Vittusaatana.
Luulis että ton tason valmentaja näkee ekan vartin aikana että homma ei toimi. Nostaa sen verta kovaa liksaa. PUULAAKI-PASKAA! Kait sitä ois vois kehittää ihan plan B:n eikä hakkais päätä seinään. Ainakin stadikalla oli niin karseeta katottavaa - laidoissa tilaa jne mut jätkät vetää paskoja keskityksiä serbeille alusta loppuun asti. Laskiko kukaan kuinka monta keskitystä meni perille hä? Sit joku maikkarin toimittaja puhuu asiantuntevasti että maata pitkin pelataan taas ja tekniikalla joo - perkele!
Kuka jaksaa enää
keskiviikkona
3
340
Vastaukset
- canal plussia hommaamaan
Mulle riitti radiosuomea 2 minsaa. Siinä oli noin 2 min liikaa.
- Plus on JEES
Tuliko Ylellä väliin merisää ja myrskyvaroitukset:):):) Varoitettiinko avatusta uomasta. Tuota saa aina kuulla, kun on Ylellä urheilulähetys. 100 metrin juoksussa menossa viimeiset 20 metriä ja lähetys katkaistaan:"VUOROSSA MERISÄÄ:"
- hghfghfhfghgfg
jos joku osais keskittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384