American Airlines

????

American airlinesilla lennämme Jenkkeihin ensi kuussa.Molempiin suuntiin vaihdot Euroopassa,mutta lentoyhtiö sama koko matkan ajan.Kysymys kuuluu;tarjotaanko lennoilla ilmaiset ruuat?Suomi-Englanti välillä/Englanti-USA välillä?Millaisia kokemuksia muuten kyseisen lentoyhtiön tasosta?

13

2641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vie perille.

      American Airlines ei lennä Suomeen muutoin kuin yhteistyökumppaninsa eli Finnairin koneella. Kaikilla lennoilla tarjoillaan jotain syötävää. Suomesta Englantiin lennettäessä varmaan jotain pientä ja Englannista Amerikkaan lennettäessä tarjoillaan pari ateriaa.

      Perille on American Airlines aina vienyt kuten muutkin lentoyhtiöt. Vaikea vastata kysymykseen koska ihmisillä on niin erilaiset odotukset ja toiveet lentomatkan suhteen. Sitten sen näkee kun on lentänyt.

      • erno12

        Lento voi olla kirjattu AA:n lennoksi, mutta operoijana voi olla Finnairin lisäksi myös British Airways. Tosin sillä on myös Finnairin lisäksi ilmaiset ruoat ja juomat.


    • Jorette

      ...sucks, kuten kaikki USAn peruslentoyhtiöt.
      Tosin, ei tarvitse juuri suomalaisen kärsiä, kuin USAn sisäisillä lennoilla, joilla ei lounaita tarjoilla ja snackistakin pitaa erikseen maksaa.

      Kansainvälisistä lennoista AAn kanssa ei kokemusta.

      J

      • Lorette

        ainakin Deltan lennoilla (kokemusta on Delta Shuttle, Delta Connection,Comair) oli erittäin hyvät eväät tarjolla ilmaiseksi, vaikka lennot olivat vain n. tunnin mittaisia. Vaihtelua asiassa varmasti on eri yhtiöiden välillä ja yhtiöiden sisälläkin.


    • matkailija x

      ...kunkin lennon kohdalla on usein maininta ateriasta.

      Voit etsiä myös American airlinesin sivuilta lennon numerolla, ainakin muutamalla muulla lentoyhtiöllä tulee näkyviin lennoilla tarjottavat ateriat ja tarjolla oleva viihde=elokuvat tai "henkilökohtainen viihdekeskus", josta voit katsoa elokuvia ja sarjoja sekä kuunnella musiikkai omaan tahtiisi.

    • kokemusta näistäkin

      sekä ruoka että juomat ilmaisia, ihan kuten Ba:lla jne ei siinä ole mitään eroa. Suomi-Englanti välillä ei ruokaa, aamupala tai kahvit riippuen ajasta.

    • repe83--

      millasia mahtaa olla KLM:n lentojen ruuat ja palvelut? kokemuksia?

      • matkailija x

        Ainakin KLM:n San Franciscon lennoilla on ollut uudet koneet (v. 2005 hankitut), joissa on ollut jokaisella "henkilökohtainen vihdekeskus", josta on omaan tahtiinsa voinut katsoa elokuvia, dokumentteja ja sarjoja, pelata sekä kuunnella musiikkia. www.klm.fi-sivuilla kerrotaan lisää travel information > on board > entertainment-osiossa.

        Ruoka pitkän matkan lennoilla on tavanomaista lentokonesapuskaa.

        Aika pienet jalkatilat, vaikka hollantilaiset ovatkin pitkiä... Eri lentoyhtiöisen jalaktiloista pitkän matkan lennoilla lisää tässä linkissä http://www.airlinequality.com/Product/seats_europe.htm


    • Josuli

      ruoat, ja juomiakin saa niin paljon kuin haluaa. Itse en kauheasti välitä AA:sta. Henkilökunta on ollut aika kopeaa yleisesti ottaen. Ruoat on ihan hyviä. Ahtaat istumapaikat (siis edessä oleva penkki on tosi lähellä jalkoja vaikka olenkin 160cm pitkä).

      • Josuli

        Itse tykkään lentää enemmän KLM:llä ja NorthWestillä (jälkimmäinen on amerikkalainen yhtiö). Molemmissa hienot koneet ja hyvä palvelu. Niin, ja noilla Atlantin yli menevillä lennoilla on 2 lämmintä ateriaa ja yksi pieni snack.


      • paikkansa

        Oletko sekoittanut lentoyhtiöt?

        Jalkatilat ylläolevankin linkin mukaan on AA:lla
        33-35tuumaa vrt. esim. BA 31", Finnair 32", KLM 31". Pienemmillään jalkatilat on 29" luokkaa eli AA:lla tilat on lentoyhtiöistä suurimmasta päästä turistiluokassa.

        Allaolevakin tieto AA:n nettisivuilta kertoo kaikkien alkoholipitoisten juomien maksavan 5$ eli 3,50euron luokkaa tämän päivän kurssilla eli
        ihan kohtuuhintaiset.


        These Beverages Are Available On American Airlines To Make Your Flight More Enjoyable
        Nonalcoholic beverages are complimentary in all classes of service. Alcoholic beverages are complimentary in First and Business Class. In the Main Cabin, cocktails, wine, and all brands of beer, including imports, are $5.00 each. Only alcoholic beverages served by a flight attendant may be consumed onboard. American Airlines* offers you the flexibility to pay for food, alcoholic beverages and headsets with credit cards or debit cards.


      • Josuli
        paikkansa kirjoitti:

        Oletko sekoittanut lentoyhtiöt?

        Jalkatilat ylläolevankin linkin mukaan on AA:lla
        33-35tuumaa vrt. esim. BA 31", Finnair 32", KLM 31". Pienemmillään jalkatilat on 29" luokkaa eli AA:lla tilat on lentoyhtiöistä suurimmasta päästä turistiluokassa.

        Allaolevakin tieto AA:n nettisivuilta kertoo kaikkien alkoholipitoisten juomien maksavan 5$ eli 3,50euron luokkaa tämän päivän kurssilla eli
        ihan kohtuuhintaiset.


        These Beverages Are Available On American Airlines To Make Your Flight More Enjoyable
        Nonalcoholic beverages are complimentary in all classes of service. Alcoholic beverages are complimentary in First and Business Class. In the Main Cabin, cocktails, wine, and all brands of beer, including imports, are $5.00 each. Only alcoholic beverages served by a flight attendant may be consumed onboard. American Airlines* offers you the flexibility to pay for food, alcoholic beverages and headsets with credit cards or debit cards.

        lentoyhtiöitä, vaan puhun kokemuksesta. AA:ssa (ainakin ne koneet joilla olen itse muutamia kertoja lentänyt), niin niissä on tosi ahtaat jalkatilat. En tiedä sitten jos ne koneen ovat olleet vanhempia, ja sitten uusimmissa on suuremmat jalkatilat. Olen ihmetellyt miksi he mainostavat suurista jalkatiloistaan koska sellasta en ole vielä nähnyt.

        Eikös noi alkoholijuomat ole maksullisia kokolailla kaikissa lentoyhtiöissä? Siksi en siitä mitään sanonut. Mutta muut juomat on ilmaisia (sitä tarkoitin). Veljeni kyllä kertoi että tsekkiläisellä yhtiöllä oli alkoholijuomatkin ilmaisia.


      • alkoholijuomat ilmaisia
        Josuli kirjoitti:

        lentoyhtiöitä, vaan puhun kokemuksesta. AA:ssa (ainakin ne koneet joilla olen itse muutamia kertoja lentänyt), niin niissä on tosi ahtaat jalkatilat. En tiedä sitten jos ne koneen ovat olleet vanhempia, ja sitten uusimmissa on suuremmat jalkatilat. Olen ihmetellyt miksi he mainostavat suurista jalkatiloistaan koska sellasta en ole vielä nähnyt.

        Eikös noi alkoholijuomat ole maksullisia kokolailla kaikissa lentoyhtiöissä? Siksi en siitä mitään sanonut. Mutta muut juomat on ilmaisia (sitä tarkoitin). Veljeni kyllä kertoi että tsekkiläisellä yhtiöllä oli alkoholijuomatkin ilmaisia.

        Pääsääntöisesti alkoholijuomat reittilennoilla on ilmaisia. Poikkeuksen tekee tietenkin lomalennot, halpalento- ja amerikkalaiset lentoyhtiöt, mutta esim. Finnair (olut, viini), KLM ja BA:lla on kaikki alkoholitkin ilmaisia turistiluokassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe