Mistä löydän hienon, ei männynvärisen, lastensängyn mielellään edullisesti? Kalliimman voin myös ostaa jos on hieno :) Mielellään valkoinen.
Vastaukset 5
- jh79
meille löytyi tästä osotteesta www.on24.fi
- Lauren
Unipuu lasten kalusteita
- Äiti -03
Itse löysin todella laadukkaan (valkoisen) lasten sängyn osoitteesta www.lasten1.com. Oli monenkokoisia ja monikäyttöisiä tarjolla.
- vaavitaavi
http://salattu.huuto.net/kohteet/vanhat-hienot--pinnapuiset--kerrossangyt-hki/134385683
Noihan on aikast hienot.- hovihankkija
Paljon erilaisia lasten pinnasänkyjä ja isompien lasten sänkyjä kokoa 90x200 on saatavilla uudesta lastentarvikekaupasta Kid In:stä Helsingin Lauttasaaresta. Osa malleista on myös verkkokaupassa www.kidin.fi. Siellä on laaja valikoima, paljon eri värejä ja puumateriaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591051
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan75848Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67816- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67687
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8662Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti307636Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520