ovat eläneet, ja mikä vienyt mukanaan?
minkä ikäiseksi
3
1371
Vastaukset
- Ónnelinenómistaja
Minun ensimmäinen lansu eli 13 vuotiaaksi..Kuolin syytä en tiedä,nukkui vain eräänä yönä pois :/
Lansuillahan on lonkkavika ja silmä-jakorvatulehdukset yleisiä,mutta minun Jaakolla oli kaikki kunnossa :D
Jos olet lansua hankkimassa niin olet tehnyt hyvän valinnan ;)- lansufan
Meidän lansulla oli lonkkavika eikä pystynyt kävelemäänkään tässä vähän aika sitten. Eläinlääkäri sai kuitenkin leikattua jalan kuntoon ja nyt toimii ihan normaalisti, joskin pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin eikä missään nimessä enää saa hyppiä. Elää siis vielä vireänä ja terveenä, ja on nyt 9 vuotias.
- Josefiina76
Mun lansutyttö eli 15 vuotiaaksi.Silä oli syöpä jonka kanssa se eli monta vuotta kärsimättä siitä.Mutta kun alkoi tuntumaan että koirassa alkoi olla kipuja,annoin tytön lähteä sateenkaarisillalle tapaamaan mun muita koiriani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2796309Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653369- 2003001
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242517- 741852
- 1461592
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1981567Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353