yksinäiset

sadadca

onko lappeenrannassa muitakin yksinäisiä kuin minä?
Perustetaan yksinäisten kerho :)

76

3723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tarkemmin miettii

      Jos yksinäiset tekee kerhon ja ovat yhdessä, niin eihän ne sitten ole yksinäisiä, eikä kerho ole yksinäisten kerho. Eli sun pitää perustaa yksinäisen kerho ja olla sen ainoa jäsen.

      • Anonyymi

        Eiköhän ajatus ollut keksiä tapa päästä siitä yksinäisyydestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ajatus ollut keksiä tapa päästä siitä yksinäisyydestä...

        Pätkätyöläisten hihamerkki
        prekariaatti, pätkätyöläinen, työtön, pakotettu yrittäjä, pitkäaikaisopiskelija
        ASKARTELE HIHAMERKKI; https://hihamerkki.wordpress.com/


    • jasu

      täällä on ainakin yksi yksinäinen:)

      • lllllllllllllllll

        toinen moinen :)


      • mööböti
        lllllllllllllllll kirjoitti:

        toinen moinen :)

        ...


      • Anonyymi
        lllllllllllllllll kirjoitti:

        toinen moinen :)

        Mie en oo kauheen yksinäinen, mut ois kivaa saada seuraa vapaa-ajallakin, joten tähän kerhoon liittyisin kyllä.


    • kerhoja

      joihin menemällä saa kavereita.

    • blaablaa

      on yksinäinen tallaaja..kavereita ois juu hakusessa..

    • merikala

      perustetaan vaan :>

      • batman2

        käy mulle


    • yksinäisten

      jo vain sopii minullekkin.

    • Lonely heart

      Perustetaan. Missä ja miloin kokoonnutaan? Meitä yksinäisiä on paljon.

    • Yksi meistä monista

      "Yksinasuvien määrä kasvoi 17.000 vuonna 2012: Suomessa oli vuoden 2012 lopulla yhteensä 2 580 000 asuntokuntaa, joista 1 069 933 eli yli miljoona oli yhden henkilön asuntokuntia. Yhden hengen asuntokuntien määrän kasvu on lisääntynyt. Vuoden 2011 aikana yksinasuvien määrä kasvoi 13 000 asuntokunnalla."

      http://www.xn--yksinelvt-12ab.fi/fakta/tilastoja.html

      Osa asuu yksin omasta halustaan, osa ei.
      Niitä, joille yksineläminen ja yksinäisyys on henkistä helvettiä, on PALJON.
      Mitäs tehtäs?

    • yksineläjät

      No naisten täytys ainakin lopettaa nirsoilu miesten suhteen.

      • nyt ja aina

        Kelpuutatko sitten itse kumppaniksi kenet tahansa, vai koskeeko tuo vaatimus ainoastaan naisia?


    • Lonely heart

      Ei yksinäisyys merkitse aina vain seksikumppanin puutetta. Pelkästään mukavaa ja mielenkiintoista seuraa kaipaa varmaan yhtä moni. Ystävyys ei ole useinkaan seksiä.

    • Yksi meistä monista

      Kun huomioidaan vain ulkonäkö ja -muoto, ilman että "silmät kiinni" uskallettaisiin jutella ja tutustua, menetetään monet mahdollisuudet uusiin ystävyssuhteisiin.

      Meistä kukaan ei ole täydellinen, en minä, etkä sinä.
      Jos on yksin ja yksinäinen, pitäisi jokaisen kohdallaan miettiä, tuleeko vaatimukset asetettua liian korkealle. Olisiko siinä yksi osasyy omaan yksinäisyyteen...

      Nirsoilua, puolin ja toisin, taatusti on.
      Jos on yksin ja yksinäinen, pitäisi ainakin omasta nirsoilusta pystyä antamaan periksi. Toisten nirsoilulle kun ei oikein voi mitään.

      Tottakai ulkonäöllä on väliä, ystävyyssuhteissa ei niinkään, mutta seurustelusuhteissa enemmän. Pitäähän pärstän sen verran miellyttää, että jaksaa toista katsella pidemmänkin aikaa, lopun ikänsä. Mutta ei sen pärstän tarvitse kavereita ja tuttavia miellyttää, ei sitä pidä ajatella, riittää kun itse tykkää.

    • No mie en ole nirso,mutta yksinäisyys tuli omaishoitajuuden myötä,ystävät jäi kun elämä muuttui,mutta kait sitä kaikkeen tottuu,oppii nauttimaan elämästä yksinkin.Eilen oli hienoa istua satamassa ja katsella ihmisvilinää,aloinkin miettimään että jospa sitä on erakoks muuttumassa,toisaalta joskus kaipaa höpinöitä ja nauramista,alkaa tympii tämä elämä kun ainoat juttukaverit on eksoten työntekijät tai kaupan kassat ) tai kissa ;))

    • Lonely heart

      Ystäsyys ei ole ulkonäöstä kiinni. Kauniin ulkonäön ihanne liittyy nuoruuteen, ymmärrys ja kokemus, joita ikä yleensä tuo, ei niinkään.

      "Jos helmistä kirkkahimman
      voi vaita itselleen,
      minä valitsen ystävyyden
      ja unohdan rakkauden."

      Ja tässä rakkaudella tarkoitetaan tietysti seksiä. Mitäpä moittimista seksissä olisi, mutta jos etsii lohtua yksinäisyyteen, ei seksin vonkaaminen ole ehkä paras keino. Voi jäädä yhden yön jutuksi.

    • yksineläjät

      "Kelpuutatko sitten itse kumppaniksi kenet tahansa, vai koskeeko tuo vaatimus ainoastaan naisia?"

      No miun vaatimukset; omasta ikäluokasta, normaalipaino, hiukset pitää olla, niin ja omat hampaat. Luonne; iloisuus, nauru ja hymy :)

      Ja olen 20vuotias itse että aika monen on varmasti helppo täyttää nuo.

      Naisten lista on pitkä.

    • yksineläjät

      "No mie en ole nirso,mutta yksinäisyys tuli omaishoitajuuden myötä,ystävät jäi kun elämä muuttui,mutta kait sitä kaikkeen tottuu,oppii nauttimaan elämästä yksinkin.Eilen oli hienoa istua satamassa ja katsella ihmisvilinää,aloinkin miettimään että jospa sitä on erakoks muuttumassa,toisaalta joskus kaipaa höpinöitä ja nauramista,alkaa tympii tämä elämä kun ainoat juttukaverit on eksoten työntekijät tai kaupan kassat ) tai kissa ;)) "

      Jep. No sie olet vähän toista ikäluokkaa ilmeisesti kkuin mie. Mut miun ikäluokan tytöt on aika nirsoja nykyaikana.

    • 7477454

      mikäs tässä on yksinään ollessa.. tai no vanhemmat työkaverit keitä näkee vain töissä. kaverit omissa uusissa porukoissaan eikä niitä kiinnosta pitää edes mitään yhteyttä enää. on tähän jo tuttunut mutta kyllä sitä kaipais jotain kaveria rinnalle kenen kanssa jutella niitä ja näitä. melko masentavaa mutta tätähän tämä nykyään on :/

      • lonelyboy.

        Yksin elävät homot ovat kaikkein yksinäisimpiä, ei oikein voi käydä missään.


    • sun raising

      "Yön yksinäinen tahtoo karkuun, kaipuuta kauaksi pakenee, Juo vuosikertaa rakkauden laskuun ja välimatka pitenee."

    • e.yksin

      Meitä on lukemttomia yksinäisiä ja vaikkapa vain juttukaveria kaipaavia. Kohtaaminen on vaan niin vaikeaa. Voimia muille nyt yksin oleville!

    • kjfoppof

      Juttukaverit virkistäisivät. Mutta missäpä muita yksinäisiä tapaisi, kun ei kapakkaan viitsi mennä.

      Kun olisi joitain keskustelukerhoja tms. Työväen- ja kansalaisopistot voisivat järjestää.

    • Anonyymi

      Hei! Olisin kiinnostunut tapaamaan Lappeenrantalaisia. Itse olen syntynyt LPRssa, asunut Helsingissä ja Lontoossa. Harrastan kävelyä, keskusteluja ja hyvin syömistä, näin pimeässä tammikuussa... Voisin lähteä leffaan tai syömään jossain paikallisessa ravintolassa. Puh no;ni on 044 986 9130. Olen nuorekas 51v. nainen.

      • Anonyymi

        Hmm, kiva että tälläinen keskustelu on olemassa. Eikö naapuri ole kertonut, olet yksinäinen? Vaikka itse et mielestäsi sitä olekaan. Ei tarvitse olla yksinäinen, vaikka olet yksin.


      • Anonyymi

        Ei kannata tälle palstalle laittaa mitään omia puh.nroita, ihan pöpipalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kiva että tälläinen keskustelu on olemassa. Eikö naapuri ole kertonut, olet yksinäinen? Vaikka itse et mielestäsi sitä olekaan. Ei tarvitse olla yksinäinen, vaikka olet yksin.

        Tyypillistä E-Karjalassa, että tiedetään naapureitten asiat paremmin kuin he itse tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä E-Karjalassa, että tiedetään naapureitten asiat paremmin kuin he itse tietävät.

        E-Karjalassa kateus näyttelee melkoista osaa jokapäiväisessä elämässä. Kateutta tunnetaan vaikka mistä ja se kyllä osoitetaan teoin, sekä toisten mollamisella ja mustamaalamisella. Nostaa varmaan itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä E-Karjalassa, että tiedetään naapureitten asiat paremmin kuin he itse tietävät.

        Naapurit(kaksi) päättäneet, että joku on yksinäinen. Sitten toinen jopa mennyt kertomaan kyseiselle henkilölle asian. Ihmetellä täytyy tätä maailmaa. Kuka oikeasti se yksinäinen sitten olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-Karjalassa kateus näyttelee melkoista osaa jokapäiväisessä elämässä. Kateutta tunnetaan vaikka mistä ja se kyllä osoitetaan teoin, sekä toisten mollamisella ja mustamaalamisella. Nostaa varmaan itsetuntoa.

        Niinpä niin, perus LAPPEENRANTALAISTA toimintaa, mutta tätä on kestettävä kun ei täältä poiskaan pääse, kun köyhäksi on syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, perus LAPPEENRANTALAISTA toimintaa, mutta tätä on kestettävä kun ei täältä poiskaan pääse, kun köyhäksi on syntynyt.

        Lähde jo ruikuttamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde jo ruikuttamasta.

        Ei pääse kun on hölmölään " LAPPEENRANTA"syntynyt, on se riippa kannettava katkeraan loppuun asti, eli vetyjä syön ja autioita katuja kävelen zobina zonbien joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit(kaksi) päättäneet, että joku on yksinäinen. Sitten toinen jopa mennyt kertomaan kyseiselle henkilölle asian. Ihmetellä täytyy tätä maailmaa. Kuka oikeasti se yksinäinen sitten olikaan?

        Varmaan tämä salapurija on se yksinäinen. Hän on tuo kieroilija toisten takana parjaaja ja juoruaja. Päällepäin sitten näyttää viatonta en minä, mutta nuo toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tämä salapurija on se yksinäinen. Hän on tuo kieroilija toisten takana parjaaja ja juoruaja. Päällepäin sitten näyttää viatonta en minä, mutta nuo toiset.

        mielenterv. toimistossa voit käydä, ties vaikka tulisi jotain lohtupilleriä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielenterv. toimistossa voit käydä, ties vaikka tulisi jotain lohtupilleriä....

        Jes, ovet ovat avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tämä salapurija on se yksinäinen. Hän on tuo kieroilija toisten takana parjaaja ja juoruaja. Päällepäin sitten näyttää viatonta en minä, mutta nuo toiset.

        Tämä ilmeisesti kokemus elävästä elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielenterv. toimistossa voit käydä, ties vaikka tulisi jotain lohtupilleriä....

        Kiva, täällä käy kirjoituksia lukemassa mielenterveystoimiston hlökuntaa. Eihän meillä ole mitään hätää, voimme tarvittaessa turvata tähän apuun. Jossei tämä sitten ollut pelkkää feikkiä. tai on ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielenterv. toimistossa voit käydä, ties vaikka tulisi jotain lohtupilleriä....

        .....ilmeisest siul kokemusta, ku ossaat suositela toisillekkii...... kerroko saitko tarvitteva avun.


    • Anonyymi

      Itse petyttyäni viihdyn yksin. Muutama ystävä on. Parisuhteeseen en enää lähde. Mutta jos olisi kerho,kyllä voisin jutella ja kahvitella:)

    • Anonyymi

      Minä tartteisin elossa olevan naisen hyvää seuraa ja sexiseuraa.
      Terv. mies 60v.

      • Anonyymi

        Jaa että siulla on kuolleen seuraa ollu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että siulla on kuolleen seuraa ollu?

        käytä mielikuvitusta, jos on....


    • Anonyymi

      Ensimmäinen ystävänpäivä ystäväni poismenon jälkeen...
      nyyh

    • Anonyymi

      Yksinäisyyttä voi esiintyä, vaikka on parisuhteessa. Syitä on monia esim aviopuolisoiden suuri ikäero, mies monta vuotta nuorempi kuin nainen. Syynä voi olla pettäminen, tai alkoholinkäyttö tai vain vuosien myötä ns kasvetaan erilleen. Kaikki tämä voi näkyä kulissien ylläpitämisenä, ollaan vaikka ei ollakaan yhdessä. Ja yksinäisyys yritetään piilottaa. Levottomuus kasvaa.

      • Anonyymi

        niin ja sitten kun miehellä seisoo, on energiaa ja ei paikkaa mihin laskea siementä..... Siin sitä alkaa olla sitten . ja viel pillereitä, niin sit ihnmetellän et muna seisoo, mut ei muu järki luista, jne.
        Tai vaimo on henkisenä orjana naisseurassa, ja sieltä saanut koulutusta ja vaatimusta, miten pitää toimia, ja saada mullkkua ja sillai elää voimakkaasti ja kokea ja saada tauteja, niin se alkaaa se tautisuus ja hiiva haju sitten tunkea naapurienkin nenään.. eläintaudit nääs tuoksuu voimakkaasti, ei enää hajuvedet peitä römpsn hajua..


      • Anonyymi

        niin ja sitten kun miehellä seisoo, on energiaa ja ei paikkaa mihin laskea siementä..... Siin sitä alkaa olla sitten . ja viel pillereitä, niin sit ihnmetellän et muna seisoo, mut ei muu järki luista, jne.
        Tai vaimo on henkisenä orjana naisseurassa, ja sieltä saanut koulutusta ja vaatimusta, miten pitää toimia, ja saada mullkkua ja sillai elää voimakkaasti ja kokea ja saada tauteja, niin se alkaaa se tautisuus ja hiiva haju sitten tunkea naapurienkin nenään.. eläintaudit nääs tuoksuu voimakkaasti, ei enää hajuvedet peitä römpsn hajua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja sitten kun miehellä seisoo, on energiaa ja ei paikkaa mihin laskea siementä..... Siin sitä alkaa olla sitten . ja viel pillereitä, niin sit ihnmetellän et muna seisoo, mut ei muu järki luista, jne.
        Tai vaimo on henkisenä orjana naisseurassa, ja sieltä saanut koulutusta ja vaatimusta, miten pitää toimia, ja saada mullkkua ja sillai elää voimakkaasti ja kokea ja saada tauteja, niin se alkaaa se tautisuus ja hiiva haju sitten tunkea naapurienkin nenään.. eläintaudit nääs tuoksuu voimakkaasti, ei enää hajuvedet peitä römpsn hajua..

        Vai näin....


    • Anonyymi

      Koht taitaa oll yksinäisiin.

      • Anonyymi

        Ohisalo tuo lohtua yksinäisille naisille tuhatmäärin. Viriilejä miehiä.
        Odottakaa vielä hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohisalo tuo lohtua yksinäisille naisille tuhatmäärin. Viriilejä miehiä.
        Odottakaa vielä hetki.

        lammas tauteja, mää mää, ja sit tuoksuu se.... Ja naamasta näkee... bää bäää,,


    • Anonyymi

      Kyllä tää yksinäisyys alkaa ottaa pattiin, ja viinaksetkii maistuis vaik joka ilta , mut pitää vaa yrittää olla viikolla selvinpäin kun noi bubitkii on kiinni , millohan toi korona virus hellittää , et pääsis ees bubiin ,alkaa olla sietämätöntä kohta.

      • Anonyymi

        varmaan noin 3 vuotta menee, sitten alkaa laantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan noin 3 vuotta menee, sitten alkaa laantua.

        Voihan sit viintä maistella kotona.
        Korona-aika, ehkä vuoden kulutta ohitse. Mutta kukaan ei sitä varmasti osaa sanoa.


    • Anonyymi

      Meitä yksinäisiä näin pandemia aikana taitaapi olla montaa ja taas monta, yksin vappua viettäviä.
      Toivotaan asioiden joskus olevan paremmin....

      • Anonyymi

        kotona handyttää ja handyttäää, siin se aika menee.
        ja varmaan noin 5v. kuluttua alkaa korona kuppa jo laantua.
        Globaali korona -kuppa vei elämästä pois noi sosiaaliset suhteet.


      • Anonyymi

        Vappu ohitettu, mutta pandemia jatkaa leviämistä.


    • Anonyymi

      Yksinäisyyttä ei kannata tuoda julki.Häviää viimeisetkin ihmiset ympäriltä.

      • Anonyymi

        Nii yksinäine, on henkilöitä, jotka kieltävät kaike, mikä kuvaa heitä. Mut kuitenkii puheet on puheita ja teot ihan toista. Mihi sitte uskoa.


    • Anonyymi

      olen hikky ja olen yksinäinen,ja haluaisin skype tjn muuta seuraa muista hikyistä,laita skype osoite niin otan yhteyttä

    • Anonyymi

      Yksinäinen, vaikka ihmisiä ympärillä.

    • Anonyymi

      mikä on hikky

    • Juu ja moottoripyörät 😉

      • Anonyymi

        ei tommosii noi pitäs olla vaa joilleki


    • Anonyymi

      mulla jo pippeli seisoo, yksinäiset naiset, tervetuloa.

      • Anonyymi

        mut ooks .....


    • Anonyymi

      On juu ja kerho sopii, jos sää tarjoot kaljat? Tuet nimittäin jo kaikki mennyt tältä kuulta ja naapurin kiljutkin on juotu jo viime viikonlopun aikana.

      • Anonyymi

        mut imatra on ihan hirvee


      • Anonyymi

        itel omenny koko vuos hukkaa ja naapureilt ikin saanu mitää


    • Anonyymi

      ooks gay

    • Anonyymi

      mut eihä me sit oltas yksinäisii jos meil ois kerho .d

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe