Mielenosoituksen

aika!

Kaikki stadikalle vaatimaan valmentajan eroa. Häviö Serbialle on häpeä. Arsene Wenger valmentajaksi!

t.Taukki Jumalauta

5

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesus572

Aivan sama ketä valmentaa Suomea sillä materiaali on niin huono, että sillä ei voi, kun hävitä! ps. milloin Jari Litmanen osaa lopettaa uransa

• MMS

KAHDEN MAALIN TAPPIO OLI TYYPILLINEN SUOMELLE....
        SIELLÄ OIS PITÄNY OLLA MINÄ NIIN PELI OIS OLLU 5-2...PALLOLIITOLTA LOPPUU RAHAT ENNEN PITKÄÄN....
        0-2 KASKUN EI HÄVITTY 10-0

• Aluksi oli tarkoitus etten kirjoittele koko S24:seen mitään, mutta jätetään nyt tuo pitkävetopalsta vähäksi aikaa ainakin, mutta itse asiaan...

Tuskin se pelkästä valmentajasta on kiinni, mutta ei minusta Hodgson ole sopiva Suomen maajoukkueelle. Ja se letkautus Azerbaidzhanille hävityn pelin jälkeen, että lähdettiin suunnilleen tasapeliä hakemaan niin ei voi kuin ihmetellä. Jos Suomella olisi ratkaiseva ottelu vaikka Liechensteiniä vastaan kotona niin Roy peluuttaisi varmaan yhtä kärkipelaajaa (joka olisi Kuqi:)) ja viidellä pakilla. Tekee mielestäni aivan liian myöhään muutoksia ja muutenkin liian jääräpäinen?

Ennen valitettiin Muurisesta sitä, ettei Suomi hänen aikaan voita kuin heittopussi maat, mutta vielä pahempi on tilanne jos (ja kun) nyt ei voiteta niitäkään :(. Peli oli myös viihdyttävämpää suomalaisten valmentajien aikaan, vaikkei tulosta aina tullut. Oli sentään jotain katsottavaakin. Tulikohan liikaa kritiikkiä..(?)

ps. Suomi menee kisoihin...

• fsdfsdfs

mielestä Serbia heittopussimaa?

• fsdfsdfs kirjoitti:

mielestä Serbia heittopussimaa?

Lähinnä Azerbaidzhan ja Armenia. Serbia on todellakin jo jalkapallomaa ja vieläpä hyvä sellainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1415
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1389
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1235
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      960
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      927
    Aihe