puhuta, eikä tarvikaan. Hän tietää että olen lesbo ja rakastaa minua silti. Minulla on myös maailman ihanin äiti. Vanhempani ovat olleet nyt naimisissa 31vuotta. En voi kyllä sanoa, että lesbouteni johtuisi huonoista vanhemmista, sillä he ovat mitä parhaimmat, kuten veljenikin. Tuo teoria on minusta ihan turha. Ehkä joidenkin kohdalla voi pitää paikkansa, mutta niin joidenkin kohdalla voi pitää paikkansa että hänestä tuli hetero huonon äitisuhteen vuoksi.
- ehkä on ehkä ei...
äitini on nukkunut pois ollessani vielä pieni tyttö.
Isä ei ollut niitä maailman parhaita isiä. Ankara, vaativa ja välillä väkivaltainenkin.
En koe enkä näe yhteyttä silti siihen että, minusta on myöhemmällä iällä "kasvanut" lesbo.
Muut sisarukseni ovat heteroita.
Oli niin tai näin, minä olen minä juuri sellaisena kuin olen ja onnellinen siitä :) - rva möykky
en usko, että huono isäsuhde tekee lepakon..
eiköhän se oo monien asioiden yhteen laskettu summa:) - pohtijaxx
Minulla ei ollut isää elämässäni, enkä ole koskaan kaivannut läheisyyttä miehiltä. Vierastan miehiä, vaikka voinkin ihastua heihin. Suuntautumiseni muutin kolmenkympin tietämillä lesboksi, tosin biromanttiseksi. Syitä on varmasti moninaisia.
- f4ck
jaha, tällainen nostettu. Mua ihmetyttää miks aina olisi syy tai seuraus miehissä. Mitä jumalia ne olisi ett niiden joku vaikutus olisi se Juttu? Mä en vihaa enkä omaa huonoja välejä miehiin, mulla on isä ja veljiä jotka on rakkaita. Mulla on kavereita ni hetero kuin homomiehistä ja vaikka en varsinkaan heteromiesten kanssa koe mitään sielujensympatiaa, nii siinä ne menee.
- ...
Minulla on huono isäsuhde ja olen lesbo, mutta minulla on myös huono äitisuhde, eli huonot välit (lähinnä kylmät välit, eikä kumpikaan hyväksy lesbouttani laisinkaan) molempiin vanhempiin. Silti minulla on heteromiehiä ystävinä, vaikka heistä en mitenkään ole kiinnostunut seksuaalisesti.
Mitkään koetut kokemukset eivät kausaalisesti määrää minän mieltä, sen haluja ja suuntautumista. Mielen muovautumisen kannalta oleellisempaa kuin sen kokemat tapahtumat ovat sen suhtautuminen niihin. Jos käsi katkaistaan, niin sille ei paljoa voi. Mutta jos mieli kokee jotain, se voi olla aluksi jonkinlainen impulssi tai heräte sille mikä voi muokata mieltä johonkin suuntaan, mutta senkin jälkeen näihin aikaisempiin kokemuksiin voi mieli suhtautua uudella tavalla. Mieli muovautuu koko ajan. Mieli voi tosin päättää pysyä paikoillaankin ja ollaa muovautumatta. Toisaalta taas kaikki tapahtumat ja kokemukset ovat muokkaamassa mieltä. Joka ikinen kuunneltu musiikki, luettu tai keskusteltu sana tai seurattu elokuva. Kannattaa kuunnella ja katsella avoimesti, jotta mieli ei jää itsensä vangiksi. Mieli on luotu kehittymään. Ja vaikka käden katkeamiselle ei mitään voi, niin siihenkin tapahtumaan mieli voi suhtautua monilla tavoin.
Lesbous ja homous eivät mitenkään voi olla synnynnäisiä eli geeneistä johtuvia ominaisuuksia. Kuten toisaalla kirjoitin: ei edes teoriassa voitaisi keksiä lisääntymisen kannalta hyödyttömämpää geeniä kuin sellainen, mikä johtaa geenin kantajia toteuttamaan seksuaalisuuttaan vain oman sukupuolen edustajiensa kanssa.- ÄÄÄÄH
" Lesbous ja homous voi olla synnynnäisiä eli geeneistä johtuvia ominaisuuksia. Kuten toisaalla kirjoitin: teoriassa voitaisi keksiä lisääntymisen kannalta geenin kantajia toteuttamaan seksuaalisuuttaan vain oman sukupuolen edustajiensa kanssa"
MÄ OON NIIIN KYLLÄSTYNYT TÄHÄN JAMMUUN - bijektio
Se on pökäle joka ei lähde pöntöstä vetämällä.
- mietityttää
Työssäni kohtaan erilaisia ihmisiä vaikeuksissa. Ne naiset, joilla isä on puuttunut kuvioista ovat usein aikuisina sinkkuja, eronneita ja yksinhuoltajia, sellaisen havainnon olen ollut tekeväni. Hyvin harvoin kuitenkin lesboja, mutta asiakkaani ovat ehkä valikoituneita. Isän miehen mallina voi korvata sukulaismies, naapurin mies tms., ei biologinen isä ole tässä välttämätön. Homoseksuaalisuus voisi olla sosiaalista tai geneettistä perimää. Sos. perimä: alkoholistin lapsista tulee usein alkoholisteja, eronneiden perheiden lapset eroavat myös itse jne. Periytyykö lesbous sosiaalisesti? Jos taas ajatellaan homoseksuaalisuuden olevan geneettistä, myös silloin lesbojen lapsista pitäisi tulla useammin lesboja kuin heteroiden lapsista. Eipä taida pitää paikkaansa. No olipa sekavaa.
- ...
Alkoholistien lapsista tulee alkoholisteja TAI niitä, jotka eivät sitten tipan tippaa ota alkoholia ei sitten ikinä.
- päätelmäsi
... kirjoitti:
Alkoholistien lapsista tulee alkoholisteja TAI niitä, jotka eivät sitten tipan tippaa ota alkoholia ei sitten ikinä.
Ahaa, siis isättömistä naisista tulee nymfoja tai lesboja!
- ....................
On olemassa pieni tendenssi, että homoseksuaalien lapsista tulee hieman useammin homoseksuaaleja kuin yleensä. Se ei ole suuri mutta tilastollisesti merkittävä kuitenkin. Tosin se saattaa johtua myös siitä, että sateenkaariperheessä kasvaneen homoseksuaalin on helpompi tulla kaapista ulos kuin heteroperheessä kasvaneen. Eli periytymisestä ei välttämättä ole kysymys.
Jos homoseksuaalisuus johtuisi kasvuympäristön ongelmista, niin mikä selittäisi meidät vakaassa ja ehjässä perheessä kasvaneet umpihomot, joilla on aina ollut turvallinen suhde omiin vanhempiinsa? .................... kirjoitti:
On olemassa pieni tendenssi, että homoseksuaalien lapsista tulee hieman useammin homoseksuaaleja kuin yleensä. Se ei ole suuri mutta tilastollisesti merkittävä kuitenkin. Tosin se saattaa johtua myös siitä, että sateenkaariperheessä kasvaneen homoseksuaalin on helpompi tulla kaapista ulos kuin heteroperheessä kasvaneen. Eli periytymisestä ei välttämättä ole kysymys.
Jos homoseksuaalisuus johtuisi kasvuympäristön ongelmista, niin mikä selittäisi meidät vakaassa ja ehjässä perheessä kasvaneet umpihomot, joilla on aina ollut turvallinen suhde omiin vanhempiinsa?Ympäristösi on koko maailmankaikkeus. Yhteiskunta vaativine koulujärjestelmineen ja työpaikkoineen. Lehdet - mitä sitten luetkin. Kirjat, levyt eli koko tämä aluton ja loputon ihmisten välinen merkityssisältöjen viestittäminen toisilleen. Minun maailmankuvassani siihen kuuluu myös kaikkien koskaan eläneiden ja nykyisin elävien ihmisten välinen heikko telepaattinen yhteys, mikä tapahtuu takyonihiukkasten avulla. Kuten puhe siirtyy ilmamolekyylien värähtelyn välityksellä, niin ajatukset ja intuitiot siirtyvät tietoisuudesta toiseen takyonien avustuksella. Takyonit voivat valoanopeampina hiukkasina kulkea ajassa taaksepäin. Eli olemme heikossa telepaattisessa yhteydessä myöskin kaikkiin tuleviin ihmisiin. Näiden takyonien sieppaaamista tietoisuuteen edesauttaa se, että olemme materiaalisestikin syy seuraus suhteessa johonkin tapahtumaan ja sen syntyhetkeen, kuten olemme kun kuuntelemme jotain levyä, mihin tuot levyn äänitystapahtuma on fyysisesti tallennettu. Takyoneja syntyy suurissa tunnekuohuissa. Esimerkiksi Titanicin törmäämisestä jäävuoreen olivat monet nähneet enneunia. Kaiken tämän rinnalla voivat omat vanhemmat olla melko pieni määräävä tekijä sillä matkalla, missä sielusi etsii itseään.
- KAPTAIN PUCKARD
pkeckman kirjoitti:
Ympäristösi on koko maailmankaikkeus. Yhteiskunta vaativine koulujärjestelmineen ja työpaikkoineen. Lehdet - mitä sitten luetkin. Kirjat, levyt eli koko tämä aluton ja loputon ihmisten välinen merkityssisältöjen viestittäminen toisilleen. Minun maailmankuvassani siihen kuuluu myös kaikkien koskaan eläneiden ja nykyisin elävien ihmisten välinen heikko telepaattinen yhteys, mikä tapahtuu takyonihiukkasten avulla. Kuten puhe siirtyy ilmamolekyylien värähtelyn välityksellä, niin ajatukset ja intuitiot siirtyvät tietoisuudesta toiseen takyonien avustuksella. Takyonit voivat valoanopeampina hiukkasina kulkea ajassa taaksepäin. Eli olemme heikossa telepaattisessa yhteydessä myöskin kaikkiin tuleviin ihmisiin. Näiden takyonien sieppaaamista tietoisuuteen edesauttaa se, että olemme materiaalisestikin syy seuraus suhteessa johonkin tapahtumaan ja sen syntyhetkeen, kuten olemme kun kuuntelemme jotain levyä, mihin tuot levyn äänitystapahtuma on fyysisesti tallennettu. Takyoneja syntyy suurissa tunnekuohuissa. Esimerkiksi Titanicin törmäämisestä jäävuoreen olivat monet nähneet enneunia. Kaiken tämän rinnalla voivat omat vanhemmat olla melko pieni määräävä tekijä sillä matkalla, missä sielusi etsii itseään.
Startrek nemesiksessä kyllä puhuttiin että takioneiden käyttö on kielletty
- sanon vaan
pkeckman kirjoitti:
Ympäristösi on koko maailmankaikkeus. Yhteiskunta vaativine koulujärjestelmineen ja työpaikkoineen. Lehdet - mitä sitten luetkin. Kirjat, levyt eli koko tämä aluton ja loputon ihmisten välinen merkityssisältöjen viestittäminen toisilleen. Minun maailmankuvassani siihen kuuluu myös kaikkien koskaan eläneiden ja nykyisin elävien ihmisten välinen heikko telepaattinen yhteys, mikä tapahtuu takyonihiukkasten avulla. Kuten puhe siirtyy ilmamolekyylien värähtelyn välityksellä, niin ajatukset ja intuitiot siirtyvät tietoisuudesta toiseen takyonien avustuksella. Takyonit voivat valoanopeampina hiukkasina kulkea ajassa taaksepäin. Eli olemme heikossa telepaattisessa yhteydessä myöskin kaikkiin tuleviin ihmisiin. Näiden takyonien sieppaaamista tietoisuuteen edesauttaa se, että olemme materiaalisestikin syy seuraus suhteessa johonkin tapahtumaan ja sen syntyhetkeen, kuten olemme kun kuuntelemme jotain levyä, mihin tuot levyn äänitystapahtuma on fyysisesti tallennettu. Takyoneja syntyy suurissa tunnekuohuissa. Esimerkiksi Titanicin törmäämisestä jäävuoreen olivat monet nähneet enneunia. Kaiken tämän rinnalla voivat omat vanhemmat olla melko pieni määräävä tekijä sillä matkalla, missä sielusi etsii itseään.
olet sairas eläkkeesi ansainnut :D
- 22
pkeckman kirjoitti:
montako takyonia on yks orgasmi
Ihan vaan sellanen huomautus et isättömässä perheessä selviää hengissä.
- iopgvn
"Voiko lesboutta selittää mitenkään sillä, että isäsuhteen kanssa on ollut lapsuudessa ongelmia?"
Ei
"Joko ei isähahmoa ollenkaan tai oma isä on ollut ns Paha tyyppi->>jäänyt traumoja miehistä->>naiset kiinnostaa>>? "
Ei - Coocoo.
Huomioisin kuitenkin, että ihmisen seksuaalisuus pohjautuu suurimmaksi osaksi kasvatuksen perusteella. Miten tytär tai poika kiintyy äitiin ja isään. Olen itse huomannut, että isä oli läheinen minulle pienenä, mutta se loppui kun seinään. Täysin tunnekylmä ja sekava suhde. Olen riippuvainen miehistä ja miehenläheisyydestä ja vaikka seurustelenkin niin tarvitsen jatkuvasti huomiota miehiltä. Se on ja pysyy, kun sitä ei läheisyyttä pienenä saanut. Olen myös seksuaalisesti kieroutunut joissakin asioissa, haluan että minua alistetaan. Sen jälkeen tulee paska olo, enkä oikeastaan pohjimmillani luota kehenkään mieheen.
- Lennu täällä?
Susta ei sitten tullut mitään Lenita airistoa, jota hänen isänsä kannusti ja nosti naisena arvostamaan itseään, ei näköjään. Joten voihan tuossa olla perää, mutta ei tarvi pysyä matalana, miksi sinut on opetettu. Siitä kielii tekemisesi, et uskalla tulla ottamaan esim.. Srksuaalisuudestasi vastuuta tai nauttimaan siitä, koska sinut on pistetty matalaksi. opetettu väheksymään itseäsi. onko miehiin luottamista ? Monethan heistä eivät ymmärrä naisten itsemääräämisistä mitään, toimivat samoilla odotuksilla, että kaiketi nainen on heitä varten jne. Tuskin olet lesbojenkaan seurassa onnekas löytänyt, se maailmahan peilaa tiukasti sukupuolirooleilla, joissa naisellisuudella ja srksuaalisuuden nauttimisella ei ole sijaa.
Ihmisen seksuaalisuus ei pohjaudu kasvatukseen, mutta vääristyneet ilmentämiset usein.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628