Kannattaako sinne aloittelijan mennä, eli pääsekö tanssimaan vai tanssiiks sielläkin kaverit keskenään...? Josko uskaltautuis tänään.... onko siellä nuoriakin ?
millainen paikka on Kolmilammi
38
8726
Vastaukset
Paikka on jo kauan ollut tunnettu Suomen parhaana sunnuntaitanssipaikkana.
Lava on pieni ja viileälläkin ilmalla hiki virtaa ensimmäisen tunnin jälkeen.
Tänään on hellettä luvassa, joten uikkarit lienevät ainoa oikea varustus sinne.
Väkeä tulee valtavasti -nuoria (15-35 -vuotiaita) uskaltaisin luvata n. 50 kpl.
Jokaisella lavalla on oma sisäpiirinsä (tai useita sellaisia). Kolmilammilla löytyy yhdistelmä ainakin Riutanharjun, Kapakanmäen, Kisarannan, Pavin ja monen munkin suositun lavan kantajoukoista.
Myös kesälaitumelle lähteneitä satunnaiskävijöitä löytyy melko runsaasti, joten liikkuminen ei ole aivan esteetöntä.- rickmoranis
Ethänsäpelleooeeskäynymuuallakesäsunnuntaisin :)
- Kolmilammi
50 nuorta tanssijaa ei ole paljon, jos paikalla on parhaimmillaan useita satoja tanssijoita. Keskimäärin aika iäkästä, sanoisin.
rickmoranis kirjoitti:
Ethänsäpelleooeeskäynymuuallakesäsunnuntaisin :)
...kuten aina.
Pavi on aikanaan kokeiltu useaankin kertaan. Kiitos ei enää: Surkea paikka sunnuntaina.
Tirvalla ahdasta ja kehno lattia. Hyvien tanssijoiden osuus varsin vähäinen.
Muista olen muodostanut käsitykseni tanssitaitoisten tuttavien kertomusten ja kirjoitettujen lausumien perusteella.
Kerro, mikä sitten on se paras!Kolmilammi kirjoitti:
50 nuorta tanssijaa ei ole paljon, jos paikalla on parhaimmillaan useita satoja tanssijoita. Keskimäärin aika iäkästä, sanoisin.
...niitä yli viidenkymmenen kappaleen meneviä nuoria tanssijoita?
Jos lähdetään tasajakotapauksesta (ei toki missään totta), olisi puolet vastakkaisia sukupuolia edustavia.
Siis 25 tanssipartneria. Ehditkö yhden illan aikana noinkaan monta tanssittamaan/noin monen kanssa tanssimaan?
Ainakin minulle siellä aina on ollut enemmän tanssitettavia kuin olen hetinyt "hoitelemaan".
Tanssittuja kappalepareja tulee lyhyiden iltojen (19-24) aikana tanssituksi siellä jokseenkin 25-30 -joskus ylikin. Pitkinä (18-01) sitten usein menee yli kolmenkymmenenkin.
Harvoin edes puolet tanssittamistani on yli 35-vuotiaita (nuoriksi lasken toki sitä vanhemmistakin aika suuren osan, mutta tuo kai koetaan jonkinlaiseksi rajaksi.)- Kolmilammi
Truehum kirjoitti:
...niitä yli viidenkymmenen kappaleen meneviä nuoria tanssijoita?
Jos lähdetään tasajakotapauksesta (ei toki missään totta), olisi puolet vastakkaisia sukupuolia edustavia.
Siis 25 tanssipartneria. Ehditkö yhden illan aikana noinkaan monta tanssittamaan/noin monen kanssa tanssimaan?
Ainakin minulle siellä aina on ollut enemmän tanssitettavia kuin olen hetinyt "hoitelemaan".
Tanssittuja kappalepareja tulee lyhyiden iltojen (19-24) aikana tanssituksi siellä jokseenkin 25-30 -joskus ylikin. Pitkinä (18-01) sitten usein menee yli kolmenkymmenenkin.
Harvoin edes puolet tanssittamistani on yli 35-vuotiaita (nuoriksi lasken toki sitä vanhemmistakin aika suuren osan, mutta tuo kai koetaan jonkinlaiseksi rajaksi.)"...niitä yli viidenkymmenen kappaleen meneviä nuoria tanssijoita?
Siis 25 tanssipartneria. Ehditkö yhden illan aikana noinkaan monta tanssittamaan/noin monen kanssa tanssimaan?"
Ei tuo noin suoraviivaista ole. Teitä vanhempia välistävetäjiä on tarpeeksi paljon paikalla viemässä paikan harvahkot nuoret tanssijat. Kolmilammi kirjoitti:
"...niitä yli viidenkymmenen kappaleen meneviä nuoria tanssijoita?
Siis 25 tanssipartneria. Ehditkö yhden illan aikana noinkaan monta tanssittamaan/noin monen kanssa tanssimaan?"
Ei tuo noin suoraviivaista ole. Teitä vanhempia välistävetäjiä on tarpeeksi paljon paikalla viemässä paikan harvahkot nuoret tanssijat.Me konkaritanssijat siellä, kuten muillakin edistyneiden tanssijoiden suosimilla lavoilla, haemme niitä taitotanssijattaria, joiden kanssa on hyvä tanssia, ja jotka selviytyvät hyvin kulloinkin soitettavasta musiiksista. Lisäksi he myös tanssivat kanssamme mielellään.
Miksi meidän pitäisi pelkästään teidän alemman ikänne vuoksi jättää heidät riepoteltavaksenne tai kävelytettäviksi?
Lakkaisivat kohta käymästä, jos pelkästään teidän kanssanne tanssimaan joutuisivat.
Millähän perusteella se välistävetoa on, että hakee niitä, joiden kanssa tanssi sujuu? Yhteispeliä tanssiminen on.- Amee
Truehum kirjoitti:
Me konkaritanssijat siellä, kuten muillakin edistyneiden tanssijoiden suosimilla lavoilla, haemme niitä taitotanssijattaria, joiden kanssa on hyvä tanssia, ja jotka selviytyvät hyvin kulloinkin soitettavasta musiiksista. Lisäksi he myös tanssivat kanssamme mielellään.
Miksi meidän pitäisi pelkästään teidän alemman ikänne vuoksi jättää heidät riepoteltavaksenne tai kävelytettäviksi?
Lakkaisivat kohta käymästä, jos pelkästään teidän kanssanne tanssimaan joutuisivat.
Millähän perusteella se välistävetoa on, että hakee niitä, joiden kanssa tanssi sujuu? Yhteispeliä tanssiminen on.Loppujen lopuksi vanhan ukon kanssa tanssiminen on kuin perheen perustaminen Dildon kanssa, eli käyhän se hetken huvituksesta sitä oikeaa miestä odotellessa...
- tryylle
Amee kirjoitti:
Loppujen lopuksi vanhan ukon kanssa tanssiminen on kuin perheen perustaminen Dildon kanssa, eli käyhän se hetken huvituksesta sitä oikeaa miestä odotellessa...
Parasta totuutta
- truth
tryylle kirjoitti:
Parasta totuutta
tulipa kerrankin viesti joka veti tryyn hiljaiseksi
truth kirjoitti:
...tosissasi kuvittele, että minulla tai kenelläkään muullakaan olisi aikaa ja tarvetta päivystää teidän mätäaivojen röpellykiä koneen äärellä.
Olin kauniina päivänä tietysti mökilläni jälkikasvun ja muun suvun parissa ja illemmalla laituritansseissa.
Asiasta voi lukea tanssinetin palstalta, kunhan juttu aikanaan läpäisee ennakkotarkastuksen.- Nihnoh
Truehum kirjoitti:
...kuten aina.
Pavi on aikanaan kokeiltu useaankin kertaan. Kiitos ei enää: Surkea paikka sunnuntaina.
Tirvalla ahdasta ja kehno lattia. Hyvien tanssijoiden osuus varsin vähäinen.
Muista olen muodostanut käsitykseni tanssitaitoisten tuttavien kertomusten ja kirjoitettujen lausumien perusteella.
Kerro, mikä sitten on se paras!Noh
- vetur
truth kirjoitti:
niin veti
- Drago`
Humppis kertoikin tärkeimmät. Nuoria odotettavissa aika runsaasti ja esiintyjästä riippuen paikka on tosi täysi. Kolmilammilla käy paljon tanssin harrastajia, joten taitavia tanssijoita on paikalla myös paljon.
Aloittelijana en ole koskaan ko. paikassa käynyt, joten en tiedä miten aloittelija pääsee tanssimaan. Riippuu ehkä myös sukupuolesta, miespuoliset hakevat suurimman osan iltaa, niin tuskin ongelmaa on. Naispuolisenkin luulisi pääsevän ihan hyvin tanssimaan siitä rivin keskivaiheilta.
Asustus kannattaa tosiaan valita kevyeksi, Kolmilammilla on tosi hikiset oltavat aina! Oma vesipullo mukana ei ole yhtään tyhmempi idea sekään.- Ihmetyksissänsä
"Oma vesipullo mukana ei ole yhtään tyhmempi idea sekään."
Eikö siellä saa talon puolesta ollenkaan vettä? Menee jo hulluudeksi, jos ei muka juomataukoa vesipisteellä pysty pitämään. Ihmetyksissänsä kirjoitti:
"Oma vesipullo mukana ei ole yhtään tyhmempi idea sekään."
Eikö siellä saa talon puolesta ollenkaan vettä? Menee jo hulluudeksi, jos ei muka juomataukoa vesipisteellä pysty pitämään....on siellä kantotavaraa. Lampien vesi, joka tulee putkesta, ei ole juomakelpoista.
- pitää
Truehum kirjoitti:
...on siellä kantotavaraa. Lampien vesi, joka tulee putkesta, ei ole juomakelpoista.
väitteesi paikkaansa ?
- eisullamitäänasiaa
Älä tuu sinne
- vank-ku-ri
Ja pääsin tanssimaankin ihan kivasti vaikka en tuntenut oikein ketään... kiitti kaikille kivoille tansittajille. Ei siellä mun mielestä ketään tosi huippua ollut... pysyin ihan hyvin mukana koukeroissa ja venkuroissa...ja uskalsin hakea tanssimaankin heitä.... turha siis pelätä. Yksi ihana pari siellä oli joka veti tangoa niin hyvin että oisin voinut vaan katsoa ..ja mulla ei ole takana kurssin kurssia... niin luomu että itteenikin hävettää...
- paskaa
vank-ku-ri kirjoitti:
Ja pääsin tanssimaankin ihan kivasti vaikka en tuntenut oikein ketään... kiitti kaikille kivoille tansittajille. Ei siellä mun mielestä ketään tosi huippua ollut... pysyin ihan hyvin mukana koukeroissa ja venkuroissa...ja uskalsin hakea tanssimaankin heitä.... turha siis pelätä. Yksi ihana pari siellä oli joka veti tangoa niin hyvin että oisin voinut vaan katsoa ..ja mulla ei ole takana kurssin kurssia... niin luomu että itteenikin hävettää...
samalla suula millä syöt
- syvin olemus
Kesäsunnuntaisin oikean sään vallitessa ja otollisen esiintyjän ollessa paikalla kokoontuu koko Etelä-Suomen tanssikerma tähän lähes orgastiseen kokoontumiseensa. Pro naiset aivan kiinni esiintyjälavan päätyyn ja hakijoiksi eteläläisen Suomen viejäkerma. Pääpappeina näissä juhlissa toimivat kaksi herrasmiestanssijaa: Humppis ja Kapri. Välillä tämä Suomen lavojen ehdoton eliittijoukko käy ulkona viilentymässä ja vaihtamassa kuulumiset kun vaikka valssia soitetaan eihän todelliset seepraproot viitsi valssia tanssia kun rahvas senkin osaa. Osaavimmat proot tanssivat aivan naisrivin edessä esitellen tyylikästä vartalonhallintaansa.
Se on sitten eri asia kuinka moni lähtee hinkkailujen jälkeen itseasiassa tanssifriikkiakkojen kanssa panemaan. Montako miestä tiedät, jolle olisi pesää lohjennut kuuluisalta Kolmilammilta.- Drago`
Noh, ainakin yksi asia meni tekstissäsi oikein. Se, että Humppis ja Capri ovat kumpikin herrasmiestanssijoita (vaikken kyllä Caprin kanssa ole valitettavsti askeltakaan koskaan tanssinut).
Mitä tulee pesän saamiseen.. no, sinun kirjoituksesi jälkeen tietää ainakin varmaksi yhden joka ei ole saanut. Ja tuskinpa sinä saat mistään muualtakaan. Tuollaiset kirjoitukset voisi ääritapauksessa joissain tilanteissa hyväksyä, jos olisit itse lavoilla tunnistettava henkilö. Niin kauan kuin huutelet anonyymina vaihtuvan nimimerkin suojista eivätkä kirjoituksesi kohteena olevat nimimerkit pääse arvioimaan omaa tanssitaitoasi tai flaksiasi naisten kanssa (jonka laadusta Drago jo oikeansuuntaisesti kirjoitti), ole ystävällinen ja lopeta tuontapainen kirjoittelu.
- siinäsnäkee
Lavatanssi ei paljoa kuntoa vaadi kun kaksi ikääntynnytää kumaraa keuhkotautista vanhusta vielä jaksaa jalkaa jus liikuttaa , no daamithan sen työn tekee, ja sauva muualla
- vank-ku-ri
siinäsnäkee kirjoitti:
Lavatanssi ei paljoa kuntoa vaadi kun kaksi ikääntynnytää kumaraa keuhkotautista vanhusta vielä jaksaa jalkaa jus liikuttaa , no daamithan sen työn tekee, ja sauva muualla
siitä jos he osaavat tanssia....???
- hehheee
vank-ku-ri kirjoitti:
siitä jos he osaavat tanssia....???
eikun ihmettelen että kaksi kumaraa vanhusta jotka kuuluisivat hoivakotiin,,
- Kurissa kasvanut
hehheee kirjoitti:
eikun ihmettelen että kaksi kumaraa vanhusta jotka kuuluisivat hoivakotiin,,
Missä on nykyajan nuorten kunnioitus vanhempiaan kohtaan. Karmeaa käytöstä nuorilta miehiltä. Hyi hyi häppeisitte.
- jaskavaan100
Kurissa kasvanut kirjoitti:
Missä on nykyajan nuorten kunnioitus vanhempiaan kohtaan. Karmeaa käytöstä nuorilta miehiltä. Hyi hyi häppeisitte.
Vanhojen miestenkin tulisi älytä milloin on ika siirtyä sivuun. Eli tässä tapauksessa jäädä kotiin vaimon luo.
Ainii, kummallakaan ei oo. Ovat jättäneet jo aikaa sitten ja vaihtaneet siihen kumiseen.
Kyllähän naiset mukkujen kanssa pärjää. Mut kyl ne onneksi osaa myö valita parhaat päältä ja jättää mätämunat sikseen.. - tekstiä
jaskavaan100 kirjoitti:
Vanhojen miestenkin tulisi älytä milloin on ika siirtyä sivuun. Eli tässä tapauksessa jäädä kotiin vaimon luo.
Ainii, kummallakaan ei oo. Ovat jättäneet jo aikaa sitten ja vaihtaneet siihen kumiseen.
Kyllähän naiset mukkujen kanssa pärjää. Mut kyl ne onneksi osaa myö valita parhaat päältä ja jättää mätämunat sikseen..sanon vaan
- oikeesti.
jaskavaan100 kirjoitti:
Kyllähän naiset mukkujen kanssa pärjää. Mut kyl ne onneksi osaa myö valita parhaat päältä ja jättää mätämunat sikseen..Sulla on ongelma. Jos mä voisin niin mä auttaisin sua. Ainakin yrittäisin.
- tietamaton
Kenestä nyt puhutaan??
- Drago`
tietamaton kirjoitti:
Kenestä nyt puhutaan??
Eräästä pääkaupunkiseudun herrasmiehestä. Ilmeisesti melko tunnettu henkilö tanssia enemmän harrastaneiden keskuudessa, itse olen tavannut kerran. Oli tuomarina kilpailussa. Hyvin tyylikkään oloinen vanhempi herra.
Ainakaan minun tietojeni mukaan tuskin seuraa mitään näistä keskustelupalstoista.
Haiskahtaa vahvasti siltä, että hänellä(kin) on kateellisia parjaajia.
- hausjärvellä
kolmilammi
- Äinään Miäs
Kolmiolammiko?
Kerran kuskasin yhden tunnetun lahtelaisen pullojen kerääjän Rönnille.
Hemmo istui takapenkillä ja kysyi että oletteko käyneet koskaan Kolmiolammella?
Vastasin eh.
Sitten kerroin hyvän härskin vitsin ja tämän johdosta tuolla seitenkymppisellä
pummilla loksahti leuat paikoiltaan. - MuutenOK
Muuten hyvä mesta. Huono puoli on pikkupentujen vanhemmat, jotka tuovat sinne pentuja häiritsee ja ei tajua että se on LAVATANSSIPAIKKA, eikä heidän pentujensa juoksentelemis, kiljumis ja leikki mesta. ÄLKÄÄ TUOKO SINNE KAKAROITA HÄIRITSEE, KIITOS!!
- Sisapi
Kolmilammi on nykyään aika kovin sisäpiiri paikka, tunnettu sellainen
- Anonyymi
Nuoria piisaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227