Jurmalassa edullisia majotuksia?

lomailija

Heinäkuun alussa jurmalaan. Halutaan tietoja majoitusvaihtoehdoista. Netissä aika hinnakkaita vaihtoehtoja. Löytyykö mahdollisesti muita asiallisia vaihtoehtoja?

9

2828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurmalaan

      Jeps.. minuakin kiinnostaa onko Jurmalassa esim. halvempaa huone ja aamiainen systeemiä niinkuin Virossa. Netistä en sellaista löytänyt ??

    • ehdotusta

      Etsin pari vuotta sitten edullista majoitusta ja vaikeaa oli. Jurmalassa ei ole tarpeeksi majoituspaikkoja ja hinnat ovat korkeat. Itse valitsimme huoneistohotelli Concordian(myös nimellä Konkordija). Sijaitsee Majorissa, mutta kauempana rannalta. Sinänsä viehättävä sijainti niiden ihanien omakotitalojen keskellä, mutta rannalle ainakin 15 min. matka kävellen. Täksi kesäksi on ajateltu mennä taas aivan rannalla sijaitsevaan Baltic Beach hotelliin, sen standard huoneisiin. Siinä hotellissa on myös eritttäin kalliita huoneita, mutta nämä, joissa ikkunat eivät ole rannalle päin, ovat melko edullisia. Toinen juttu on vaan se, että mahtaako olla enää tilaa täksi kesäksi.

    • -yksi
    • Asiakas se on suomalainenkin

      Jurmala on ylihinnoiteltu ja tyly paikka. Menkää minne vaan, mutta ei sinne.
      Baltian kierroksellamme viime vuonna kaikkein kallein (ja ainut mahdollinen) ja huonoin majoitus oli Jurmalassa, Lielupe. Se on eläkeläisten paikka, sekä suomalaisten että muiden. Palvelu sekä hotellissa että lähistön ruokapaikoissa on tylyä, neukkumeininki.
      Olen ennenkin käynyt Latviassa, mutta en mene enää. Eikä ollut kyse meidän asenteestamme, vaan heidän. Asiakas äänestää jaloillaan.
      Liettua on aivan toisenlainen, hyvää ja ystävällistä palvelua.

    • halpa ja siisti

      Olimme juuri kolme yötä Guest House "24":ssa. Paikka oli ihan Jurmalan rautatieaseman vieressä, rauhallinen, vasta kunnostettu ja siisti. Huonehinta ilman aamiaista oli n. 40 latia/2hh. Hyvä sijainti ja ystävällinen "emäntä", joka ei tosin puhunut englantia. Varasin majoituksen Jurmala Tourin kautta (www.jurmalatour.lv). Suosittelen!

      • hintaa

        Siis yön hinta oli alle 30 latia /2hh.(Kolme yötä maksoi alle 60 €/hlö)


    • floyd2

      ei taida löytyä, mutta jos lomailet muualla latviassa niin löytyy !!

      www.jurmala.lv

      http://www.medzabaki.lv/

      www.traveller.lv

    • Ripa70

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe