Verkkokaupan asennus-MySQL?

Toopero

osaisikohan kukaan auttaa ongelmassa, joka tulee kun yritän asentaa verkkokauppaani omalle palvelimelleni. Palvelun tarjoajana on Webol. Ongelma tulee ilmeisesti siinä vaiheessa, kun tietoantaan pitäisi ilmoittaa MySQL:n URL -osoite?? Mikä se on ja mistähän sen saa?

PHP kysyy tällaista riviä, johon pitäisi muokata tarvittavat tiedot, olen nyt kommentoinut ne riveillä "tähän tulisi.." mikä aina kyseiseen kohtaan pitäisi täyttää.

Voihan WLAN,,miksei tää vois olla helpompaa..no, jos joku viisaampi ymmärtää enemmän ja osaisi auttaa...

$config['mysql_database'] = "tähän tulisi käyttäjänimi";

// MySQL-tietokannan nimi

$config['mysql_server'] = "tähän tulisi URL-osoite MySQL:lle, JOTA EN TIEDÄ MIKÄ SE ON??";

// MySQL-tietokantapalvelimen osoite

$config['mysql_readwrite_username'] = "käyttäjänimi";

// MySQL-käyttäjätunnus (luku ja kirjoitus)

$config['mysql_readwrite_password'] = "salasana";

// MySQL-salasana (luku ja kirjoitus)

$config['mysql_read_username'] = "käyttäjätunnus, josta en ole varma miten se eroaa käyttäjätunnuksesta numero 1";

// MySQL-käyttäjätunnus (vain luku tai luku ja kirjoitus)

$config['mysql_read_password'] = "tähän tulisi salasana, ilmeisesti numero 2";
// MySQL-salasana (vain luku tai luku ja kirjoitus)

3

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • localhost

Yleensä mySQL:n osoite on localhost, mutta voi vaihdellakkin. Kannattaa vaivata palveluntarjoajaa jos heille ei lue tuollaista FAQ:ssa.

• nrnrn

Niin yleensä hiemankaan isommissa webhotelleissä on oma tietokantaserveri jolloin osoite on muukuin localhost(serveri itse).

Katsoppas http://www.webol.fi/2006/asiakkaat.php sieltä luulis tietoa löytyvän.

• Toopero

Eli tulisiko tuohon URL-riville kirjoitettuna pelkkä localhost? Kiitokset avunannosta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe