Nummelan ponitalli

Shweir

On jäänyt "muutama" kirja väliin ja nyt en tiedä mitä on tapahtunut Maralle kun ei sitä ole mainittu, ainakaan näissä kirjoissa mitä olen taas saanut lukea. Jostain syystä se on ollu mun suosikki :)

4

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just nii...

kumma ku maraa ei oo ollu pitkään aikaan mun suosikki on repe tai kikka...

• "HorseAngel

Mara on tosiaankin nyt oll ihan hukassa... Kun aloin pohtia niin eihän se oo ollu näissä uusissa ollenkaan vai onko? Tulis ny Mara ja pysyis se kristian poissa! Kaikki on mun suoikkeja paitsi kristian, husaari ja se uus ira... Ne on iha jostain jorpakosta tekastuja kaikki...

• th<3
        "HorseAngel kirjoitti:

Mara on tosiaankin nyt oll ihan hukassa... Kun aloin pohtia niin eihän se oo ollu näissä uusissa ollenkaan vai onko? Tulis ny Mara ja pysyis se kristian poissa! Kaikki on mun suoikkeja paitsi kristian, husaari ja se uus ira... Ne on iha jostain jorpakosta tekastuja kaikki...

oon iha samaa mielt, vihaan kans kristianii, husaarii, iraa ja hannuu, ihme ku se kasvo iha hetkes "isoks" oon lukenu sellasen kirjan, mis hannu ja kari oli viel iha pentui, mut ny se on kasvanu ja muut ei oo kasvanu ollenkaa.... outoo mun mielest

• Alice

Mara

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe