American airlinesilla lennämme Jenkkeihin ensi kuussa.Molempiin suuntiin vaihdot Euroopassa,mutta lentoyhtiö sama koko matkan ajan.Kysymys kuuluu;tarjotaanko lennoilla ilmaiset ruuat?Suomi-Englanti välillä/Englanti-USA välillä?Millaisia kokemuksia muuten kyseisen lentoyhtiön tasosta?
American Airlines
13
2676
Vastaukset
- vie perille.
American Airlines ei lennä Suomeen muutoin kuin yhteistyökumppaninsa eli Finnairin koneella. Kaikilla lennoilla tarjoillaan jotain syötävää. Suomesta Englantiin lennettäessä varmaan jotain pientä ja Englannista Amerikkaan lennettäessä tarjoillaan pari ateriaa.
Perille on American Airlines aina vienyt kuten muutkin lentoyhtiöt. Vaikea vastata kysymykseen koska ihmisillä on niin erilaiset odotukset ja toiveet lentomatkan suhteen. Sitten sen näkee kun on lentänyt.- erno12
Lento voi olla kirjattu AA:n lennoksi, mutta operoijana voi olla Finnairin lisäksi myös British Airways. Tosin sillä on myös Finnairin lisäksi ilmaiset ruoat ja juomat.
- Jorette
...sucks, kuten kaikki USAn peruslentoyhtiöt.
Tosin, ei tarvitse juuri suomalaisen kärsiä, kuin USAn sisäisillä lennoilla, joilla ei lounaita tarjoilla ja snackistakin pitaa erikseen maksaa.
Kansainvälisistä lennoista AAn kanssa ei kokemusta.
J- Lorette
ainakin Deltan lennoilla (kokemusta on Delta Shuttle, Delta Connection,Comair) oli erittäin hyvät eväät tarjolla ilmaiseksi, vaikka lennot olivat vain n. tunnin mittaisia. Vaihtelua asiassa varmasti on eri yhtiöiden välillä ja yhtiöiden sisälläkin.
- matkailija x
...kunkin lennon kohdalla on usein maininta ateriasta.
Voit etsiä myös American airlinesin sivuilta lennon numerolla, ainakin muutamalla muulla lentoyhtiöllä tulee näkyviin lennoilla tarjottavat ateriat ja tarjolla oleva viihde=elokuvat tai "henkilökohtainen viihdekeskus", josta voit katsoa elokuvia ja sarjoja sekä kuunnella musiikkai omaan tahtiisi. - kokemusta näistäkin
sekä ruoka että juomat ilmaisia, ihan kuten Ba:lla jne ei siinä ole mitään eroa. Suomi-Englanti välillä ei ruokaa, aamupala tai kahvit riippuen ajasta.
- repe83--
millasia mahtaa olla KLM:n lentojen ruuat ja palvelut? kokemuksia?
- matkailija x
Ainakin KLM:n San Franciscon lennoilla on ollut uudet koneet (v. 2005 hankitut), joissa on ollut jokaisella "henkilökohtainen vihdekeskus", josta on omaan tahtiinsa voinut katsoa elokuvia, dokumentteja ja sarjoja, pelata sekä kuunnella musiikkia. www.klm.fi-sivuilla kerrotaan lisää travel information > on board > entertainment-osiossa.
Ruoka pitkän matkan lennoilla on tavanomaista lentokonesapuskaa.
Aika pienet jalkatilat, vaikka hollantilaiset ovatkin pitkiä... Eri lentoyhtiöisen jalaktiloista pitkän matkan lennoilla lisää tässä linkissä http://www.airlinequality.com/Product/seats_europe.htm
- Josuli
ruoat, ja juomiakin saa niin paljon kuin haluaa. Itse en kauheasti välitä AA:sta. Henkilökunta on ollut aika kopeaa yleisesti ottaen. Ruoat on ihan hyviä. Ahtaat istumapaikat (siis edessä oleva penkki on tosi lähellä jalkoja vaikka olenkin 160cm pitkä).
- Josuli
Itse tykkään lentää enemmän KLM:llä ja NorthWestillä (jälkimmäinen on amerikkalainen yhtiö). Molemmissa hienot koneet ja hyvä palvelu. Niin, ja noilla Atlantin yli menevillä lennoilla on 2 lämmintä ateriaa ja yksi pieni snack.
- paikkansa
Oletko sekoittanut lentoyhtiöt?
Jalkatilat ylläolevankin linkin mukaan on AA:lla
33-35tuumaa vrt. esim. BA 31", Finnair 32", KLM 31". Pienemmillään jalkatilat on 29" luokkaa eli AA:lla tilat on lentoyhtiöistä suurimmasta päästä turistiluokassa.
Allaolevakin tieto AA:n nettisivuilta kertoo kaikkien alkoholipitoisten juomien maksavan 5$ eli 3,50euron luokkaa tämän päivän kurssilla eli
ihan kohtuuhintaiset.
These Beverages Are Available On American Airlines To Make Your Flight More Enjoyable
Nonalcoholic beverages are complimentary in all classes of service. Alcoholic beverages are complimentary in First and Business Class. In the Main Cabin, cocktails, wine, and all brands of beer, including imports, are $5.00 each. Only alcoholic beverages served by a flight attendant may be consumed onboard. American Airlines* offers you the flexibility to pay for food, alcoholic beverages and headsets with credit cards or debit cards. - Josuli
paikkansa kirjoitti:
Oletko sekoittanut lentoyhtiöt?
Jalkatilat ylläolevankin linkin mukaan on AA:lla
33-35tuumaa vrt. esim. BA 31", Finnair 32", KLM 31". Pienemmillään jalkatilat on 29" luokkaa eli AA:lla tilat on lentoyhtiöistä suurimmasta päästä turistiluokassa.
Allaolevakin tieto AA:n nettisivuilta kertoo kaikkien alkoholipitoisten juomien maksavan 5$ eli 3,50euron luokkaa tämän päivän kurssilla eli
ihan kohtuuhintaiset.
These Beverages Are Available On American Airlines To Make Your Flight More Enjoyable
Nonalcoholic beverages are complimentary in all classes of service. Alcoholic beverages are complimentary in First and Business Class. In the Main Cabin, cocktails, wine, and all brands of beer, including imports, are $5.00 each. Only alcoholic beverages served by a flight attendant may be consumed onboard. American Airlines* offers you the flexibility to pay for food, alcoholic beverages and headsets with credit cards or debit cards.lentoyhtiöitä, vaan puhun kokemuksesta. AA:ssa (ainakin ne koneet joilla olen itse muutamia kertoja lentänyt), niin niissä on tosi ahtaat jalkatilat. En tiedä sitten jos ne koneen ovat olleet vanhempia, ja sitten uusimmissa on suuremmat jalkatilat. Olen ihmetellyt miksi he mainostavat suurista jalkatiloistaan koska sellasta en ole vielä nähnyt.
Eikös noi alkoholijuomat ole maksullisia kokolailla kaikissa lentoyhtiöissä? Siksi en siitä mitään sanonut. Mutta muut juomat on ilmaisia (sitä tarkoitin). Veljeni kyllä kertoi että tsekkiläisellä yhtiöllä oli alkoholijuomatkin ilmaisia. - alkoholijuomat ilmaisia
Josuli kirjoitti:
lentoyhtiöitä, vaan puhun kokemuksesta. AA:ssa (ainakin ne koneet joilla olen itse muutamia kertoja lentänyt), niin niissä on tosi ahtaat jalkatilat. En tiedä sitten jos ne koneen ovat olleet vanhempia, ja sitten uusimmissa on suuremmat jalkatilat. Olen ihmetellyt miksi he mainostavat suurista jalkatiloistaan koska sellasta en ole vielä nähnyt.
Eikös noi alkoholijuomat ole maksullisia kokolailla kaikissa lentoyhtiöissä? Siksi en siitä mitään sanonut. Mutta muut juomat on ilmaisia (sitä tarkoitin). Veljeni kyllä kertoi että tsekkiläisellä yhtiöllä oli alkoholijuomatkin ilmaisia.Pääsääntöisesti alkoholijuomat reittilennoilla on ilmaisia. Poikkeuksen tekee tietenkin lomalennot, halpalento- ja amerikkalaiset lentoyhtiöt, mutta esim. Finnair (olut, viini), KLM ja BA:lla on kaikki alkoholitkin ilmaisia turistiluokassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391