Mikä olisi paras jenkki TV-sarjojen latauspaikka? Mininovaa olen käyttänyt, mutta sieltä ei löydy ihan kaikkea.
Paras jenkki TV-sarjojen
6
422
Vastaukset
- edes
tiedä mistä varastaa.
Töntötötöntötöntöntöö.töntötötöntöntöntöntöö.ton tön töö,töntöntöö.
No jotenkin tulla tavalla en ole ihan varfma ja apuja haluaisdinkin tuon lopun selvittämiseen- ´´´´´´
varsinaisen kysymyksen, mutta tuota kautta voi katsella vanhoja ja uudempiakin sarjoja online:
http://www3.alluc.org/alluc/ - ..kele
tule jo tuutin täydeltä tarpeeksi, vielläkkö niitä pitää varastaa tietokoneen kovalevyä täyttämään.
Ja mitähän tarkoitit "ihan kaikkea". ettäkö kaikki pitäisi olla ja tulla nähdyksi, muuta jenkkeihin ...tana.- ¨¨¨¨¨¨¨¨
on jo ihan tarpeeksi tana, mutta silti niitä joku haluaa vielä ostaa. Kummallista. Kummallista on myös omien mieltymysten yleistäminen koskemaan kaikkia.
- tadaaa!
eipä muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663