Olen miettimässä kannattaako minun ottaa kotiloa olen 12-vuotias tyttö minulla ei ole ollut lemmikkejä koska asun kerrostalossa matkustelemme suomessa ja kysyn voiko kotiloa ottaa mukaan lomalle ja mikä olisi helppohoitoinen kotilolaji mikä elää maalla.
Hei!
7
665
Vastaukset
- Zirppo
Akaattikoitlo (achatina fulica) helppohoitoinen lemmikki. Tuolta saa paljon tietoa niistä :) http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit
- jjpp
aksun voi ottaa mukaan lomalle. :)
- Zirppo
että koitlollekkaan tuskin tekee hyvää matkustella jatkuvasti. Aksut pärjäävät hyvin pari päivää kotona keskenään kunhan muistat ennen lähtöä sumutella terraario kunnolla ja antaa vaikka ruuaksi porkkanaa sillä se ei pilaannu terraariossa niin nopeasti.
Muussa tapauksessa kannattaa kysyä kotiloille hoitajaa siksi aikaa, tai ottaa mukaan (kunhan matkustus terraario on riittävän kokoinen, tai matkan määränpäässä on riittävä terraario :))- aloittelia
Kiitos ^^ noista toki lisääkin saa lähettää.
- Remuallikkoo
Kotilot ovat helppohoitoisempia lemmikkejä mitä löytyy..joten voithan sinä sellaista harkita :D
- Cremeno
Aion alkaa kohta kasvattamaan kotiloita. Kiinnostaisko sua Suomen luonnonkotilot? Tääällä olis myytävänä, tosin ei poikasia, mutt ei ihan vanhuksiakaan. Myyn vain Tampereella asuville. Voin lähettää postissa tai että itse hakee, mutta en tuo. Myyn euro per limanassu. On lehtoja, meripihkoja ja valkoisia lehtoja. Jos kiinnostaa niin vastaa.
- vivi
ei ole valkoisina joten omistat luultavasti pensaskotiloita (Bradybaena fruticum) tai kotiloilla on todella todella huono kuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2749485Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve62852Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2562111Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1111991SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,821511- 1441467
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331418Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71951
Yritykset eivät uskalla ilmoittaa työpaikoista
Kirjoittaa Iltalehti. Työllisyyspalveluiden työntekijän mukaan kriteereitä on tiukennettu, että haettaisiin vain töitä j123878